از مدل مایو شنا زنانه چه می دانید

0
6078
مدل مایو شنا زنانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید مایو شنا زنانه و انواع آن

با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره ی ورزش شنا برای بانوان و مزایای آن صحبت کنیم و همچنین به معرفی انواع مدل مایو شنا زنانه بپردازیم و بگوییم برای خرید به چه نکاتی باید توجه کنید. قبل از اینکه بخواهیم درباره ی مدل مایو شنا زنانه صحبت کنیم خوب است به معرفی رشته ی شنا بپردازیم و از مزایای این ورزش جذاب و نشاط آور بگوییم.

ورزش شنا به تکان دادن منظم دست ها و پاها در آب و یا به عبارتی تکان دادن کلی بدن برای حرکت در آب می باشد و این حرکات شما را از غرق شدن در آب نجات می دهد.

برای انجام ورزش شنا چه در آب و یا دریاچه ها و رودخانه ها شما به یکسری تجهیزات احتیاج دارید که برخی از آن ها شامل: عینک شنا، مایو شنا، کلاه، کیف ورزشی، لوازم بهداشتی، حوله، گوش بند و دماغ بند، فین، دمبل، جلیقه، ماسک شنا و… می باشد که برای خرید هریک باید با توجه به نیاز خود و خصوصیات هریک به خرید آن ها بپردازید.

مدل مایو شنا زنانه در ژورنال نوبشو

۱-عینک شنا:

به سه دسته ی مجزا با نام های تمرینی، تفریحی و مسابقه ای تقسیم می شود که شما برای خرید باید به نوع ضد بخار بودن، راحتی و کیفیت آن توجه کنید.

۲-کلاه شنا:

از تجهیزات ضروری برای ورود به تمامی استخر ها می باشد و هم جنبه ی بهداشتی داشته و حفاظتی که با انواع جنس ها ، رنگ ها و سایزهای مختلفی عرضه ی بازار شده است.

۳-کیف، حوله، لوازم بهداشتی شنا:

این ابزار ها برای انجام این ورزش بسیار ضروری نیستند اما خوب است که برای نگهداری از تجهیزات شنای خود یک کیف تهیه کنید. همچنین برای حفظ بیشتر سلامتی و بهداشت خود که پس از شنا در استخرها باید دوش بگیرید می توانید شامپو، صابون و… که به لوازم بهداشتی معروف هستند تهیه کنید.

۴-گوش بند و دماغ بند:

این دو مورد هم از لوازمات ضروری برای انجام شنا می باشند چرا که از عفونت گوش و بینی و وارد شدن آب به این دو عضو بدن جلوگیری میکنند و همچنین به افرادی که پس از ورود به استخر و آب دچار سردرد می شوند هم توصیه می کنیم از این دو ابزار حین ورود به اب استفاده کنند.

۵-مایو و مدل مایو شنا زنانه:

یکی از مهم ترین لوازم برای ورود به استخر ها مایو می باشد و این امر به حدی ضروری است که برای ورود به استخر ها داشتن مایو الزامی می باشد.

مدل مایو شنا زنانه :عموما به سه دسته تقسیم می شود که به نام های مایو یک تکه، مدل مایو شنا زنانه دو تکه یا بیکینی و تانکینی و مورد اخر مدل مایو شنا زنانه اسلامی یا همان بورکینی می باشد.

  • مدل مایو شنا زنانه یک تکه :

از ساده ترین مدل های مایو می باشد که به آن مایو سرهمی هم گفته می شود.

  • مدل مایو دوتکه (بیکینی و تانکینی) :

که شامل یک لباس در قسمت پایینی بدن و یک تکه لباس در قسمت سینه ها می باشد و تفاوت مدل مایو شنا زنانه تانکینی و بیکینی در قسمت بالایی لباس می باشد چرا که در تانکینی قسمت بالای سینه ها پوشیده تر می باشد و جالب است اگر بدانید استخرهای موجود در ایران اجازه پوشیدن چنین مایو هایی را در استخر به بانوان نمی دهند.

مطالب پیشنهادی
هنگام خرید مایو زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مدل مایو شنا زنانه در ژورنال نوبشو

مدل مایو شنا زنانه اسلامی یا بورکینی:

مدل مایو شنا زنانه اسلامی هم مایویی می باشد که این امکان را برای زنان فراهم می کند که چه در استخرها و چه در فضاهای خارج استخر و آزاد به ورزش شنا بپردازند طراحی این نوع مایو کار احدا زانتی می باشد و نام بورکینی را از مخفف دو کلمه ی برقع و بیکینی گرفته اند.

خوب است اگر بدانید این نوع مایو دارای دو نوع دامن دار و بدون دامن می باشد که مدل دامن دار آن را برروی شلوار می پوشند و نوع بدون دامن آن به صورت یک تکه از ساق پا تا بالای موها می باشد.

نحوه ی پوشش دهی مدل مایو شنا زنانه به این صورت است که پس از پوشیدن تنها کف پاها، کف دست ها و صورت پیداست تا زنانی و بانوان با حجابی که به ورزش شنا در محیط های عمومی و خصوصی می پردازند با آرامش بیشتری به این حرفه بپردازند.

عموما مایو های زنانه را از جنس های نخ، استرج، پلاستیک، نایلون و… به بازار عرضه می کنند که بهترین جنس ها برای خرید جنس:نانو، نخ و استرج می باشند. همچنین مایو ها در انواع رنگ ها برای زنان، کودکان و نوجوانان با طرح های فانتزی و زیبا هم ارائه شده اند تا هرکس با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارد به خرید مایو بپردازد.

ژورنال نوبشو

برای خرید انواع مدل مایو شنا زنانه می توانید به سایت های فروش آنلاین مراجعه کنید و در حین خرید خوب است اگر به نکات زیر توجه کنید:

مایویی را تهیه کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و سبب حساسیت بر روی بدن شما نشود، درحین خرید مایو تنها به زیبایی آن توجه نکنید چرا که ممکن است پس از خرید و در حین استفاده مدام با آن مشکل پیدا کنید چون راحت و مناسب سایز شما نباشد، همچنین در انتخاب مدل مایو شنا خود دقت کنید چرا که هر مدل مایویی برای جای خاصی می باشد مثلا مدل مایو شنا زنانه ی ساحلی با مدل مایو مسابقه ای متفاوت است و باید هر یک را در جای درست خود استفاده کنید.

همچنین به ضد باکتری، ضدکلر و ضد حساسیت بودن مایو توجه کنید و بدانید برخی از مایو ها هم دارای پد می باشند. در کل امروزه مایو های بسیار متنوع و با ویژگی های منحصر به فرد خود در بازار موجود می باشند.

از مزایای شنا برای بانوان هم می توان به: تقویت شش ها، کاهش و کم کردن استرس، تناسب اندام، جوان نگه داشتن پوست و زیبایی، فعالیت داشتن عضلات کم کار و در نتیجه کاهش سن بیماری آلزایمر و… اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید مدل مایو شنا زنانه به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و پس از مشاهده ی محصولات و تنوع ها بهترین مدل مایو را با توجه به بودجه ی مورد نظر برای خود بخرید و بدون دردسر و هزینه های اضافی مایو زنانه خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مدل مایو شنا زنانه در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید