خرید تلویزیون از بانه چه مزایایی به همراه دارد

0
5126
خرید تلویزیون از بانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تلویزیون از بانه

با خرید تلویزیون از بانه لذت سرگرمی از طریق مشاهده تصاویر با کیفیت را برای خانواده خود به ارمغان بیاورید. این روزها شاهد افزایش طرفداران تلویزیون های با قابلیت بیشتر می باشیم، زیرا در عصر تکنولوژی سلیقه افراد نیز با توجه به شرایط و اجتماع دستخوش تغییرات قرار می گیرد. در بازارهای شهرستان بانه و حتی فروشگاه های تحت قرارداد با بازارچه های این شهر افراد می توانند تلویزیون های با قابلیت بسیار زیاد و قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایند.

خرید تلویزیون از بانه در ژورنال نوبشو

خرید تلویزیون از بانه

خرید تلویزیون از بانه در انواع مختلف

تلویزیون هایی که از این منطقه به سایت ما وارد می شوند تمامی انواع تلویزیون ها را در بر می گیرند تا بتواند نیاز و سلیقه همه افراد را برآورده سازند.

یکی از تفاوت های عمده ای که این تلویزیون ها با یکدیگر دارند که مشخصات آن ها را از یکدیگر متمایز می سازد، صفحه نمایش آن می باشد. از لحاظ تنوع صفحه نمایش تلویزیون ها در چند دسته متفاوت قرار می گیرند.

  • تلویزیون های LCD:

یکی از رایج ترین انواع تلویزیون ها که طرفداران بسیاری را از میان عموم مردم سراسر جهان به خود جلب کرده اند  تلویزیون های ال سی دی می باشد. تکنولوژی ساخت این تلویزیون ها به گونه ای است که دو لایه محکم از صفحه های شفاف بر روی هم قرار گرفته که یکی از آن ها مسئول نگهداری کریستال های مایع می باشد. این کریستال ها از خود هیچ نوری ندارند بنابراین ناچار هستند برای نمایش واضح تصاویر از لامپ فلورسنت کمک بگیرند. از جمله مهمترین مزایایی که این تلویزیون ها با خود به همراه دارند کم مصرف بودن آن ها به نسبت تلویزیون های سنگین و بی کیفیت قدیمی می باشد. در این گونه تلویزیون ها تنوع محصول بیشمار است به گونه ای که هر شخصی با هر بودجه ای می تواند یکی از آن ها را تهیه کند. با خرید این نوع تلویزیون از بانه سلامت چشمان خود را تضمین کنید. تنها عیبی که این تلویزیون دارد عمر کوتاه آن می باشد. افراد با خرید این تلویزیون تا میانگین ۱۶۰۰۰ ساعت می توانند از آن بهره ببرند که در این زمینه از رقبای قدیمی خود یعنی تلویزیون های معمولی عقب افتاده اند. به طور میانگین تلویزیون های قدیمی تا ۳۰۰۰۰ ساعت قابلیت کارکرد بدون مشکل را دارند.

خرید تلویزیون از بانه در ژورنال نوبشو

خرید تلویزیون از بانه

  • تلویزیون پلاسما:

در تولید تلویزیون پلاسما لامپ های فلورسنت به کار رفته است که همین موضوع اساسی ترین تفاوت بین تلویزیون پلاسما با دیگر انواع تلویزیون می باشد. صفحه نمایش این گونه تلویزیون ها از دو لایه روی هم ساخته شده است که در میان آن ها گاز نئون وجود دارد. این گاز در روند فعالیت به صورت پلاسما یا همان مایع تبدیل می شود. هنگام شروع به فعالیت تلویزیون از طریق اتصالات برقی این گازها از خود فسفر های آبی قرمز و سبز را تولید می کنند که در نهایت موجب ایجاد تصاویر با کیفیت می شود. تلویزیون پلاسما دو از دو مزیت مهم به نسبت دیگر تلویزیون ها برخوردار است که اولین آن قابلیت ایجاد زاویه دید ۱۸۰ درجه می باشد. (یعنی از هر قسمتی که در منزل قرار بگیرید می توانید به وضوح تصاویر را بر روی صفحه نمایش مشاهده نماید. دومین مزیت قابلیت تطابق شدت روشنایی با نور اطراف به صورت خودکار می باشد.) برای مثال در شب روشنایی تلویزیون به قدری کاهش میابد تا قدرت دید اشخاص کاهش پیدا نکند و چشم آن ها آسیبی نبیند. این تلویزیون برخلاف مزایایی که به همراه دارد دو عیب بزرگ نیز دارد. یکی از این معایب عدم تنوع مدل ها می باشد (معمولاً همه ی تلویزیون های پلاسما در اندازه ۴۲ اینچ تولید می شوند) و دیگری مصرف بی رویه انرژی برق می باشد، که این موضوع باعث شده است تلویزیون بیشتر طرفداران خود را از دست بدهد.

مطالب پیشنهادی
قیمت تلویزیون ال جی4K به چه عواملی بستگی دارد

خرید تلویزیون از بانه در ژورنال نوبشو

خرید تلویزیون از بانه

  • تلویزیون LED:

پس از تولید تلویزیون های LCD با ویرایش ها و بررسی های مجدد که بر روی آن قرار گرفت نسل جدیدی از آن که کیفیت بالاتری نیز داشتند در دست ساخت قرار گرفت. این تلویزین های جدید که ال ای دی نام گرفتند در زمینه های مختلفی به نسبت نوع قدیمی تر بروز شده است. اولین موردی که بروز رسانی شده است و در تلویزیون های ال ای دی پیشرفته تر شده نحوه تابش نور می باشد. در این مدل صفحه نمایش ها برای ایجاد روشنایی در صفحه از دیودهای ساطع کننده نور در دور و اطراف تلویزیون استفاده شده است. این تکنولوژی منحصر به فرد باعث شده که تصاویر مشکی راحت تر به چشم بیاید و کنتراست آن نیز تا حدود زیادی افزایش یابد. چنانچه مایلید تلویزیون های با صفحه نمایش ال ای دی را تهیه نمایید می توانید به بازارچه های شهر بانه حضوراً مراجعه کرده و یا با مراجعه به فروشگاه های آنلاین تحت قرار داد اقدام به خرید تلویزیون از بانه بنمایید.

ژورنال نوبشو

خرید تلویزیون از بانه

  • تلویزیون های OLED:

این نوع تلویزیون ها جدیدترین مدل موجود در بازار می باشد که اشخاص می توانند از طریق فروشگاه های مختلف به خرید تلویزیون از بانه بپردازند. با تولید نسل جدید تلویزیون، مدل های LCD جایگاه خود را در بازار از دست داده و تلویزیون LED نیز به عنوان تلویزیون درجه ۲ شناخته شده اند. مهمترین مشخصه این تلویزیون ها صفحه نمایش نازکی است که دارند. در زیر این صفحه نمایش پرده نازکی قرار گرفته است که با کمک مواد آلی ساخته شده است و قابلیت اتصال به رسانه ها را دارد. این صفحه نمایش برای نشان دادن تصاویر به هیچگونه لامپ و نور جانبی نیاز ندارد، زیرا پرده قرار گرفته در پشت صفحه نمایش دارای قابلیت دیودهای ساطع کننده نور می باشد و این قابلیت خود بازتاب کننده نور است. از مزایای این نوع تلویزیون می توان به کم مصرف بودن آن به نسبت دیگر انواع اشاره کرد که برای استفاده طولانی مدت کاملاً مقرون به صرفه می باشد.

ژورنال نوبشو

خرید تلویزیون از بانه

با مراجعه به وبسایت نوبشو می توانید انواع این تلویزیون ها را با ضمانت اصل بودن و وارداتی از بانه در ابعاد مختلف و قابلیت های منحصر به فرد تهیه کنید و روزهای بدون ناراحتی و تنهایی را برای خود و خانواده گرامیتان به ارمغان بیاورید. تمامی محصولات فروشندگان حاضر در نوبشو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و مشتریان می توانند تا مدت تعیین شده در صورت آسیب دیدگی برای کالا نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایند.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید