درباره ی پینت بال و خرید تیر پینت بال چه میدانید

0
10188
خرید تیر پینت بال در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ورزش و بازی هیجان انگیز پینت بال:

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم ورزش قصد داریم به معرفی ورزش و بازی هیجان انگیز پینت بال بپردازیم و هر آنچه درباره ی خرید تیر پینت بال و تجهیزات آن لازم است را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

به زبان ساده می توان گفت که پینت بال نوعی ورزش هیجان انگیز و جذاب می باشد که این ورزش در فضاهای آزاد و باز با شلیک گلوله های رنگی انجام می شود و شما می توانید با توجه به رنگ مورد علاقه ی خود از بین گلوله های پینت بال به خرید تیر پینت بال با رنگ مورد توجه خود برای این بازی مهیج بپردازید.

قدمت این بازی به حدود ۱۵سال پیش باز می گردد و حدوداً ۵ سال است که به صورت رسمی به انجمن بازی های المپیک معرفی شده تا به عنوان یک بازی ورزشی جدید برگزار شود و جالب است اگر بدانید نام دیگر ورزش پینت بال شطرنج زنده می باشد.

می توان گفت که ورزش پینت بال از حدود سال۱۳۸۰ به صورت رسمی به ایران وارد شده و زمین ورزشی ماتریکس از اولین مجموعه های ورزشی زمین انقلاب بوده که میزبان این ورزش قرار گرفته و جز بزرگترین زمین ورزشی های سرپوشیده برای انواع ورزش ها مخصوصا پینت بال در دنیا می باشد.

خرید تیر پینت بال در ژورنال نوبشو

حال به معرفی تجهیزات مورد نیاز ورزش پینت بال و نحوه ی خرید آن ها مخصوصا خرید تیر پینت بال می پردازیم:

۱. تفنگ پینت بال

تفنگ پینت بال که همان رنگ پاش هم نامیده می شود جزء ابتدایی ترین تجهیزات مورد نیاز برای این بازی می باشد و دارای انواع متفاوتی خواهد بود.

۲. تیر پینت بال

تیر پینت بال یا همان توپ های رنگی که قطرشان چیزی حدود ۲ تا ۱۷ میلی متر می باشد و دارای پوسته ای از جنس ژلاتین می باشند و علت ژلاتینی بودن پوسته این است که پس از برخورد با بازیکن تیر بترکد و آن قسمت از بدن بازیکن که مورد هدف قرار گرفته در اثر اصابت گلوله رنگی شود. شما می توانید به خرید تیر پینت بال با هر رنگی که دوست دارید بجز رنگ قرمز بپردازید و این بازی هیجان انگیز را شروع کنید همچنین جالب است اگر بدانید محلول داخل برخی از این تیرها خوراکی محلول در آب بوده و فرد را مسموم نمی کند.

۳. مخزن

مخزنی برای گلوله اسلحه که این مورد هم از تجهیزات ضروری پینت بال می باشد.

۴. بانکر

بانکر به موانع بادی و انواع موانع در بازی پینت بال گفته می شود که پس از خرید تیر و خرید تفنگ پینت بال این مورد هم تا حدودی برای هیجان انگیزتر کردن این ورزش لازم است.

۵. گلوکز

گلوکز هم یکی دیگر از واجبات برای انجام ورزش می باشد و شامل محافظ چشم، گوش و صورت بوده و تمام بازیکنان در زمین بازی موظف هستند که در حین ورزش از این نوع ماسک های محافظ برای امنیت خود استفاده کنند.

۶. لباس مخصوص

علاوه بر خرید تیر پینت بال باید به تهیه لباس مخصوص هم بپردازید که معمولا لباس ها دو لایه می باشند اما اگر هوا بسیار سرد باشد و داوران اجازه دهند می توانید تا سه لایه لباس را هم بپوشید. خوب است اگر به این نکته توجه کنید که لباس پینت بال نباید دارای طرح و شبیه به لباس داوران باشد بلکه باید ساده و مثل لباس بقیه اعضای تیم باشد.

۷. دستکش و کلاه

دستکش و کلاه هم از دیگر لوازمات ورزش پینتبال می باشند که بازیکنان می توانند برای حفاظت از خود این دو مورد را هم در حین بازی استفاده کنند.

برای خرید تمامی موارد ذکر شده در بالا می توانید به سایت های فروشگاه آنلاین مراجعه کنید و پس از خرید ضروری ترین ابزار یعنی خرید تیر پینت بال که در ادامه درباره ی نکات خرید آن برای شما توضیح میدهیم به خرید دیگر لوازم بپردازید.

خرید تیر پینت بال در ژورنال نوبشو

معرفی بیشتر تیر پینت بال و نکاتی درباره ی خرید تیر پینت بال که باید بدانید:

این تیرها در اصل همان گلوله های رنگی می باشند که محل اصابت گلوله را به صورت رنگ های متنوع نشان می دهند برای خرید تیر پینت بال با کیفیت بالا باید بدانید که کیفیت تیرها به میزان ترد و شکننده بودن، ضخامت پوسته ی بالایی و میزان گرد بودن آن ها بستگی دارد پس در نتیجه برای خرید تیر پینتبال با کیفیت باید توپی را انتخاب کنید که گردتر و پوست آن نازکتر باشد. توپ و یا تیر های پینت بال را بیشتر شرکت های دارویی می سازند که دارای دستگاه های پر کننده کپسول های دارویی هستند.

مطالب پیشنهادی
معرفی لباس اسکی سالامون برای بانوان

یک نکته ی جالب را برای شما بگویم که اگر می خواهید در بازی پیروز شوید باید توپ پینت بال را سریع و با بسته ها و تعداد زیاد خریداری کنید تا در حین بازی با کمبود تیر مواجه نشوید.

عموما تیرهای پینت بال را بر اساس وزن بسته بندی کرده و با توجه به تعداد موجود در بسته فروش می رسانند و در یک خرید توپ پینت بال با بسته بندی های ۲۵۰۰ عددی شما چیزی حدود ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ توپ پینت بال را خریداری کرده اید.

از دیگر مواردی که در خرید تیر پینت بال باید به آن ها توجه کنید تا ورزش مهیج تری را تجربه کنید این است که قبل از خرید تیر پینت بال به دقت گلوله، فرم گلوله، شکنندگی، تراکم و تعداد گلوله ی موجود در بسته بندی ها را ارزیابی و مقایسه کنید سپس آن چه را گه با توجه به نیاز شما و متناسب با بودجه ی شما می باشد خریداری کنید.

کشورهای سازنده ی توپ پینت بال بسیار زیاد هستند اما بجز کشور ما ایران کشورهای دیگری از جمله امارات، روسیه، چین، ترکیه، جمهوری کره به تولید و صادرات این نوع از توپ ها به جهان می می باشند تا هر کشوری که می خواهد به خرید توپ پینت بال از این چند کشور بپردازد.

شما می توانید قبل از رفتن به باشگاه ها و زمین های ورزشی خرید تیر پینت بال را در سایت ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید و درب منزل آن ها را تحویل گرفته و با آرامش خاطر بیشتری به باشگاه ها و ورزشگاه ها رفته و این ورزش را با آرامش بیشتری و بدون استرس تمام شدن تیر پینت بال خود انجام دهید و امیدواریم این مقاله به شما در شناختن تجهیزات و نحوه ی خرید تیر پینت بال با کیفیت کمک کرده باشد.

خرید تیر پینت بال در ژورنال نوبشو

 

معرفی بهترین لوازم پینت بال در نوبشو

ماسک پینت بال پروتو مدل Switch EL

برند:بدون برند
ابعاد:۲۱۸×۲۱۵×۱۹۸ میلی‌متر
وزن:۵۸۹ گرم
قابلیت محافظت از:صورت
قابلیت جداسازی اجزا:دارد
میدان دید:۲۶۰ درجه
قابلیت تنظیم:دارد
جنس بند:پارچه‌ای کشی

ماسک پینت بال مدل Airsoft

برند:بدون برند
ابعاد:۳۵۰*۳۵۰*۳۰۰ میلی‌متر
وزن:۱۲۰۰ گرم
قابلیت محافظت از:سر و صورت
قابلیت جداسازی اجزا:دارد
ویژگی‌ها:ضد بخار
میدان دید:۱۸۰ درجه
قابلیت تنظیم:دارد

ماسک پینت بال آگما مدل S1023

برند:بدون برند
ابعاد:۴۰x۲۷x۱ میلی‌متر
وزن:۸۰ گرم
قابلیت محافظت از:سر و صورت و گردن
قابلیت جداسازی اجزا:ندارد
ویژگی‌ها:ضد بخار
میدان دید:۳۰۰ درجه
قابلیت تنظیم:دارد

ماسک پینت بال مدل ۹۵

برند:بدون برند
ابعاد:۳۳x۳۰x۲۹ میلی‌متر
وزن:۳۲۰ گرم
قابلیت محافظت از:سر و صورت
قابلیت جداسازی اجزا:ندارد
ویژگی‌ها:ضد خش , ضد انعکاس
میدان دید:کامل و بدون مشکل درجه
قابلیت تنظیم:ندارد

ماسک پینت بال دای مدل Legion Of Boom

برند:بدون برند
ابعاد:۲۱۸×۲۱۵×۱۹۸ میلی‌متر
وزن:۵۹۰ گرم
قابلیت محافظت از:صورت
قابلیت جداسازی اجزا:دارد
ویژگی‌ها:ضد بخار , ضد خش , ضد انعکاس
میدان دید:۲۹۰ درجه
قابلیت تنظیم:دارد

ماسک پینت بال دای مدل White Gold

برند:بدون برند
ابعاد:۲۱۸×۲۱۵×۱۹۸ میلی‌متر
وزن:۵۹۰ گرم
قابلیت محافظت از:صورت
قابلیت جداسازی اجزا:دارد
ویژگی‌ها:ضد بخار , ضد خش , ضد انعکاس
میدان دید:۲۹۰ درجه
قابلیت تنظیم:دارد

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید