آشنائی با انواع ست آینه سرویس بهداشتی

0
4507
ست آینه سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ست آینه سرویس بهداشتی

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی منازل به یکی از رایجترین کارهای بانوان تبدیل شده است. تفاوت چندانی ندارد که قصد طراحی کدام یک از بخش های خانه خود را دارید، از آشپزخانه گرفته تا ست آینه سرویس بهداشتی نیاز به اطلاعات کاملی در این زمینه دارد که ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی به آن می پردازیم، تا بتوان دکوراتیو استاندارد و به روزی را طراحی کنیم. زیرا تمام بخش ها از طراحی های متنوعی آکنده هستند، که به فراخور هر محیط طراحی و اجرا می گردند.

از گذشته های بسیار دور تاکنون بهره گیری از ست آینه سرویس بهداشتی یکی از مهمترین عناصر در طراحی دکوراتیو این بخش از خانه بوده، که ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید  چرا که به صورت مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است. از این رو بهتر است سعی کنید تا بهترین و با کیفیت ترین لوازم را در این بخش مورد استفاده قرار دهید، تا علاوه بر حفظ سلامتی خود بتوانید، زیبایی فضا را دو چندان کنید.

انواع ست آینه سرویس بهداشتی:

همان گونه که می دانید دکوراتیو سرویس بهداشتی می تواند تأثیر به سزایی در زیبایی این فضا داشته باشد، از این رو باید در انتخاب آن بسیار توجه داشت. در حالت کلی دستشویی انواع متفاوتی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-ست آینه سرویس بهداشتی دو قلو:

ست آینه سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو

یکی از محبوب ترین انواع ست های بهداشتی است که می تواند جلوه بسیار زیادی به سرویس دستشویی و حمام بدهد. این نوع از آینه ها معمولاً در سرویس هایی کاربرد دارند که سینک روشویی آن دو لگنه باشد. در حقیقت می توان گفت که این آینه جایگزین بسیار مناسبی برای آینه های بزرگ و سرتاسری است.

۲-ست آینه سرویس بهداشتی چند تکه:

آینه و باکس در ژورنال نوبشو

یکی از نمونه های فانتزی شکلی که ممکن است آن را در کمتر جایی به چشم دیده باشیم، ست آینه چند تکه است که معمولاً مورد استفاده افراد جوان تر قرار می گیرد. در صورتی که به این آینه ها نگاهی بی اندازید، می بینید که این نوع از آینه ها چند تکه بوده و هر کدام به نوعی مکمل هم به حساب می آیند.

۳-ست آینه سرویس بهداشتی بدون قاب:

ست آینه سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو

در منازلی که برای دکوراسیون سازی از سبک مینیمال استفاده می کنند، طراحی دکوراتیو سرویس بهداشتی با این سبک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو برای انتخاب آینه ای مناسب با این سبک بهترین گزینه بهره گیری از ست سرویس بدون قاب است. این نوع از ست بهداشتی می تواند شامل سایر مدل آینه ها باشد، تا هماهنگی لازم را با سایر لوازم این فضا ایجاد کند.

۴-ست آینه سرویس بهداشتی قاب دار:

آینه قاب دار در ژورنال نوبشو

همان گونه که از اسم آن پیداست این نوع از لوازم سرویس بهداشتی نقطه مقابل ست آینه سرویس بدون قاب است. چنین لوازمی می تواند فضای سرویس شما را شکیل تر کرده، به آینه مورد استفاده در این فضا استخوان بندی بخشیده و چارچوب آن را مشخص تر کند. این نوع از آینه ها در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که تجمل گرایی بخش مهمی از دکوراتیو فضا است.

مطالب پیشنهادی
چه مدل شیرآلات ساختمانی برای ساختمان خود بخریم ؟

۵-ست آینه سرویس بهداشتی مدل دار:

ست آینه سرویس بهداشتی در نوبشو

ست سرویس بهداشتی مدل دار یکی از لوازمی است که امروزه بسیار مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است و علاوه بر سرویس، در فضاهای متفاوت دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو دستیابی به این آینه ها با مدل و شکل هایی متنوع کار مشکلی نیست. شما می توانید این ست آینه را با اشکال متفاوت و در سایز های مختلف خریداری نمایید.

۶-ست آینه سرویس بهداشتی شلف دار:

آینه شلف دار در ژورنال نوبشو

اصولاً این نوع از ست های بهداشتی طرفداران مختص به خود را دارد، زیرا به دلیل نوع طراحی خاصی که دارند، کاربرد آن را افزایش داده است. در حقیقت شما می توانید از شلف های تعبیه شده در این سرویس استفاده کرده و لوازم متعددی نظیر شمع، گلدان یا وسایل ضروری همچون مسواک و خمیر دندان را بر روی آن قرار دهید.

۷-ست آینه سرویس بهداشتی کمد دار:

ست آینه سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو

این نوع از آینه ها نیز همچون نمونه های شلف دار قابلیت نگه داری لوازم جانبی موجود در فضا را داشته با این تفاوت که در این مدل از ست بهداشتی می توان لوازم اضافه را بدون این که دیده شوند پنهان کرد. این کار می تواند زیبایی فضا و آینه های موجود در این بخش را بیش از پیش کند.

۸-ست آینه سرویس بهداشتی آنتیک:

آینه آنتیک در ژورنال نوبشو

یکی دیگر از انواع ست بهداشتی است که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. در حقیقت بهره گیری از آینه هایی با این سبک است که می تواند زیبایی و جلوه خاصی را به فضای شما ببخشد.

۹-آینه سرویس بهداشتی چند طرفه:

ژورنال نوبشو

همان گونه که می دانید وضوح در تصاویر می تواند گویای همه چیز در دنیای واقعی باشد. از این رو بسیاری از افراد علاقه دارند تا از آینه های چند طرفه در فضای منازل به ویژه سرویس بهداشتی خود استفاده کنند. همان گونه که از اسم آن پیداست آینه های چند طرفه بر روی دیوار های متفاوتی در فضا رودر روی یکدیگر نصب خواهند شد.

۱۰-ست آینه سرویس بهداشتی مدل ویکتوریایی:

آینه ویکتوریا در ژورنال نوبشو

بین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی یک شیوه طراحی وجود دارد که با شنیدن آن بی وقفه ذهن افراد به سمت شکوه و جلال یک طرح خارق العاده می رود. در حقیقت می توان گفت که سبک ویکتوریایی که با ویکتورین نیز شناخته می شود، طی سال های ۱۸۲۰ تا ۱۹۰۰ در انگلیس و آمریکا مورد استقبال قرار گرفت که هم اکنون نیز در جهان طرفداران بی شماری دارد و بسیاری از افراد هزینه های فراوانی را صرف طراحی دکوراتیو منزل خود با این سبک می کنند.

شایان ذکر است که مشخصه اصلی این سبک تجمل گرایی و اغراق در طراحی محصولات است. بر این اساس هر چه ست لوازم بهداشتی مورد استفاده شما پر نقش و نگارتر و اغراق آمیزتر باشد، شباهت بیشتری به این سبک از طراحی دارد.

 

Originally posted on ۰۹/۰۴/۱۳۹۹ @ ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید