در زمان خرید لباس شنا زنانه به چه نکاتی باید توجه داشته باشید

0
6715
لباس شنا زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

نکات مهم برای خرید لباس شنا زنانه

همانطور که در سری مقالات راهنمای خرید لوازم شنا گفته شد، با توجه با نزدیک شدن فصل گرما بازار استخر رفتن و خرید لباس شنا گرم می شود همین امر سبب می شود که شما به دنبال یک لباس فوق العاده باشید که نقش موثری در زمان شنا داشته باد. در زمان خرید لباس شنا زنانه توجه به برخی نکات لازم و ضروری است، حرفه ای شنا می کنید یا تازه وارد میدان شده اید، رنگ پوست و مو نیز در انتخاب مایو زنانه تاثیر زیادی دارد.

لباس شنا زنانه در ژورنال نوبشو

برای این که یک خرید مطمئن داشته باشید می توانی در ابتدا اطلاعات کامل را در باره انواع مدل های لباس شنا زنانه جمع آوری نمایید و بعد در پی خرید آن باشید. مایو زنانه تنها پوشش شما در استخر و در میان نگاه افراد حاضر هستند پس در انتخاب آن دقت کنید. برای کسب اطلاعات جامع و کامل در باره انتخاب و خرید لباس شنا زنانه تنها لازم است بر روی لینک زیر کلیک کنید و به دنیای لباس های رنگارنگ نوبشو ( موتور جستجوی کالا ) وارد شوید.  https://www.nobesho.com

هر آن چه درباره لباس شنا زنانه باید بدانید:

  • انتخاب مایو یکی از سخت ترین مراحل تصمیم گیری برای استخر رفتن است. به طور کلی خانم هایی که از اعتماد به نفس کمتری برخوردار هستند وقتی در معرض دید قرار می گیرند دچار تنش و اضطراب می شوند. دلیل این امر می تواند نوع پوشش یا فرم بدن آن ها باشد، استخر یکی از مکان هایی است که فرم و اندام خانم ها بدون پوشش مقابل دید دیگر حاضران است همین امر سبب می شود که در حین خرید و انتخاب لباس شنا زنانه نهایت وسواس را داشته باشند.
  • مایو مدل های متفاوتی دارد البته نوع دوخت آن ها به گونه ای است که تمام افراد با هر اندام و فرم خاصی می تواند یک مایو مناسب را خریداری نماید اما لازم است پیش از خرید به نکات مهمی در باره جنس و نوع رنگ انتخابی خود دقت داشته باشد البته توجه داشته باشید که مایو لباس شب نیست، این اشتباه رایج خانم ها سبب می شود که در نهایت ملاک خرید مایو ظاهر آن باشد نه کیفیت و کاربرد.

چه نوع لباس شنا زنانه انتخاب کنید:

  • مایو تک رنگ:

داشتن پارچه های اضافه که به عنوان مدل مایو شنا زنانه مورد استفاده قرار میگیرد می تواند در هنگام شنا دردسر ساز باشد و به نحوی وبال گردن شما شود. پس اگر اندام کشیده ای دارید می توانید از مایو های یک تکه و تک رنگ استفاده نمایید این مدل تمامی زیبایی بدن شما را به رخ می کشد.

  • یقه مایو:

داشتن اندام زیبا حس خوبی را در شما ایجاد می کند به علاوه در زمان شنا شما را بیشتر در معرض دید قرار می دهد. مایو های یقه هفت گردنی به خوبی می تواند انحنای بالا تنه را به نمایش بگذارد به علاوه در عین زیبایی بسیار پوپیده و مناسب است.

لباس شنا زنانه در ژورنال نوبشو

لباس شنا زنانه

مایو را با لباس راحتی اشتباه نگیرید:

ممکن است برخی خانم ها به دلیل نداشتن اندام مناسب سعی داشته باشند بدن خود را پوشیده نگه دارند و به اشتباه مایو هایی با شلوارک هایی شبه به لباس مردانه انتخاب می کنند این کار بزرگترین اشتباه در زمان خرید لباس شنا است چرا که تمام بدن شما را در پوششی دست و پا گیر و گشاد احاطه می کند.

مطالب پیشنهادی
معرفی انواع لوازم شکار موجود در فروشگاه شکار

اندام خود را با لباس شنا خوش فرم تر نشان دهید:

اگر فرم اندام شما صاف و دارای انحنای کمتری است لازم است که لباس هایی انخاب کنید که برجستگی های بدن را دو سه برابر کند، این کار با انتخاب و خرید لباس مایو که در قسمت سینه چین و پیلی دارد امکان پذیر است به علاوه دامن های چین دار کوتاه فرم بهتری به باسن شما میدهد پس کمی دلبرانه تر لباس را انتخاب کنید.

ژورنال نوبشو

لباس شنا زنانه

خانم های خجالتی بخوانند:

برخی مواقع ممکن است خانم ها در نمایش اندام خود کمرو باشند و در نهایت سعی داشته باشند که با خرید لباس شنا پوشیده قوس و انحنای اندام را کمتر در معرض دید قرار دهند، پیشنهاد به این خانم ها خرید لباس هایی با طرح و نقش های گرد و ظریف است که به راحتی می توانند انحنای بدن را پوشش دهند .

مایو طرح دار را انتخاب کنید:

ورزش شنا یکی از مفرح ترین ورزش های سرگرم کننده است که با انجام آن می توانید نشاط و شادابی را به بدن خود هدیه دهید. در زمان خرید مایو فرم بدن خود را در نظر بگیرید اگر بیشترین حجم را در پایین تننه خود دارید بهتر است با خرید لباس شنا که تمامی طرح آن در در قسمت بالا تنه است می توانید تمامی نگاه را به بالا تنه خود معطوف کنید همین امر سبب خطای دید می شود.

مایو هایی با طرح افقی انتخاب کنید. هر قسمت از پایین تنه یا بالاتنه شما که حجم بیشتری دارد می توانید قسمت دیگر را در پوششی افقی بپوشانید. خطوط افقی اندام شما را پُر تر از همیشه نشان می دهد. در مقابل اگر اندام پری دارید با پوشیدن مایویی با طرح های عمودی می توانید بدن خود را کشیده تر از همیشه به نمایش بگذارید.

لباس شنا زنانه در ژورنال نوبشو

لباس شنا زنانه

تپل ها حتما به شنا بروند:

اندام سیبی شکل یکی از معضلات در زمان خرید انواع مایو ها است. اگر اندام شما در ناحیه پهلو هیچ انحنایی ندارد باید به گونه ای آن را پوشش دهید که که لاغرتر از همیشه به نظر برسد استفاده از طرح های لوزی شکل یا پارچه های ضخیم و تیره تر در این ناحیه خطای دید را در بیننده ایجاد می کند.

بالاتنه خود را خوش حالت تر کنید:

افرادی که بالا تنه بزرگ دارند همیشه از افتادگی سینه گله دارند، راه کار مناسب برای این افراد استفاده از لباس شنا زنانه کاپک دار است. فنجانک ها فرم خاصی به بالا تنه می هند و در نهایت از افتادگی سینه و مشکلات آن در حین شنا جلوگیری می کند.

بر اساس رنگ پوست مایو بخرید:

خانم هایی که پوست روشن دارند لازم است که مایو هایی با رنگ تیره خریداری کنند و این پیشنهاد برای تیره پوستان خرید مایو روشن با طرح های جیغ است. این تضاد رنگی جلوه بیشتری به اندام شما خواهد داد.

Originally posted on ۰۵/۰۶/۱۳۹۹ @ ۷:۰۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید