آیا می دانید چگونه می توان تور ترکیه ارزان تهیه کرد؟

0
3787
تور ترکیه ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

تور ترکیه ارزان

همان گونه که گفتیم هزینه سفر به ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین این عوامل است شهری است که می خواهید به آن سفر کنید. مسافت و هزینه رزرو هتل در شهر مقصد در هزینه تور ترکیه ارزان تأثیر فراوانی دارد از این رو اگر می خواهید با یک تور ارزان به ترکیه سفر کنید شهری را انتخاب کنید که از نظر مسافت با ایران فاصله کمی داشته باشد، در زمان انتخاب تور ترکیه می توانید به تمامی جزئیاتی که در پکیج تور ذکر شده است توجه کنید و از این طریق هزینه و بودجه خود را برای این سفر مدیریت کنید، با انتخاب یک هتل ارزانتر و یک ایرلاین داخلی تا حد ممکن هزینه سفرتان را کاهش دهید. با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید تور همراه باشید.

آیا تور ترکیه لحظه آخری می تواند در کاهش هزینه سفر تأثیر گذار باشد؟

تور لحظه آخری، توری است که هزینه کمتری دارد برخی از آژانس ها به دلایل خاصی تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند به عنوان مثال ممکن است در پایان هر فصل برای مشتریان خود آف های ویژه ای را در نظر بگیرند و از این طریق شرایط خرید تور و هزینه سفر به ترکیه کاهش چشمگیری پیدا می کند. علت اصلی این امر پر نشدن ظرفیت پروازهای چارتر است و یا این که کمتر شدن میزان تقاضا برای سفر به ترکیه نیز می تواند یکی از دلایل آن باشد.

اگر شما نیز به دنبال راهنمایی جهت خرید تور ترکیه ارزان هستید به شما پیشنهاد می کنم حتماً به سایت www.nobesho.com مراجعه کنید.

نکاتی که با رعایت آن می توانید هزینه سفر به ترکیه را کاهش دهید:

از طریق راه های ساده ای که در ادامه بیان می کنیم می توانید به راحتی هزینه های سفر خود به ترکیه را کاهش دهید:

  • برای سفر به ترکیه چه واحد پولی همراه داشته باشیم

برای این منظور ابتدا باید تحقیق کنیم که لیر به صرفه تر است یا دلار؟ برای این منظور نظرات مختلفی وجود دارد ولیکن سایت نوبشو به شما پیشنهاد می کند ترکیبی از واحد پولی دلار و لیر را به همراه داشته باشید و دلیل آن نیز می تواند این باشد که واحد پولی دلار مدام در حال رشد بوده و در زمان تبدیل از لیر ارزان تر است از سوی دیگر از آن جا که واحد پول ترکیه لیر است در زمان سفر به ترکیه قطعاً به لیر نیاز پبدا می کنید.

  • خرید تور در زمان مناسب

مهمترین موردی که موجب می شود که سفری با کمترین هزینه به ترکیه داشته باشید زمان سفر است می توانید زمان سفر خود را ما بین ماه های آذر و اسفند برنامه ریزی کنید در این فصل از سال به دلیل شرایط آب و هوایی میزان تقاضا برای سفر به این کشور کاهش می یابد که این امر موجب می شود که تورهای مسافرتی ترکیه به منظور جذب مشتری هزینه کمتری دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید تور تفلیس باتومی

تور ترکیه ارزان در ژورنال نوبشو

تور ترکیه ارزان

  • انتخاب هتل ارزان قیمت

در حالت کلی برای این که هزینه سفر به ترکیه برایتان مقرون به صرفه باشد تور می تواند انتخاب مناسبی باشد ولیکن چنانچه به صورت جداگانه بلیط و هتل رزرو کردید می توانید برای کاهش هزینه هتل های میان رده ارزانتری را انتخاب کنید.

  • حمل و نقل در ترکیه

حمل و نقل در ترکیه در کاهش میزان هزینه سفر بسیار تأثیر گذار است برای گشت و گذار در سفرتان می توانید از وسیله مختلفی استفاده کنید.

تاکسی:

قیمت تاکسی در کشور ترکیه بسیار بالا است از این رو بهتر است برای اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنید از تاکسی استفاده نکنید.

تور ترکیه ارزان در ژورنال نوبشو

تور ترکیه ارزان

مترو:

مترو در شهرهای ترکیه قیمت مناسبی دارد از این رو مترو می تواند انتخاب مناسبی برای جابجایی در سطح شهر باشد.

اتوبوس:

شهرهای ترکیه نیز مانند تمامی شهرهای سراسر دنیا از اتوبوس های داخل شهری برای جابجایی افراد استفاده می کند شما نیز می توانید با استفاده از اتوبوس به راحتی به تمام نقاط شهر سر بزنید.

تراموا:

یکی از روش های حمل و نقل پرطرفدار در بین توریست ها تراموا است، این وسیله سرعت زیادی ندارد و دقیقا از وسط خیابان های شهر می گذرد شما می توانید در زمان استفاده از این وسیله تا رسیدن با مقصد مناظر و خیابان های شهر آشنا شوید.

  • خرید سیم کارت در ترکیه

می توانید بدون این که سیم کارت تهیه کنید با استفاده از سرویس رومینگ از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول استفاده کنید ولیکن اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید استفاده از سرویس رومینگ پیشنهاد نمی شود، به صرفه ترین راه خرید سیم کارت های اعتباری در این کشور است می توانید به راحتی در فرودگاه این کشور برای خرید سیم کارت اقدام کنید.

  • هزینه خوارک و غذا در تور ترکیه ارزان

برای این که بتوانید هزینه های خود در سفر به ترکیه را تا حد امکان کاهش دهید بهتر است به دنبال رستوران شیک و لوکس نباشید می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران های زنجیره ای میل کنید بهتر است قبل از این که گرسنه شوید به فکر وعده غذایی خود باشید تا از این طریق بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

  • هزینه ورودی ها و مکان های توریستی

برای این که بتوانید به مکان های توریستی سر بزنید بهتر است برنامه ریزی داشته باشید و نام مکان هایی را که قصد دارید از آن دیدن کنید را از قبل یادداشت کنید و بررسی کنید که هزینه ورودی آن مکان چقدر است اگر هزینه بالایی داشت می توانید از رفتن به آنجا صرف نظر کنید و از مکان های جذاب دیگری دیدن کنید.

 

 

 

Originally posted on ۰۱/۱۰/۱۴۰۰ @ ۶:۲۴ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید