خرید دمبل بدنسازی و فوت و فن هایی که باید بدانید

0
5538
خرید دمبل بدنسازی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید دمبل بدنسازی و فوت و فن هایی که باید بدانید

امروزه عرصه ی ورزش پیشرفت های بسیاری را تجربه نموده است. دستگاه ها و وسیله های کاربردی بسیاری برای این دسته از فعالیت ها تولید شده اند که هر کدام کاربردهای بی نظیر خود را دارند. این وسایل می توانند به شما در این زمینه کمک های بسیاری نمایند. از جمله وسایلی که برای ورزش کردن امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دمبل می باشد. دمبل ها از جمله ابزاری می باشند که برای رشته هایی همچون بدنسازی بسیارمورد استفاده قرار می گیرند. خرید دمبل بدنسازی امروزه بسیار رونق پیدا نموده است و می توان آن ها را با وزن های مختلفی تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد. برای خرید دمبل بدنسازی باید مجموعه ای از نکات مهم را در نظر گرفته و این محصولات را از برندهای مطرحی خریداری کنید. در این مقاله از سری مقالات راهنمای بدنسازی به بررسی بیشتر ویژگی های دمبل پرداخته و موارد کاربرد آن را برای شما شرح خواهیم داد.

خرید دمبل بدنسازی در ژورنال نوبشو

مزایا و کاربردهایی که خرید دمبل بدنسازی برای شما به همراه دارد

دمبل ها در زمینه ی عضله سازی و ماهیچه ها می توانند تاثیرات بسیار مثبتی به جای بگذارند. این دسته از وسایل بدنسازی بسیار پرکاربرد بوده و می توانند به شما کمک های بسیاری نمایند. کارایی آن ها بالا بوده و کاملا بی صدا و بدون ایجاد آلودگی های صوتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار داده و از مزیت های آن ها نهایت لذت را ببرید. شما با استفاده از این وسایل تنوع حرکتی بسیاری را می توانید در حین ورزش تجربه کنید. دامنه ی حرکات این دسته از ابزارهای ورزشی بسیار وسیع بوده و قابلیت های بسیاری دارند.

انواع مختلفی از این وسایل جهت خرید دمبل بدنسازی برای تناسب اندام تولید شده و به بازار عرضه گردیده اند. این ابزار تاثیرات بسیاری در ورزش های هوازی دارند و می توانید در این زمینه نیز به طور کامل و کاربردی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این وسایل برای شما بسیار مناسب می باشند و با اندازه ی کوچک خود مزیت های بسیاری برای شما به همراه دارند. تمریناتی که توسط دستگاه ها صورت می پذیرند عمدتاً با کشیدن وزنه و یا پرس همراه می باشند شما نقشی در کنترل وزنه ها ندارید اما با خرید دمبل بدنسازی می توانید کنترل بیشتری روی تمرینات خود داشته باشید.

خرید دمبل بدنسازی در ژورنال نوبشو

بهترین تمرین هایی که می توانید با خرید دمبل بدنسازی انجام دهید

همانگونه که بیان شد دمبل ها دارای دامنه ی بسیار وسیعی در زمینه ی تمرینات و حرکات بدنسازی و تناسب اندام می باشند. شما می توانید از این دمبل ها جهت انجام پرس سینه با دمبل ، جلوبازو ، زیر بغل و انواع مختلف نشر به بهترین حالت ممکن استفاده نموده و قابلیت های آن را نیز پس از مدتی مشاهده نمایید. شما می توانید با استفاده از دمبل فشار وارد شده به عضلات خود را به دلخواه تفکیک نموده و به رشد هر چه بیشتر عضلات و ماهیچه های خود کمک های شایانی کنید. دمبل ها برای انجام حرکاتی که مرتبط به سرشانه ها می باشند بسیار کاربردی بوده یا در واقع می توان گفت بسیار ضرورت دارند و شما برای انجام این دسته از تمرینات نیازمند دمبل ها می باشید.

خرید دمبل بدنسازی در ژورنال نوبشو

انواع مختلف دمبل ها که باید برای خرید دمبل بدنسازی با آن ها آشنایی داشته باشید

دمبل ها به طور کلی به سه نوع دمبل اصلی تقسیم می نمایند که از جمله ی آن ها می توان به دمبل های قابل تنظیم ، دمبل های ثابت و دمبل های سلکتوری اشاره نمود. هر کدام ازاین دمبل ها ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را داشته و می توانند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشند. شما می توانید ازاین دمبل ها برای موارد کاربردی بسیاری استفاده نموده ازنتایج حاصل از آن ها نهایت لذت را ببرید.

  • دمبل های قابل تنظیم

برای دمبل های قابل تنظیم یک دسته درنظرگرفته می شود که با استفاده ازاین دسته می توان دمبل را کنترل نمود. وزنه های مختلفی در دو سراین دسته ی مخصوص قرار می گیرند که انتخاب این وزنه ها نیز با شما می باشد. در انتهای وزنه های قرار داده شده گیره هایی تعبیه می گردد تا از خارج شدن وزنه ها جلوگیری گردد. خرید دمبل بدنسازی به صورت ثابت شما را با یک سری ویژگی های متفاوت نسبت به مدل قابل تنظیم مواجه می نماید که از جمله ی این ویژگی ها می توان به جنس چدن آن ها اشاره نمود. این دمبل ها را عمدتا به صورت دمبل های مجزا تولید نموده و به بازارعرضه می نمایند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید مایو زنانه

ژورنال نوبشو

  • دمبل های ثابت

بهترین شکل از دمبل در برابر عواملی که می توانند آسیب رسان باشند محافظت نماید یکی از مزیت های دمبل ثابت عدم تعویض و یا تغییر وزن ها برای انجام حرکات مختلفی می باشد.

  • دمبل های سلکتوری

شما می توانید برای خرید دمبل بدنسازی با این مدل معیارهای خود را در نظر گرفته و وزن های مختلف آن را خریداری کنید. دمبل های بدنسازی سلکتوری نسبت به دو مدل بیان شده جدیدتر بوده و ویژگی های خاص خود را دارد.

بررسی دمبل بدنسازی شش ضلعی هنگدا، وزن ۱۷.۵ کیلوگرم

قبل از خرید دمبل بدن سازی با این مدل بهتر است نسبت به ویژگی های آن اطلاعات لازم را کسب نموده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید در این بخش قصد داریم تا به بیان ویژگی های مهم و بارز این دسته از دمبل های بدنسازی بپردازیم. بسته هایی که برای این دمبل ها ارائه می گردند شامل دو عدد دمبل بوده که دارای وزنی معادل ۱۷.۵ کیلوگرم می باشند. البته باید بدانید این میزان وزن برای هر عدد دمبل می باشد. این دمبل ها فاقد روکش برای دسته بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

ژورنال نوبشو

عمدتا این دمبل ها برای آقایان تولید می نمایند در واقع می توان گفت این دمبل ها برای آقایان بوده و می توانند با خرید دمبل بدنسازی با این مدل به تناسب اندام خود کمک های بسیاری نمایند. همانطور که می دانید دمبل ها دارای میله می باشند که قطری که برای میله های این دمبل درنظر گرفته شده است برابر ۱۰۵ میلی متر بوده و می توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.

همانطورکه بیان شد این دمبل ها شش ضلعی بوده و دارای دسته هایی از جنس استیل می باشند. لاستیکی برای این دمبل ها تعبیه گردیده است کیفیت بالایی داشته و می توانند مدت زمان بسیاری برای شما کار کنند. درانتها باید گفت این دمبل ها توسط کشور چین تولید شده و دارای ساختاری شش ضلعی می باشند. این ساختار می تواند مزیت های بسیاری برای شما در حین استفاده به همراه داشته باشد و ازغلتیدن دمبل بر روی سطح زمین جلوگیری نماید.

فروشگاه و سایت های مختلفی در زمینه ی عرضه ی محصولات ورزشی فعالیت دارند. از جمله سایت های فعال در این حوزه می توان به نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا اشاره نمود. شما می توانید با مراجعه به این لینکی که در بخش پایین در اختیار شما قرار گرفته است بهترین خرید خود را در هر زمینه ی تجربه نموده و کیفیت و کارایی بالایی را به خود هدیه نمایید. https://www.nobesho.com

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید