معرفی بهترین مینی لپ تاپ ها برای خرید

3
17387
مینی لپ تاپ در ژورنال نوبشو
5/5 - (4 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مینی لپ تاپ

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر قصد داریم تا به معرفی بهترین مینی لپ تاپ ها برای خرید پرداخته و اطلاعات لازم در این حوزه را در اختیار شما قرار دهیم تا با میزان اطلاعات بیشتری نسبت به تهیه ی این وسایل الکترونیکی اقدام نموده و از کاربردهای بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. همان گونه که می دانید دنیای امروز، دنیای فناوری بوده و تاکنون شاهده رشد چشمگیر این عرصه بوده ایم. با پیشرفت علم و تکنولوژی مینی لپ تاپ ها روی کار آمدند که به دلیل قابلیت های بی نظیر خود امروزه به طور گسترده ای توسط مردم سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.( برای خرید لپ تاپ به سایت نوبشو مراجعه نمایید)

مینی لپ تاپ در ژورنال نوبشو

ویژگی هایی که مینی لپ تاپ ها برای شما به همراه دارند

مینی لپ تاپ ها عمدتاً دارای صفحه نمایش هایی معادل ۱۰ اینچ و یا کمتر بوده و فاقد دی وی دی رایتر می باشند. برای این دسته از ابزار های الکترونیکی وزن بسیار پایینی در حد یک کیلو در نظر گرفته شده است و دارای رم ریدرهای مخصوصی برای انجام کارهای شما می باشند. شما می توانید از طریق رم ریدرهای تعبیه شده بر روی انواع مختلف آن به تبادل اطلاعات مورد نیاز خود پرداخته و نیازمندی های خود را برطرف نمایید.

برای اکثر مدل های تولید شده امکاناتی همچون وایلس، وب کم و بلوتوث لحاظ گردیده است که هر کدام کاربردهای خاص خود را برای شما در زمینه اتصال به همراه دارند و شما از طریق این اتصالات می توانید فعالیت های روزمره خود را انجام داده و از استفاده ی این محصولات نهایت لذت را ببرید. علاوه بر تمامی مواردی که بیان شد باید بدانید این وسیله عمدتاً میزان باطری کمی مصرف می نمایند و همین امر سبب شده تا مدت زمان طولانی تر بتوان از این محصولات استفاده نمود و ۷ تا ۹ سال برای عمر باطری آن ها تخمین زد.

مینی لپ تاپ را تنها برای انجام فعالیت های معمولی می توان مورد استفاده قرار داد زیرا این وسایل دارای قدرت کمی بوده و شما نمی توانید برنامه های مختلف و سنگین را بر روی آن ها نصب نموده و استفاده نمایید و تنها برای اتصال به بستر اینترنت و حمل و نقل مناسب می باشند. امروزه برندهای مختلف تولید کننده لپ تاپ ها سعی دارند تا با به کارگیری تکنولوژی های مختلف این دسته از محصولات را پیشرفته نموده و قابلیت های خاصی نیز به آن ها اضافه نمایند.

شرکت تولید کننده ی لپ تاپ دل از جمله برندهای می باشد که در حوزه ی تولید این محصولات نیز فعالیت دارد و تاکنون توانسته است مینی لپ تاپ های خاصی را طراحی، تولید و به بازار عرضه نمایند که هر کدام ویژگی های خاص خود را برای کاربران به دنبال دارند. قیمت مینی لپ تاپ به عوامل مختلفی همچون میزان حافظه، نوع کارت گرافیک و… بستگی دارد که براساس تمامی این موارد می توان قیمت را متغیر دانست. برخی از مدل های آن فاقد هارد می باشند اما می توان برای آن ها از حافظه های فلش با ظرفیت های مختلف استفاده نمود.

مینی لپ تاپ در ژورنال نوبشو

نکاتی که بهتر است برای انتخاب مینی لپ تاپ در نظر بگیرید

بهتر است قبل از تهیه ی مینی لپ تاپ ها نکاتی را در نظر گرفته و بر اساس این نکات محصول خود را انتخاب نمایید زیرا این موارد می توانند به شما در تهیه ی یک محصول با کیفیت کمک های شایانی نمایند.

قبل از خرید مدل های مختلف تمامی نواقص آن ها را مورد بررسی قرار داده و از سالم بودن آن ها اطمینان یابید زیرا برخی برندها برای کاهش میزان حجم و اندازه ی مینی لپ تاپ کیفیت ساخت آن را کاهش می دهند بنابراین از عدم وجود نواقص مختلف در محصول منتخب خود مطمئن شوید. برای بالا بردن میزان آگاهی شما دراین زمینه می توان گفت که برخی از آن ها فاقد اپتیکال درایو می باشند که در جای خود یک نقص مهم به شمار می رود.

صفحه نمایش خود را به طور دقیق بررسی نموده و سایز آن را مورد توجه قرار دهید زیرا کاهش بیش از اندازه ی سایز صفحه نمایش ها ممکن است شما را با مشکلات متعددی در استفاده از آن ها مواجه نماید. از دیگر نکات لازم حین خرید مینی لپ تاپ می توان به بررسی کامل پورت ها و درگاه ها اشاره نمود.

مطالب پیشنهادی
برترین مدل های کول پد چه ویژگی هایی دارند

مینی لپ تاپ در ژورنال نوبشو

بهترین مینی لپ تاپ و امکانات خاص آن ها برای شما

مدل Lenovo ThinkPad Helix یکی از بهترین ها کمپانی لنوو می باشد که قابلیت های بی نظیری نیز برای شما به همراه دارد که می توانید با استفاده از آن ها فعالیت های خود را به بهترین شکل انجام دهید. یکی ویژگی های بارز این مدل از مینی لپ تاپ لنوو لمسی بودن آن می باشد که می تواند برای شما راحتی و آسایش حین کار را فراهم آورده و به شما کمک های بسیاری نماید. این مینی لپ تاپ دارای صفحه نمایشی ۱۱ اینچی بوده و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. باطری این مدل سه سلولی بوده و شما می توانید سیستم عامل های مختلف را نیز بر روی آن نصب کنید.

کمپانی دل علاوه بر لپ تاپ دل مدل های مختلفی از مینی لپ تاپ را نیز طراحی نموده و به بازار عرضه کرده است که از میان آن ها می توان به ۹۳۷۰ ۱۳ XPS اشاره نمود که از بهترین های این برند به شمار می رود. وزنی که برای این مینی لپ تاپ در نظر گرفته شده است معادل ۱.۲۱ کیلوگرم بوده و شما می توانید سیستم عامل ۱۰ پرو را نیز بر روی آن نصب نمایید. برای این مدل نمایشگر لمسی در نظر گرفته نشده است و دارای صفحه نمایشی معادل ۱۳.۳ اینچ می باشد. حافظه ی داخلی این مینی لپ تاپ ۱۲۸ گیگابایت بوده که می توانید به راحتی از طریق آن فعالیت های روزمره ی خود را انجام دهید.

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر دنیا در زمینه عرضه این محصولات فعالیت دارند که از جمله ی آن ها می توان به فروشگاه اینترنتی نوبشو اشاره نمود. شما می توانید تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا از طریق این فروشگاه تهیه ی نموده و از کیفیت بالای آن ها نهایت لذت را ببرید.    https://www.nobesho.com

ژورنال نوبشو

 

معرفی بهترین لپ تاپ ها در نوبشو

لیست قیمت لپ تاپ های پر فروش در نوبشو

بهترین قیمت لپ تاپ را در سایت نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا مشاهده نمایید.

لیست قیمت لوازم جانبی لپ تاپ در سایت نوبشو

مقایسه قیمت فروشندگان از سراسر کشور در سایت نوبشو

لیست قیمت کیف و کاور لپ تاپ در سایت نوبشو

بهترین قیمت کیف های لپ تاپ در سایت نوبشو

لیست قیمت استند و پایه خنک کننده لپ تاپ در نوبشو

بهترین قیمت استند و پایه خنک کننده لپ تاپ در سایت نوبشو

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA-DM905

برند:ایسوس
ابعاد:۲۷x۲۵۱x۳۸۱ میلی‌متر
وزن:۱٫۹ کیلوگرم
سازنده پردازنده:Intel
سری پردازنده:Celeron
مدل پردازنده:N۴۰۰۰
محدوده سرعت پردازنده:تا ۲٫۰GHz
فرکانس پردازنده:۱٫۱ تا ۲٫۶ GHz

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E

برند:لنوو
ابعاد:۲۲٫۹ × ۲۶۰ × ۳۷۸ میلی‌متر
وزن:۲٫۲ کیلوگرم
سازنده پردازنده:Intel
سری پردازنده:Celeron
مدل پردازنده:N۴۰۰۰
محدوده سرعت پردازنده:تا ۲٫۰GHz
فرکانس پردازنده:۱٫۱ تا ۲٫۶ GHz

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – C

برند:لنوو
ابعاد:۲۲٫۹ × ۲۶۰ × ۳۷۸ میلی‌متر
وزن:۲٫۲ کیلوگرم
سازنده پردازنده:Intel
سری پردازنده:Celeron
مدل پردازنده:N۴۰۰۰
محدوده سرعت پردازنده:تا ۲٫۰GHz
فرکانس پردازنده:۱٫۱UP TO ۲٫۶ GHz

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA

برند:لنوو
ابعاد:۲۲٫۳ × ۲۵۳ × ۳۷۵ میلی‌متر
وزن:۱٫۸۵ کیلوگرم
سازنده پردازنده:Intel
سری پردازنده:Celeron
مدل پردازنده:N۴۰۰۰
فرکانس پردازنده:۱٫۱UP TO ۲٫۶ GHz
حافظه Cache:۴ مگابایت

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل ZenBook UX433FLC-A5366T

برند:ایسوس
ابعاد:۳۰۳x۱۸۹x۱۷٫۹ میلی‌متر
وزن:۱٫۱۵ کیلوگرم
سازنده پردازنده:Intel
سری پردازنده:Core i۷
مدل پردازنده:۱۰۵۱۰U
محدوده سرعت پردازنده:تا ۲٫۰GHz
فرکانس پردازنده:۱٫۸ تا ۴٫۹ GHz

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر مدل Aspire A315 57G-397R

برند:ایسر
ابعاد:۳۸۱x۲۶۲٫۲x۲۱٫۶ میلی‌متر
وزن:۲٫۲ کیلوگرم
سازنده پردازنده:Intel
سری پردازنده:Core i۳
مدل پردازنده:۱۰۰۵
محدوده سرعت پردازنده:۲٫۰ تا ۲٫۲ گیگاهرتز
فرکانس پردازنده:۲٫۲ GHz

Originally posted on ۰۵/۰۶/۱۳۹۹ @ ۷:۰۹ ق.ظ

3 دیدگاه ها

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید