معرفی لباس اسکی سالامون برای بانوان

0
9132
لباس اسکی سالامون در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

معرفی لباس اسکی سالامون برای بانوان

در سری مقالات راهنمای خرید لوازم اسکی به انواع برندهای مختلف پرداختیم . حال در این مقاله به مجموعه لباس اسکی سالامون با تلفیق بسیار زیبا از بهترین و مناسب ترین انواع پارچه با زیباترین طراحی که توانسته است مناسب ترین لباس را برای کوهستان های برفی تهیه نماید میپردازیم . لباس اسکی سالامون مسیری جدید در طراحی لباس های مدرن اسکی فراهم کرده است. میتوان راحتی و آسایش همیشگی را همچنین با بالا ترین سطح کیفیت و امنیت چه در برابر آب و چه در برابر ورود هوای سرد، در آن حس کرد.

لباس اسکی سالامون در ژورنال نوبشو

هدف از خرید لباس اسکی سالامون، هدف قرار دادن تایم خود از پر کردن اوقات فراغت تا تخلیه انرژی و لذت بردن از آدرنالین بدن توسط اسکی بازان می باشد.کسانی که همیشه دنبال کاوش کردن در کوهستان های برفی از روی پیست های اسکی بازی تا زمین های صاف هستند. کسانی که هرچه سریع تر کوهستان ها را میپیمایند تا زودتر به زمین برسند.

هر قطعه از لباس اسکی سالامون در برابر تمام اسکی بازان چه اسکی بازان حرفه ای و چه اسکی بازان آماتور امتحان خود را پس داده است و توسط همین آزمون و خطاها لباس اسکی سالامون توانسته است با طراحی ارگونومیک و مقاوم تر در شرایط مختلف ارائه شود.

انتخاب یک کاپشن گرم اسکی :

لباس اسکی سالامون در ژورنال نوبشو

از لباس اسکی سالامون میتوانیم به کاپشن برلیانت اشاره داشته باشیم. کاپشن اسکی زنانه برلیانت سالامون یک کاپشن اسکی همه کاره با کلاه جدا شدنی است که میتوان آن را در کوه نوردی های خود جدا کنید.

کاپشن ها در لباس اسکی سالامون همیشه از اصلی ترین قسمت های لباس کامل اسکی می باشد و طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی کاپشن های سالامون به نحوی بوده که رطوبت و گرمای بیش از حد را از داخل کاپشن به سرعت خارج کند و بدن شما را خشک و راحت نگه دارد. همچنین جنس پارچه کاپشن ها تنفس کامل هوا را از کاپشن را گرفته و از ورود باد و هوای آزاد به داخل کاپشن و همچنین از افزایش دما داخلی جلوگیری میکند.

به لطف عایق ۱۰ گرمی خود با یک پوسته پیشرفته، این کاپشن حتی در صورت خیس بودن گرمای مناسب و راحتی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر آن به خاطر کشش سطح پارچه آن، باعث شده این لباس اسکی سالامون ضد آب باشد و همچنین در برابر عناصر دیگر مانند هوا و گرد و غبار از شما محافظت می کند.

ظاهر مدرن و تصفیه شده آن همراهی کاملی در سفرهای کوهستانی شما خواهد داشت ، در عین حال گرما و خشکی بدن شما را حفظ می کند. این کلیه ویژگی های مورد نیاز برای گذراندن یک روز اسکی خوب را دارد: جیب پاس اسکی ، دامن برفی و… .

شلوار خوب مهمترین گزینه برای اسکی:

لباس اسکی سالامون در ژورنال نوبشو

برخی روزهایی که قصد اسکی بازی دارید میتوانید از شلوار لباس اسکی سالامون طرح StormSpotter استفاده کنید تا پاهایتان گرم و خشک بماند. پوسته پیشرفته شلوار های سالامون به نحوی طراحی شده اند که بتواند حتی نیمه مرطوب خود را در اوج بارش برف هم از درون خشک نگه دارد و رطوبت را به داخل انتقال ندهد.

عایق بندی شلوار لباس اسکی سالامون از طرف کمر خیال شما را راحت نگه میدارد که حتی در صورت عدم تحرک بدن شما را گرم نگه دارد.

در انتخاب شلوار جدید خود از لحاظ سایز کمر و حلقه های بیرونی کمر شلوار نگران نباشید زیرا که شلوار های جدید سالامون به راحتی قابل تنظیم می باشد. با ساختار درونی دامن شلوار دیگر نیازی نیست نگران باشید که در چقدر برف یا آب فرو میروید زیرا که سالامون این تضمین را به شما میدهد که تحت هرشرایطی گرم و خشک بمانید. شلوارهای برفی سالامون طرح StormSpotter برای اسکی ، اسنوبورد و هر چیز دیگری که شما برای اتمام این زمستان انتخاب کرده اید مناسب است.

مطالب پیشنهادی
چه عواملی در قیمت توپ فوتبال adidas تاثیر گذار هستند؟

برای ست لباس اسکی سالامون چه پوتینی انتخاب کنیم؟

ژورنال نوبشو

پوتین خوب در لباس اسکی سالامون نباید از قلم بیفتد. پوتین های اسکی جدید سالامون مدل S Max 130 Carbon یکی از بهترین پوتین های زنانه می باشد. در ساختار این پوتین از یک دیواره خیلی نازک از کربن استفاده شده تا بازخورد پوتین به زمین و انتقال قدرت آن را تقویت بکند.

یک پوتین کامل جدید ، باز طراحی شده و یکپارچه باعث راحتی بسیار زیاد آن شده و به شما این امکان را میدهد بسیار سریع و در ده دقیقه پوتین خود را شخصی سازی کرده و مناسب با نیاز خود آن را تنظیم کنید.

در پوتین های جدید با قابلیت Sensitive Shell به شما این قابلیت را میدهد که بتوانید بر اساس تنظیم خود میزان نرمی برف زیر پای خود را حس کنید و همچنین انتخاب سطح قدرت وارده بر سطح برف را تغییر دهید.

لباس اسکی سالامون در ژورنال نوبشو

پوتین لباس اسکی سالامون مدل S Max 130 Carbon که با طراحی سریع سالامون ساخته شده است، روش جدید برای ساخته چکمه است.این پوتین با استفاده از پوسته بسیار نازک کربن آن بسیار سبک تر، چابک تر، و قدرتمند تر است. به علاوه به خاطر آستر بدون درز آن در لبه های پوتین تناسب آن برای سایز پای شما در کمتر از ده دقیقه قابله تنظیم می باشد.

در نهایت انتخاب دستکش برای تکمیل لباس

در تکمیل ست لباس اسکی سالامون انتخاب دستکش خوب نباید فراموش شود. دستکش های سالامون الیاف آن پشم گوسفند می باشد و جنس آن باعث شده که چه در سرمایه زمستان و چه در هوای گرم تر دمای دست را در سطحی مناسب نگه داشته و همچنین از نفوذ آب به داخل دستکش جلوگیری میکند.

ژورنال نوبشو این دستکش متناسب و مینیمالیستی ، احساس و چابکی زیادی را به شما ارائه می دهد و گیره بر روی کف دست ، چنگال دقیق را با قطب ها تضمین می کند. عالی برای ورزش های زمستانی و هر نوع فعالیت در هوای سرد.

تنفس جنس بافت این دستکش ها به شکلی بوده که باعث شده انرژِی گرمایی دست را برگرداند و از ورود هوای سرد جلوگیری کند و به همین شکل دست ها را گرم نگه داشته و مانع از سرما میشود تا بتوانید به راحتی به فعالیت دستان خود ادامه دهید.

معرفی بهترین لباس اسکی در نوبشو

شلوار اسکی روسیگنال مدل۰۷

برند:بدون برند
وزن:۱۰۰۰ گرم
وزن بسته بندی:۱۰۰۰ گرم
جنس:Waterproof , Wind Stoper

دستکش اسکی سینی سالو مدلSuper Thermo L

برند:بدون برند
ابعاد:۱ × ۱۲× ۲۸ سانتی متر
وزن:۷۰ گرم
جنس:عایق ترمو (Thermo) سنتتیک پلی استر (Synthetic fiber)

دستکش اسکی موموسو مدل MU_K17

برند:بدون برند
ابعاد:۲۷x۱۶x۵ سانتی متر
وزن:۱۹۰ گرم
جنس:جنس بیرونی از پارچه کاپشنی مرغوب

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید