خرید اینترنتی عینک شنا

0
4448
خرید اینترنتی عینک شنا در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید اینترنتی عینک شنا

خرید اینترنتی عینک شنا گزینه ای مناسب برای صرفه جویی در زمان و داشتن وقت بیشتر برای تماشای عینک

یکی از پرکاربرد ترین وسایل برای تجربه ی یک شنای لذت بخش عینک شنا است. که به وسیله آن در زیر آب می توانید دید بهتری داشته باشید. برای خرید اینترنتی عینک شنا ما به شما سایت www.nobesho.com را پیشنهاد می دهیم. قبل از خرید عینک شما باید اطلاعات کافی از لنز و فریم عینک ها داشته باشید ، زیرا دارای اهمیت بالایی هستند .بر همین اساس ما به شما مقالات راهنمای خرید لوازم شنا را پیشنهاد میدهیم تا با داشتن اطلاعات کافی گزینه های مناسبی را انتخاب کنید.

  • لنز عینک شنا :

یکی از مهم ترین قسمت های عینک شنا لنز آن است. زیرا هر چه جنس آن بهتر باشد دید بهتری زیر آب خواهید داشت. لنزها معمولا از دو جنس پلی کربنات (لنز های پلاستیکی) و کریستال نشکن در بازار موجود می باشد. لنز پلی کربنات از پرکاربرد ترین نوع لنز در عینک های شنا بوده که کیفیت آن با توجه به شرکت سازنده انتخاب می شود. در خرید اینترنتی عینک شنا توجه به ضد بخار، ضد خش و ضد UV بودن لنز اهمیت بالایی داشته ودر انتخاب شما تاثیر گذار است.

  • رنگ های لنز عینک :

لنز ها در دو نوع شفاف و رنگی تولید و روانه بازار مصرف شده اند.لنز های شفاف معمولا در زمستان ها از آن استفاده می کنند این نوع لنز با توجه به عبور دادن نور طبیعی از خود بیشتر در محیط های کم نور از آن استفاده می شود،اما لنز های رنگی به دلیل کم کردن تابش نور در محیط پر نورهمچنین کاهش فشار دید در زیر آب مورد توجه شناگران حرفه ای قرار گرفته است. اگر شما یک شنا گرحرفه ای هستید برای خرید اینترنتی عینک شنا قطعا ازلنزهای رنگی استقبال می کنید در سایت www.nobesho.com می توانید بدون دغدغه عینک مورد نظر خود را بیابید.

  • انواع فریم عینک شنا :

فریم یا بدنه عینک در نوع های مختلفی وجود دارد اعم از :

۱- ماسک شنا:

به دلیل وجود فاصله فریم از چشم نسبت به نوع های دیگر بر روی چشم فشار کمتری وارد می کند.به همین دلیل مدت زیادی در آب می توانید از آن استفاده کنید. همچنین گزینه ای مناسب برای افراد مبتدی یا ورزش های سه گانه می باشد.

۲- فریم های کلاسیک:

معمولا در سطح آموزشی از آن استفاده می کنند. همچنین دارای طرفداران بسیاری است با توجه به لایه سلیکونی که در آن بکار برده اند مکندگی در اطراف چشم دارد که باعث می شود در جای مناسبی قرار بگیرد.

۳- فریم های سوئدی:

فاصله بین چشم و لنز در این عینک ها کم است که باعث می شود چشم ها سریع خسته شوند و مقاومت آب کاهش یابد. در خرید اینترنتی عینک شنا باید به این نکات توجه کنید.

عینک شنای نمره دار :

عینک طبی این امکان را برای فرد شناگر فراهم می کند که با توجه به نمره ضعیفی چشم خود عدسی عینک را انتخاب کند و بر روی عینک شنا قرار دهد. توصیه می کنیم هنگام خرید عدسی مدل HC را انتخاب کنید زیرا این عدسی ها از لایه آنتی رفلکس برخوردار نیستند همین امر باعث شده که دوام بیشتری در محیط هایی مانند سونا داشته باشد.

-عینک شنا ۵۰۲( آبی ):

خرید اینترنتی عینک شنا 502

برای خرید عینک شنا مدل ۵۰۲ (آبی) باید بدانید که این مدل دارای چندین فریم و لنز در رنگ های متنوع می باشد. مهمترین نوع آن فریم سلیکونی محکم است از لنز های UV پشتیبانی می کند که دید خوبی را در زیر آب به شما می دهد. بند های عینک توانایی تنظیم سایز را دارند که با توجه به اندازه سر آن را محکم کنید.

مشخصات فنی عینک شنا مدل ۵۰۲ ( آبی ) :

ژورنال نوبشو

-عینک شنا آرنا drive3 (قرمز) :

لنز استفاده شده در این عینک از جنس پلی کربنات و بدون PVC می باشد همچنین دارای خصوصیت UV بوده که از چشم ها محافظت می کند. دارای بند سلیکونی دوبل ، انعطاف پذیر و قابل تنظیم می باشد. قبل از خرید اینترنتی عینک شنا بد نیست بدانید مدل آرنا drive3 برای آموزش مناسب است. این عینک در رنگ های قرمز، سیاه و آبی موجود می باشد

مطالب پیشنهادی
درباره ی پینت بال و خرید تیر پینت بال چه میدانید

خرید اینترنتی عینک شنا در ژورنال نوبشو

مشخصات فنی عینک شنا drive3 :

 ژورنال نوبشو

-عینک شنا بچگانه YCM3900 :

خرید اینترنتی عینک شنا در ژورنال نوبشو

این عینک از لنز های ضد UV پشتیبانی می کند و دارای کیفیت بالایی می باشد که در فریم های رنگی متنوع در بازار موجود است برای خرید اینترنتی عینک شنا قطعاً سایت www.nobehso.com گزینه مناسبی برای خرید های شما است.این عینک دارای بند های سلیکونی محکم و دوبل بوده که برای جای گرفتن روی سر کاملا مناسب است. به سبب وجود تکنولوژی ضد بخار در عینک YCM3900 دید فرزندان شما را در زیر آب بهتر می کند.

مشخصات فنی عینک شنا YCM3900 :

ژورنال نوبشو

-عینک شنا فینیس سوئدی :

خرید اینترنتی عینک شنا در ژورنال نوبشو

یک شنای حرفه ای را با عینک های سوئدی تجربه کنید. طراحی این عینک صرفا برای انجام مسابقات است. یکی از نکاتی که در هنگام خرید اینترنتی عینک شنا باید به آن توجه کنید قابلیت های عینک است. یکی از قابلیت های این عینک لنز های پلی کربنات و فریم چسبیده به لنز عینک است با توجه به حالت مکندگی خود، به اطراف چشم چسبیده و آن را کاملا پوشش می دهد و برای شناگران سرعتی مناسب است. زیرا کمترین اصطحکاک با آب را دارند. پل بینی عینک انعطاف پذیری بالایی دارد و می توانید با فرم صورت خودتان آن را تنظیم کنید.

مشخصات فنی فینیس سوئدی :

ژورنال نوبشو

-عینک شنا Nimesis (مشکی) :

خرید اینترنتی عینک شنا Nimesis در ژورنال نوبشو

برای خرید اینترنتی عینک شنا مدل Nimesis توجه داشته باشید که تکنولوژی به کار رفته در این مدل از عینک ها UV برای محافظت چشم مقابل اشعه های خورشید از جمله فرابنش بوده این عینک کاملا مقاوم و قوی برای آموزش مخصوص آموزش و تفریح طراحی شده است. در ساخت لنز عینک Nimesis از جنس پلی کربنات استفاده شده که قابلیت ضد بخار را پشتیبانی می کند همچنین دید بهتری در زیر آب برای شنا گران فراهم می سازد. رنگ استفاده شده در لنز عینک کاملا شفاف است و کیفیت آن در استفاده طولانی مدت بدون هیچ تغیری باقی می ماند.

مشخصات فنی عینک شنا مدل Nimesis :

ژورنال نوبشو

-عینک شنا ۱۲۱۲MN :

در خرید اینترنتی عینک شنا مدل ۱۲۱۲MN دقت داشته باشید که لنز های این عینک وسعت دید بالایی که دارند و همچنین فریم های آن در رنگ های مختلف وجود دارد با توجه به این دو خصوصیت دارای طرفداران بسیاری است. بند این عینک سلیکونی می باشد و در استفاده طولانی کیفیت آن از بین نمی رود لنز های استفاده شده در این مدل ضد UV بوده و از چشم شما در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند.

مشخصات فنی عینک شنا مدل ۱۲۱۲MN :

 ژورنال نوبشو

-عینک شنا تخم مرغی :

خرید اینترنتی عینک شنا تخم مرغی در ژورنال نوبشو

در ساخت این نوع عینک ها از لنز های شبیه به تخم مرغ استفاده شده، که در زیر آب یک فضای کروی برای شنا گر ایجاد می کند خاصیت هیدرودینامیکی و جنس نرم این مدل از عینک ها باعث شده شنا گران حین مسابقه راحت باشند. لنز به کار رفته درآن از جنس پلی کربنات است که مانع از عبور هرنوع اشعه خورشید می شود.برای خرید اینترنتی عینک شنا مدل تخم مرغی می توانید به سایت www.nobesho.com مراجعه و عینک های اصل و با کیفیت را خریداری کنید

مشخصات فنی عینک تخم مرغی :

خرید اینترنتی عینک شنا در نوبشو

 

-عینک شنا بچگانه STAR4519 :

خرید اینترنتی عینک شنا بچه گانه در نوبشو

لنز های این عینک به شکل مخروطی و بیضی می باشد که یک فضای دید گسترده برای شنا گر به وجود آورده، فریم این عینک سلیکونی و انعطاف پذیز است. پل بینی عینک بچگانه STAR4519 قابلیت تنظیم روی صورت کودک شما را دارد بند های آن سلیکونی و با دوام بالا می باشد هنگام خرید اینترنتی عینک شنا برای کودکان خود به این نکات دقت فرمائید.

مشخصات فنی عینک شنا بچگانه STAR4519 :

ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۰۵/۲۰/۱۳۹۹ @ ۸:۵۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید