لباس مجلسی بلند دخترانه برای شیک پوش ها

0
4274
لباس مجلسی بلند دخترانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

لباس مجلسی بلند دخترانه

یکی از مهمترین ویژگی های لباس مجلسی دخترانه بلندی آن است این مدل لباس ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد تنوع به کار رفته در لباس مجلسی بلند دخترانه در جنس پارچه و مدل دوخت آن است، به عنوان مثال می تواند در قسمت پشت کمر کمی باز باشد و یا این که دامن آن دنباله بلند باشد و… خانم هایی که قد بلندتری دارند می بایست لباس مجلسی که انتخاب می کنند کمی از حد معمول لباس های نرمال بلندتر باشد، در زمان خرید نیز به کفشی که می خواهید بپوشید توجه داشته باشید. برای دریافت اطلاعات در مورد انواع لباس مجلسی بلند دخترانه به سایت نوبشو سر بزنید.

www.nobesho.com

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک دخترانه می خواهیم انواع مدل لباس مجلسی دخترانه برای تمامی خانم ها با هر نوع اندام و رنگ پوستی را مورد بررسی قرار دهیم تا در زمان خرید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید:

چگونه لباس مجلسی بلند دخترانه انتخاب کنیم؟

بهتر است در زمان خرید لباس مجلسی به این نکته دقت داشته باشید که زیبایی ها شما بیشتر به چشم بیاید، به عبارتی دیگر باید لباسی را انتخاب کنید که نقاط قوت شما را نمایش دهد، لباس مجلسی هرگز به این معنا نیست که زرق و برق آن بیشتر باشد بلکه گاهی شما با یک لباس مجلسی بلند و ساده بهتر می توانید بدرخشید و نگاه ها را به سمت خود جلب کنید.

اگر صورتتان زیبا است می بایست لباس بلند مجلسی پوشیده با گوشواره های بزرگ را انتخاب کنید و برای این که کمی لباس خود را از حالت سادگی در بیاورید می توانید بر روی یقه لباستان تمرکز کنید نوع یقه قایقی برای لباس های مجلسی دخترانه بلند زیبا می باشد.   اگر قسمتی از بدنتان درشت است بهتر است لباس مجلسی با رنگ تیره انتخاب کنید.

برای انتخاب لباس مجلسی می بایست نکات ذیل را در نظر داشته باشید:

  • انتخاب لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

در زمان خرید لباس مجلسی حتماً به فرم اندامتان توجه کنید لباسی را انتخاب کنید که نقاط ضعف اندامتان را بپوشاند به عنوان مثال خانم هایی که سینه بزرگی دارند بهتر است پیراهن های رکابی را انتخاب کنند و با این کار بزرگی سینه های خود را می توانند بپوشانند.

  • انتخاب لباس مجلسی مناسب با رنگ پوست

در زمان خرید لباس مجلسی علاوه بر این که می بایست به مد روز و فرم بدن توجه کنید رنگ پوستتان را نیز می بایست در نظر داشته باشید به عنوان مثال اگر رنگ سال آبی کاربنی باشد، شما نمی توانید فقط به دلیل این که رنگ سال آبی است این رنگ را نتخاب کنید بلکه می بایست برای انتخاب رنگ لباس به رنگ پوستتان نیز توجه کنید در ادامه چگونگی انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست را بیان می کنیم:

  • رنگ پوست روشن:

اگر رنگ پوستتان روشن است لباس مجلسی بلند با رنگ تیره برای شما انتخاب مناسبی است زیرا لباس های با رنگ روشن موجب می شود که شما بی روح به نظر بیایید.

  • رنگ پوست گندمی یا زرد رنگ:

اگر رنگ پوستتان گندمی است برای متعادل کردن پوستتان نمی توانید رنگ های روشن را انتخاب کنید.

  • رنگ پوست تیره:

افرادی با رنگ پوست تیره نیز می بایست از رنگ های روشن برای لباس مجلسی خود استفاده کنند.

  • رنگ پوست زیتونی:

این افراد نباید از رنگ های تیره برای لباس مجلسی خود استفاده کنند رنگ های روشن و نئونی می تواند انتخاب مناسبی برای لباس مجلسی این افراد باشد.

  • انتخاب لباس مجلسی متناسب با رنگ مو:

انتخاب لباس براساس رنگ مو نمی تواند در هر بار خریدن لباس مجلسی مدنظر قرار گیرد ولی می توانید در زمان خرید لباس مجلسی به آن نیز توجه داشته باشید، خانم هایی که موی مشکی دارند لباس مجلسی خاکستری و سرمه ای برای آن ها مناسب است و اگر رنگ موهایتان روشن و بلوند است لباس هایی با طیف رنگ آبی را خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای سفارش مانتو اینترنتی

انواع مدل لباس مجلسی بلند دخترانه

  • پیراهن های کلاسیک

لباس مجلسی بلند دخترانه در ژورنال نوبشو

این مدل لباس مجلسی مناسب مراسم های مجلل است. در زمان خرید این لباس به رنگ آن توجه کنید رنگ پیراهن های کلاسیک می بایست سفید و یا مشکی باشد و نوع دوخت نیز در زیبایی آن تأثیر گذار است.

  • لباس شب

اگر می خواهید در مجلسی که می روید زیباتر از هر زمان دیگری به نظر بیایید می توانید یک لباس رسمی بلند که با اندامتان تناسب داشته باشد را انتخاب کنید، این مدل لباس ها معمولاً از جنس ابریشم بوده و کمربندی از همان جنس نیز موجب زیباتر جلوه دادن آن می شود، در زمان انتخاب رنگ لباس شب حتماً به رنگ پوست، مو و چشم هایتان توجه داشته باشید.

  • پیراهن ماکسی

اگر شما جز آن دسته از خانم هایی هستید که اندام زیبایی دارید و می خواهید در میهمانی ها شیک و زیبا به نظر برسید می توانید با انتخاب پیراهن ماکسی که مناسب خانم های با اندام زیبا است به هدف خود برسید.

لباس مجلسی بلند دخترانه در ژورنال نوبشو

Originally posted on ۰۷/۱۲/۱۳۹۹ @ ۸:۱۰ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید