نکاتی که در زمان خرید سرویس دستشویی باید به آن توجه داشته باشید

0
6784
سرویس دستشویی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید سرویس دستشویی

دکوراسیون سرویس دستشویی مانند سایر قسمت های خانه از اهمیت زیادی برخوردار است. به بیان کلی تر در سال های اخیر توجه به این بخش جز اولین برنامه های طراحان و دکوراتورها بوده، به طوری که می توان مدل های مختلفی از کاشی یا سرامیک برای دیوار و کف، لوازم و ست سرویس بهداشتی، سایر اکسسوری های و… را در اینترنت و پیج های مختلف شبکه های مجازی ببینید.

سرویس دستشویی در ژورنال نوبشو

اهمیت این بخش تا حدی بالا رفته است که امروزه شرکت های بزرگ طراحی، بخش مهمی از امورات و طراحی خود را به حمام و سرویس های بهداشتی اختصاص داده اند. از سبک های متفاوت برای دکوراسیون این بخش گرفته تا انتخاب لوازم و ست های مورد نیاز، از رنگ کاشی و سرامیک تا به کارگیری گل و گیاه در گوشه و کنار سرویس بهداشتی همگی از برنامه هایی است که در چند سال اخیر دکوراتورها وقت خود را به آن اختصاص داده اند. انتخاب سبک مناسب که با سایر قسمت ها همخوانی داشته باشد کار چندان دشواری نیست تنها لازم است به یک سایت خوب مراجعه کنید و به سادگی با مدل های متفاوت آشنا شوید. روی لینک زیر کلیک کنید و به دنیای پر از رنگ و طرح نوبشو وارد شوید:

http://www.nobesho.com

چطور می توان سرویس دستشویی را در سبک های متفاوت انتخاب کرد کرد:

با شنیدن این سوال ذهن افراد به سمت هزینه های گزاف می رود، لازم است بدانید که این یک باور غلط است. برای این که سرویس بهداشتی زیبا و مدرنی داشته باشید تنها نیاز است ملزومات خود را بر اساس توصیه های مشاوران و طراحان داخلی خریداری کنید. البته تنها خرید یک ست کامل مدرن کافی نیست و می توانید با ایجاد تغیراتی در کاشی و یا سرامیک، آینه، کمد ها و حتی نورپردازی داخلی فضایی کاملاً شیک را ایجاد نمایید.

در زمان خرید سرویس دستشویی نکات مهمی را باید در نظر داشته باشید. جنس سرویس دستشویی، رنگ، مدل و حتی ویژگی های آن باید مورد توجه شما قرار بگیرد. در سال های اخیر شکل ظاهری این محصولات با تغییرات زیادی همراه بوده است به گونه ای که می توان برای هر سرویس بهداشتی با دکور متفاوت ست کامل مشخصی انتخاب کرد. این محصول در مدل های متفاوت ۵ تکه، ۷ تکه و ۹ تکه در بازار موجود است که بر اساس نیاز خود می توانید آن را خریداری کنید.

ست های کامل و نیمه کامل سرویس بهداشتی شامل چند تکه هستند:

در زمان خرید سرویس بهداشتی توجه به تعداد تکه ها نقش مهمی در هزینه آن دارد. سرویس های نیمه کامل شامل سطل زباله، فرچه شستشو، محفظه مایه و صفحه جای صابون است. این در حالی است که سرویس کامل این محصول علاوه بر موارد عنوان شده از جای دستمال توالت، لیوان مخصوص خمیر دندان و مسواک، جایگاه نگهدارنده لوازم اضافه نیز برخوردار است البته تعداد لوازم بر اساس اضافه شدن لوازم جانبی دیگر قابل تغییر است اما موارد عنوان شده از ملزومات اصلی سرویس دستشویی می باشد که در زمان خرید ست کامل باید به وجود تک تک آن ها دقت داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
در انتخاب میز تلویزیون چه چیزایی اهمیت دارد :

سرویس دستشویی در ژورنال نوبشو

سرویس های دستشویی در چند مدل و جنس در بازار موجود هستند:

در حال حاضر به دلیل اقتضای بازار و نیاز مشتریان مدل های مختلفی از این محصولات را با جنس متفاوت می توان در بازار پیدا کرد. لازم است در زمان خرید با توجه به دکوراسیون سرویس های بهداشتی و سایر لوازم همچون، آینه و کاسه روشویی و یا حتی رنگ دیوار و سرامیک سرویس خود را در جنس های متفاوت انتخاب کنید.

  • سرویس دستشویی پلاستیکی:

از مدل پلاستیکی این محصولات به وفور در بازار وجود دارد و به نحوی اولین مدل های سرویس بهداشتی از جنس پلاستیک ساخته شده اند. قیمت سرویس دستشویی پلاستیکی با توجه به جنس آن نسبت به دیگر محصولات مشابه ارزان تر است به علاوه می توانید در تمامی فروشگاه ها این محصولات را خریداری نمایید.

  • سرویس دستشویی شیشه ای:

این محصولات از طلق های شیشه ای ساخته شده اند و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. نمای زیبا و جالبی که سرویس دستشویی شیشه ای می دهد نگاه همه را به جود جلب می کند.

  • سرویس دستشویی سرامیکی:

طرح های فانتزی، رنگ های زیبا، اشکال متفاوت همگی از ویژگی های سرویس دستشویی سرامیکی هستند. این محصولات درخشان و براق در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در سرویس های بهداشتی به خود اختصاص داده اند.

  • سرویس دستشویی زرین:

سختی و مقاوت این محصولات سبب شده که در جایگاه نخست انتخاب اکسسوری های سرویس بهداشتی قرار بگیرد. سرویس دستشویی زرین از سنگ مقاوم و تحت فشار ساخته شده است که ویژگی های همچون ضد آب، ضد حریق و… دلیل اصلی انتخاب این محصول می باشد.

  • سرویس دستشویی چوبی:

قیمت این مدل ها معمولاً بیشتر از سایر ست های سرویس دستشویی است. مدل های متفاوت چوبی و حصیری علاوه بر داشتن ظاهر شیک و جالب، مقاومت بالایی در برابر برخی عوامل خواهد داشت.

در زمان خرید سرویس دستشویی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید:

سرویس های بهداشتی خصوصیات و ویژگی خاص خود را دارند که به برخی از آن نکات به زبان ساده اشاره خواهد شد.

  • این محصولات به طور مداوم در معرض آب قرار می گیرند پس نکته اصلی این است که می بایست ضد آب و رطوبت ساخته شوند تا به سادگی آسب نبینند.
  • در ساخت سرویس های بهداشتی مورد استفاده در دستشویی ها باید از مواد اولیه و مرغوب استفاده شود چرا که در مجاورت با انواع مواد شوینده قوی و ضعیف قرار دارند.
  • جنس به کار رفته در محصولات بهداشتی باید ضد خش و ضد ضربه باشند که به سادگی شکسته و خراب نشوند.
  • و نکته آخر زیبایی و ترکیب رنگی سرویس های دستشویی است. شاید دستشویی را خصوصی ترین نقطه خانه خود بدانید اما توجه داشته باشید که میهمانان نیز به این بخش دسترسی خواهند داشت پس در انتخاب این محصولات و همخوانی آن با سایر طراحی های سرویس بهداشتی دقت کنید.

سرویس دستشویی در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید