آیا خرید اسباب بازی خارجی به صرفه است ؟ کیفیت یا قیمت ؟

0
5074
خرید اسباب بازی خارجی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید اسباب بازی خارجی

کاربران گرامی امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید اسباب بازی، موضوع خرید اسباب بازی خارجی را مورد بررسی قرار دهیم با ما همراه باشید.

اسباب بازی یکی از مهمترین نیازهای ذهنی و روحی کودکان است که می تواند با رنگ ها و مدل های مختلف آن ها را وارد دنیایی رنگارنگ و هیجان انگیز کند. اسباب بازی ها به عنوان دوستان جدانشدنی و همراهان همیشگی کودکان شناخته می شوند که می توانند جای خالی یک هم بازی را برای آن ها پر کنند.

امروزه با گسترش پیدا کردن فناوری های دیجیتال، در کنار کوچکتر شدن وسعت هر خانواده، کودکان نیز شوق نسبتاً کمتری نسبت به اسباب بازی دارند. البته باید به این نکته توجه داشت که شرکت های بسیاری وجود دارند که در زمینه ی تولید اسباب بازی خارجی فعالیت داشته و محصولات خود را به بالاترین کیفیت به بازار جهانی عرضه می کنند.

به عنوان مثال خرید اسباب بازی خارجی که جایگاه خاصی برای دختر بچه ها دارد، باربی نام دارد. باربی یک اسباب بازی خارجی است که با استایل ها و زیبایی های خاصی تولید و عرضه می شود. از جمله اسباب بازی خارجی با کیفیت که بیشتر مورد توجه پسر بچه ها قرار گرفته می شود و هنگام خرید اسباب بازی خارجی یکی از گزینه های خرید آن ها می باشد، می توان به آتاری یا همان مونوپولی اشاره کرد.

در ادامه شما را با چندیدن برند معتبر تولید کننده اسباب بازی خارجی باکیفیت در سطح جهان آشنا خواهیم کرد.

  • ملیسا اند داگ

کودکانی که به خرید اسباب بازی خارجی و البته زیبا و جذاب علاقه دارند، حتماً در مجموعه اسباب بازی های خود تعداد زیادی از محصولات این برند را دارند. شرکت ملیسا اند داگ که یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید اسباب بازی باکیفیت خارجی است، فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ با تولید پازل آموزشی شروع کرد. مهمترین هدف این شرکت تولید اسباب بازی باکیفیت و عرضه ی آن به تمام کودکان سراسر دنیا است. تمام محصولا ت این برند دارای یک طراحی خاص و زیباست.

خرید اسباب بازی خارجی در ژورنال نوبشو

  • مگا بلاکس

مگابلاکس یک شرکت بزرگ تولید کننده اسباب بازی می باشد که در زمینه ی تولدی و عرضه ی اسباب بازی های سر هم کردنی در ابعاد مختلف و رنگ بندی های بی نظیر حرف اول را در سراسر دنیا می زند. از مهمترین ویژگی های این برند تولید و عرضه ی اسباب بازی های دیگری مانند کیتی و … می باشد. اگر شما هم به خرید اسباب بازی خارجی برای کودکان خود علاقه دارید، حتماً با این نام آشنا هستید.

  • لیپ فراگ

یکی از شرکت های تولید کننده اسباب بازی باکیفیت است که در کالیفرنیا تأسیس شده است. این برند در استفاده از فناوری در تولید اسباب بازی زیبا و باکیفیت پیشگام بوده است و در کنار این فعالیت از کارکترهایی همچون کیتی و … را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند.

  • جک پسیفیک

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده اسباب بازی های خارجی است که در زمینه ی تولید انواع و اقسام اسباب بازی های الکترونیکی و … فعالیت داشته و توانسته مجوز تولید و استفاده از صد ها نام تجاری را به دست بیاورد.

این شرکت تولید کننده ی اسباب بازی یکی دیگر از شرکت های مطرح در جهان می باشد که در زمینه ی تولید اسباب بازی خارجی با کیفیت پیشرو بوده و تمام اسباب بازی های تولید شده توسط این برند سادگی را در کنار لوکس بودن دارا می باشند. تمام افرادی که خرید اسباب بازی خارجی این برند را به سایر برند ها ترجیح می دهند، شیفته ی سادگی و زیبایی محصولات این برند می باشند. تعدادی از مجموعه های تولیدی توسط شرکت پلی موبیل به تعداد کاملاً معدود تولید و عرضه شده اند و این یکی از دلایل محبوبیت و خاص بودن این برند است. خریداران محصولات تولید شده توسط این برند بیشتر افرادی هستند که حاضر به پرداخت هزینه ی بیشتری برای خرید اسباب بازی خارجی نسبت به سایر افراد می باشند.

  • ام‌جی‌ای اینترتینمنت

یکی شرکت آمریکایی است که در زمینه ی تولید اسباب بازی بسیار موفق می باشد. مهمترین و برترین محصول این برند که در سراسر دنیا شناخته شده می باشد، آدمک های ۳ اینچی می باشد. آدمک های ۳ اینچی تولید شده دارای ظاهری بسیار ساده و حرکتی آهسته هستند. همچنین این برند در تولید و عرضه ی وسایل و اسباب بازی های بزرگ پلاستیی همانند خانه های بزرگ و اثاثیه های بازی بسیار شهرت دارد.

مطالب پیشنهادی
راهنمائی فروش عمده اسباب بازی ارزان

خرید اسباب بازی خارجی در ژورنال نوبشو

  • هسبرو

از بزرگترین و معروفترین سازندگان اسباب بازی محبوب کودکان است که در زمینه ی تولید و عرضه ی اسباب بازی تخته ای شهرت فراوانی دارد. این شرکت در سال ۱۹۲۳ تأسیس شده است. از مهمترین ویژگی های این برند می توان به تنوع بالا در تولید اسباب بازی زیبا از جمله تصاویر متحرک، بازی های دیجیتال و … اشاره کرد. هسبرو دارای استدویوهایی مخصوص جهت تولید فیلم و برنامه های مورد استفاده در تلویزیون کرده است.

  • متل

در صورتی که شرکت های تولید کننده اسباب بازی را با توجه به وسعت دسته بندی کنند، بدون شک شرکت متل در صدر این مرتب سازی قرار خواهد گرفت. مهمترین علت شهرت این برند ساخت عروسک های محبوب و دوست داشتنی کودکان از جمله باربی، شیر شاه، تارزان و … می باشد. درآمد این شرکت بزرگ تولید کننده ی عروسک و عرضه ی آن در سطح چهان به ۶ میلیارد دلار در سال می رسد.

  • دیزنی

دیزنی یک از شرکت های تولید کننده اسباب بازی های زیبا می باشد که در زمینه های دیگر همچون تولید پوشاک و دکوراسیون داخلی و … نیز فعالیت دارد. اما با وجود مشغول بودن به تولید و عرضه ی محصولات دیگر، همچنان در زمینه ی تولید اسباب بازی نیز فعالیت چشم گیری دارد.

 

Originally posted on ۰۸/۳۰/۱۳۹۹ @ ۹:۰۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید