در زمان خرید تردمیل باید به چه نکاتی دقت کرد

0
6107
خرید تردمیل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تردمیل

در دنیای پر جنب و جوش این روز ها افراد وقتی برای ورزش کردن ندارد و همین بهانه ای خوبی برای اندام های نامناسب افراد در جامعه است. داشتن لوازم ورزشی همچون تردمیل، انواع وزنه ها و دمبل، میله بارفیکس و … سبب می شود که بتوانید در روز حداقل نیم ساعت را بدون بهانه به ورزش اختصاص دهید. با خرید تردمیل به سادگی می توانید در فضای کوچک دویدن های طولانی مدت را تجربه کنید.

خرید تردمیل در ژورنال نوبشو

خرید تردمیل

برای خرید انواع لوازم ورزشی لازم است اطلاعات کافی داشته باشید به نحوی در قبال هزینه ای انجام شده وسیله مرغوب و با کیفیت را خریداری نمایید تا بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. برای داشتن اطلاعات لازم در رابطه با تردمیل و نکاتی که در زمان خرید باید به آن ها توجه کنید تنها لازم است بر روی لینک نوبشو کلیک کنید: https://www.nobesho.com

نگاهی کلی به خرید تردمیل:

توجه به برخی ویژگی ها سبب می شود که در ازای هزینه انجام شده وسیله ارزشمندی را خریداری نمایید. در زمان خرید تردمیل توجه به جنس بدنه، موتور تردمیل و میزان سرعت آن ، قابلیت های کنترل سرعت تردمیل، میزان تحمل وزن، تکنولوژی های به کار رفته، میزان امنیت تردمیل، قابلیت های جانبی، ابعاد و اندازه آن و در نهایت کشور سازنده و قیمت از پارامتر های مهم و اساسی در زمان خرید خردمیل است که بدون شک باید به تمام موارد ذکر شده باید دقت کرد چرا که در صورت عدم آگاهی در رابطه با هر یک عناوین مذکور باید در انتظار خرید بی کیفیت باشید.

خرید تردمیل در ژورنال نوبشو

خرید تردمیل

فاکتور های اصلی در زمان خرید تردمیل:

برای اینکه بتوانید خرید مطمئن داشته باشید لازم است فاکتور های زیادی را در قالب سوالات کوتاه پاسخ دهید:

  • عملکرد موتور تردمیل چگونه است؟

اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت تردمیل، موتور آن می باشد. نحوه عملکرد موتور و میزان کارایی آن در کنار جنس و تجهیزات به کار رفته نقش اساسی در میزان رضایت خریداران خواهد داشت. قدرت و توان موتور در حداقل ۱ تا حداکثر ۷ اسب بخار قابل است و در بهترین حالت می تواند نیروی متناسب را برای چرخش تسمه ایجاد نماید.

  • میزان سرعت تردمیل چقدر است؟

علاوه بر نکاتی در رابطه با اهمیت موتور تردمیل عنوان شد لازم است مواردی را در رابطه با سرعت تردمیل در نظر داشته باشید. سرعت تردمیل در مدلهای مختلف متفاوت است در برخی مدل ها سرعت در میان ۳ تا ۷ کیلومتر متغیر است این در حالی می باشد که برای دویدن می توان سرعتی معادل ۶ تا ۱۰ کیلومتر بر ساعت داشت که البته مورد دوم متناسب با افراد حرفه ای است.

  • تردمیل تا چه اندازه تحمل دارد؟

یکی از سوالاتی که برای تمامی کاربران به وجود می آید این است که تردمیل ها تا چه میزان وزن را می توانند تحمل کنند؟ بسته به جنس و آلیاژ به کار رفته در تردمیل این میزان متفاوت می باشد و البته نا آشنایی با این موارد می توانید بر اساس وزن سنگین ترین فرد در خانواده تردمیل را انتخاب نمایید.

ژورنال نوبشو

خرید تردمیل

  • بدنه تردمیل باید از چه جنسی باشد؟

جنس بدنه تردمیل های موجود معمولا از فولاد یا آلومینیوم است و میزان مقاومت تردمیل بر اساس جنس به کار رفته ارزیابی می شود. البته ضخامت آلیاژ به کار رفته به گروه وزنی تردمیل بستگی دارد چرا که ضخامت تردمیل با تحمل وزن ۱۵۰ کیلو بی شک بیشتر از تردمیل با وزن ۱۰۰ کیلو است

  • تلاش شما چه میزان است؟

برخی امکانات ممکن است در ابتدا شما را سردرگم کند به عنوان مثال وجود نمایش گر های LED و LCD در زمان خرید برای شما سوال به وجود می آورد. داشتن اطلاعات در رابطه سرعت موتور، نحوه عملکرد آن، میزان حرکت شما بر اساس سرعت تردمیل، امکان افزاش و کاهش دور موتور به میزان دلخواه و در نهایت نمایش میزان ضربان قلب به واسطه سنسور های تعبیه شده بر روی دستگیره ها امکان این را فراهم میکند که از تمامی تکنولوژی های موجود در این وسیله استفاده لازم را برده باشید.

مطالب پیشنهادی
آیا می دانستید بهترین چوب ماهیگیری نسبت به نوع و وزن ماهی که صید می کنید مشخص می شود

خرید تردمیل در ژورنال نوبشو

خرید تردمیل

  • چه میزان ایمن است؟

در برخی موارد به علت حواس پرتی ها و یا برخی عوامل ممکن است پای شما لیز بخورد. تردمیل های قدیمی به دلیل سفت و سخت بودن در زمان برخورد های ناگهانی ضربات شدید و دردناکی را به دنبال داشتند که این مشکل و مسئله در مدل های جدید از بین رفته است و با وجود ضربه گیر های تعبیه شده امکان آسیب دیدن در زمان برخورد کاهش می یابد.

  • وسایل همراه تردمیل:

داشتن لوازم جانبی یکی دیگر از مزیت های خرید تردمیل می باشد، البته در مدل های تازه این محصول شاهد امکانات فوق العاده ای خواهید بود. داشتن سیستم های خنک کننده ورزشکار را از کلافگی گرما و تحرک نجات می دهد البته این تنها مزیت تردمیل پیشرفته نیست، وجود سیستم کنترل چربی، تست های سلامتی و برای سرگرمی داشتن سیستم های پخش MP3 و ورودی های Audio نقش مهمی اند انتخاب شما خواهد داشت. در برخی مدل های تازه تر وجود لوازم جانبی برای خریداران نوعی سورپرایز محسوب می شود وجود ویبراتور و ماساژور یکی از دلایلی است که نرخ فروش تردمیل را بالا می برد.

  • تردمیل در خانه؟

به تصور اشتباه برخی افراد داشتن تردمیل مشروط بر داشتن خانه بزرگ است البته ممکن است این تصور به دلیل نداشتن اطلاعات در رابطه با مدل های مختلف این محصول به وجود آمده باشد اما با یک جستجوی کوتاه در میان فروشگاه اینترنتی می توانید با تردمیل تاشو آشنا شوید، این محصول در زمان عدم استفاده بودن تنها سی درصد از فضای خانه شما را اشغال می کند.

ژورنال نوبشو

خرید تردمیل

  • ساخت کجاست؟

در زمان خرید هر وسیله ای به کشور سازنده آن توجه داشته باشید، علاوه بر کشور سازنده کمپانی تولید کننده نیز نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت. وجود سابقه درخشان در ساخت سایر محصولات به راحتی مهر تایید را بر انتخاب شما خواهد زد.

  • چقدر هزینه کنید؟

با توجه به این که قیمت هر محصول در ابتدا نقش مهمی در خرید آن خواهد داشت لازم است در زمان پیش از خرید تمام بود جه خود را بسنجید و بر اساس آن در میان تردمیل های موجود جستجو کنید البته پیشنهاد می شود که در ابتدا قابلیت تردمیل را بسنجید و بر اساس آن تصمیم گیری کنید.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید