چه عواملی در قیمت LED ال جی تأثیر گذار است

0
3658
قیمت LED ال جی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت LED ال جی

در دنیای پر مشغله این روزها استفاده از فناوری و تکنولوژی در ساخت انواع لوازم خانگی می تواند نقش موثری در ایجاد رفاه و آسایش افراد داشته باشد. قیمت LED ال جی بر اساس امکانات و تکنولوژی های متفاوتی که در زمان تولید آن به کار برده می شود، تعیین خواهد شد. هنگام خرید هر یک از مدل های مذکور می توانید با کسب اطلاعات دقیق، خریدی مناسب و با کیفیت داشته باشید به علاوه می توانید برای اطمینان از خرید خود، به فروشگاه های معتبر در سراسر کشور و یا انواع فروشگاه و سایت های اینترنتی مراجعه کنید. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید تلویزیون به قابلیت ها و امکانات LED ال جی می پردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت LED ال جی در ژورنال نوبشواستقبال بی سابقه افراد در سال های اخیر و ورود انواع LED ال جی به بازار لوازم خانگی، سبب شد که تولید کنندگان با انگیزه بیشتر دست به تولید مدل های مختلف این محصول با امکانات و قابلیت های متفاوت بزنند. تنها لازم است پیش از خرید، با توجه به بودجه و هزینه ای که برای خرید محصول در نظر گرفته اید ال ای دی را با امکانات خاص انتخاب کنید.

کیفیت صدا، نمایشگر فوق العاده، وضوح تصویر بینظیر، بهره بردن از امکانات فوق العاده هوشمند و دیگر قابلیت ها سبب شده ال ای دی ال جی در میان انتخاب های اصلی در زمان خرید تلویزیون جایگاه خاصی داشته باشد. قیمت LED ال جی با توجه به امکانات مختلف، متغیر است. ظاهر زیبا و مدرن این محّصول سبب شده که به سادگی بتوان آن را با سایر لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی در تمامی سبک ها هماهنگ کرد. در نظر داشته باشید که از مدل های متفاوت ال ای دی ال جی با کیفیت های مختلف می توان در تمامی مکان ها استفاده کرد این محصول با توجه به نیاز مشتریان ساخته شده است به این معنی که از لحاظ اندازه و سایز، کیفیت و … در مدل های مختلف تولید شده است که هر یک از ویژگی های عنوان شده سبب تفاوت قیمت LED ال جی خواهد شد. در ادامه در رابطه با برترین فناوری های به کار رفته در انواع مدل ال ای دی ال جی مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

قیمت LED ال جی در ژورنال نوبشو

فناوری های به کار رفته در ال ای دی ال جی و تأثیر هر یک بر قیمت این محصول:

اگر بخواهیم به طور کلی در رابطه با قیمت انواع مدل ال ای دی ال جی مطالبی عنوان کنیم باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • کیفیت نمایشگر و وضوح

از اصلی ترین فناوری های به کار برده شده در ال ای دی ال جی که سبب محبوبیت این محصول شده است کیفیت نمایشگر و وضوح تصویر آن است. رزولوشن واقعی تعیین شده در برترین مدل ال ای دی ال جی ۳۸۴۰*۲۱۶۰ می باشد که در جایگاه خود و در میان محصولات مشابه حرف اول را می زند.

  • فناوری HDR

نمایش زنده تصاویر به بهترین شکل و با کیفیت فوق العاده با استفاده از فناوری HDR که قادر است میلیون ها طیف رنگی را تشخیص دهد، از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول می باشد. به زبان ساده تر هر چه تعداد پیکسل های به کار رفته در صفحه نمایش ال ای دی بیشتر باشد می تواند شاهد کیفیت بهتر تصاویر باشید.

مطالب پیشنهادی
اسپیکر حرفه ای چیست و در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه شود

استفاده از فناوری های برتر در ال ای دی ال جی سبب شده است که این محصول به نحوی نقش یک مرورگر را ایفا کند، استفاده از قابلیت اتصال به اینترنت، گیرنده دیجیتال، امکان نصب اپلیکیشن و تجربه دنیای از تکنولوژی ها سبب می شود که قیمت LED ال جی تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کند. البته پرداخت هزینه در قبال دریافت این امکانات در تلویزیون هایی با پردازنده ۴ هسته که نوع رابط هوشمند مورد استفاده در آن WebOS 3.5 است، بی تردید مقرون به صر فه تر از خرید سایر محصولات است.

دیدن فیلم های هیجانی و اکشن در ال ای دی ال جی که قابلیت نمایش و پخش واقعیت مجازی را دارد، می تواند تجربه ی لذت بخشی باشد که در کنار پخش سیستم صوتی با قدرت ۲۰ وات در دو بلندگو امکان تجربه فوق العاده ای را برای شما فراهم می سازد.

مشخصات صوتی LED ال جی را می توان به شکل زیر عنوان کرد:

  • بلندگو های مورد استفاده در این سیستم از قابلیت ۲.۲ کاناله استفاده می کنند.
  • هر بلندگو قابلیت پخش صوت را به صورت جدا گانه تا ۱۰ وات دارد.
  • تک ساب ووفر به کار رفته در سیستم صوتی LED ال جی دارای توان کلی ۲۰ وات است که در نهایت صدایی شفاف، یک دست و رسا را پخش خواهد کرد.
  • در زمان نصب و جا گذاری سیستم های صوتی ال ای دی ال جی شرایط فراهم شده که در مدل های برتر این محصول استاندارد های Dolby Digital، Clear Voice lll و Clear Voice را پشتیبانی کند.
  • از دیگر امکاناتی که در سیستم صوتی ای محصول به کار رفته می توان Magic Sound Tuning را نام برد که به واسطه فعال کردن این سیستم می توانید با تلویزیون خود صحبت و مکالمه داشته باشید و به راحتی تمامی امکانات مورد نظر را در فرا بخوانید. به علاوه با تنظیم حالت ULTRA Surround LG Sound Sync می توان شرایطی را فراهم کنید که صدا به حالت زنده و فراگیر در تمام فضا پخش شود.

قیمت LED ال جی در ژورنال نوبشو

  • قابلیت اتصال با کابل USB و داشتن درگاه و پورت های HTML شرایط را فراهم خواهد کرد که بدون مشکل و به سادگی بتوانید ویدیو، موزیک و تصاویر را بر روی صفحه نمایش ال ای دی، به نمایش در آورید.
  • اتصالات این محصول در چنین ویژگی ها و قابلیت هایی خلاصه نمی شود، داشتن درگاه مخصوص که در برترین مدل ال ای دی ال جی تعبیه شده است، اتصالات هوشمند به کامپیوتر نیز امکان پذیر شده به علاوه این محصول از هوش مصنوعی LG AL ThinQ نیز پشتیبانی خواهد کرد که خود به تنهایی قادر به ایجاد دنیایی پر از تجربه های فوق العاده و لذت بخش است.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید