آشنائی با ست آینه و باکس سرویس بهداشتی

0
6376
ست آینه و باکس در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ست آینه و باکس

با یک نگاه کلی به سرویس بهداشتی در می‌یابید که ست آینه و باکس نقطه عطف دیزاین این بخش از خانه محسوب می شود به همین دلیل نیاز از با مدل‌های متنوع این محصول آشنا شوید تا بتوانید در زمان خرید، محصولی با کیفیت و زیبا را انتخاب نمایید. اهمیت این محصول زمانی مشخص می‌شود که وارد یک سرویس بهداشتی بدون آینه و باکس شوید در چنین حالتی بدون شک کمبود این محصول را احساس کنید.

ست آینه و باکس در ژورنال نوبشو

آشنایی با ست آینه و باکس سرویس بهداشتی از جمله مواردی است که می‌تواند انتخاب بی نظیر را برای شما رقم بزند به همین دلیل لازم است پیش از خرید و اطلاعات لازم را کسب کنید تا محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری نمایید بدین منظور سعی داریم با ارائه مطالب مفید در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید سرویس دستشویی بتوانیم نقش مهمی را در خرید شما ایفا نماییم برای کسب اطلاعات در رابطه با انواع مدل های مختلف ست آینه و باکس سرویس بهداشتی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.nobesho.com

ست آینه و باکس سرویس بهداشتی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

  • طرح و رنگ مدل های مختلف آینه و باکس دستشویی این امکان را فراهم کرد که بتوانیم بر اساس سلیقه خود خرید کنید.
  • با توجه به اینکه این محصول مورد نظر در سرویس‌های بهداشتی و در محلی پر از نور و رطوبت قرار دارد استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ضد آب در ساخت آنها از بروز مشکلات جدی جلوگیری می کند.
  • تنوع سایز اندازه این محصول امکان استفاده از آن را با اندازه مورد نیاز برای شما فراهم می کند.

ست آینه و باکس در ژورنال نوبشو

در زمان خرید ست آینه و باکس سرویس بهداشتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

لوازم تزئینی و دکوری در بخش‌های مختلف خانه مخصوصاً سرویس های بهداشتی در گذشته از اهمیت کمتری برخوردار بود اما امروزه به واسطه پیشرفت در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی استفاده از این ملزومات حائز اهمیت می باشد به همین دلیل می بایست به نکاتی با هدف آشنایی با ست آینه و باکس سرویس بهداشتی بهره ببرید:

  • انتخاب بر اساس اندازه درست:

وجود آینه در سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است و می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از دیوارهای سرویس بهداشتی را به طور کلی آینه کاری کنید اما در صورت وجود جا به جایی همه ساله چنانچه قصد دارید از ست آینه و باکس استفاده نمایید می بایست نکات مهمی در رابطه با اندازه این محصول متناسب با دیوار سرویس بهداشتی در نظر داشته باشید.

برای سرویس های بهداشتی کوچک استفاده از آینه باکس بزرگ یک انتخاب اشتباه می باشد چرا که تمامی فضا را پر می‌کند و همین دلیل می بایست از نمونه های مدرن و کوچک آن استفاده کنید که فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند.

باکس چوبی در ژورنال نوبشو

  • خرید ست آینه و باکس با کیفیت:

نکته مهم بعدی که در زمان خرید محصولات مربوط به سرویس بهداشتی باید مورد توجه قرار بگیرد جنس مواد اولیه به کار رفته در آن ها می باشد که می تواند نقش موثری در قیمت محصول ایفا کند. به طور کلی مواد اولیه متفاوت به کار رفته در تولید این محصولات شامل انواع پلاستیک، پی وی سی یا چوب هستند که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

  • ست آینه و باکس چوبی:

نمونه بی نظیری از این محصولات که معمولاً در سبک دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای سرویس های دستشویی که سرامیک و کاشی آن ها دارای طرح های قرینه هستند و با قاعده خاصی طراحی شده اند مناسب می باشند. کیفیت چوب به کار رفته در ساخت این محصولات نقش مهمی در قیمت آن خواهد داشت چرا که استفاده از مواد اولیه مناسب سبب می‌شود تا محصولی ضد آب در اختیار داشته باشید.

  • ست آینه و باکس pvc

محصول بی نظیر با مدل های متنوع و زیبا که در سال های اخیر توانسته توجه افراد را به خود جلب کنید. این نوع از ست های سرویس بهداشتی قابلیت رنگ آمیزی دارند یعنی شما می توانید در هر جا به جایی ست آینه باکس خود را بر اساس سرویس بهداشتی جدید رنگ آمیزی کنید بدون آنکه مشکلی در ظاهر آن پیش آید، به علاوه ضد آب بودن جنس pvc از دیگر مزایای این محصول می باشد.

مطالب پیشنهادی
خرید فرش و نکات مهمی که ممکن است درباره ی آن ندانید

ست آینه و باکس در ژورنال نوبشو

  • ست آینه و باکس پلاستیک

این محصول را می توانید با کمترین هزینه خریداری کنید زیرا در تولید مواد اولیه آن به نسبت دو مورد قبل هزینه کمتری صرف می شود البته لازم است بدانید که تنوع بالای و قیمت ارزان محصولات سبب شده که محبوبیت خاصی در میان مشتریان داشته باشد.

چرا خرید ست آینه و باکس سرویس بهداشتی الزامی است؟

با توجه به افزایش روز افزون محصولات آرایشی و بهداشتی وجود مکان خاصی برای نگهداری از این محصولات سبب شده که خرید ست آینه و باکس سرویس بهداشتی به یک الزام تبدیل شود به همین دلیل امروزه با تنوع بالای مدل های این محصول روبرو هستیم و تولید کنندگاه سعی دارند با طراحی و تولید یک محصول شیک و آنتیک از رقبا پیشی بگیرند.

داشتن این محصول در سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی سبب ایجاد نظم به منظور دسترسی ساده به کلیه وسایل مورد نیاز می باشد، به علاوه وجود باکس های در دار این امکان را برای شما فراهم می کند که تمامی وسایل خود را داخل آن بگذارید و در را ببندید تا علاوه بر ایجاد نظم از چسبندگی میکروب و آلودگی ها به سایر لوازم بهداشتی همچون صابون، حوله و مسواک جلوگیری کنید.

نوبشو

نوبشو موتور جستجوی کالا است که نشانی آن nobesho.com  می باشد، این سایت موتورجستجوی کالا به حساب می آید که در آن می توانید نیازهای خود را برطرف کنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

Originally posted on ۰۸/۲۶/۱۳۹۹ @ ۷:۴۸ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید