قیمت تلویزیون ال جی۴K به چه عواملی بستگی دارد

0
3047
قیمت تلویزیون ال جی4K در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت تلویزیون ال جی۴K

برای آن که شرح کیفیت این برند تلویزیون راحت تر باشد تصمیم گرفتیم تنها یک مدل را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان متوجه شوید پرداخت بهای تلویزیون در هر میزانی هم که باشد نه تنها ضرری شامل حالتان نمی شود بلکه تا سالیان سال از کیفیت و قابلیت های بالای آن نیز لذت می برید. ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید تلویزیون به موضوع قیمت تلویزیون ال جی۴K می پردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی دقیق مشخصات فنی تلویزیون ال جی مدل C9:

مدل انتخابی ما تلویزیون ال جی C9 می باشد که از کیفیت تصویر ۴K برخوردار می باشد.

این مدل تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED می باشد که قابلیت کیفیت تصویر آن ۴K می باشد. این کیفیت تصویر عالی از مهمترین عوامل افزایش محبوبیت تلویزیون می باشد. کنتراست تصاویر مشکی در این تلویزیون به قدری بالا است که برخلاف دیگر تلویزیون ها صحنه ها تاریک با وضوح بیشتری قابل نمایش است. برای انتخاب این مدل تلویزیون و حتی دیگر مدل های برند ال جی هیچگونه محدودیتی ندارد و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود از ابعاد متنوع تلویزیون ها تهیه نمایند.

کیفیت پخش صدا در این مدل تلویزیون ها بسیار عالی می باشد و اسپیکرهای همراه آن توانایی پشتیبانی از صدایی در حدود ۴۰ وات برخوردارند. از قابلیت های جانبی این تلویزیون می توان به هوش مصنوعی و کنترل جادویی دستگاه با استفاده از ریموت های مخصوص اشاره کرد.

کیفیت تلویزیون چه تاثیری بر روی قیمت آن دارد؟

با توجه به این توضیحات فوق می توان دریافت که کیفیت تصویر، صدا و … هر کدام به صورت جداگانه بر روی قیمت کالا اثر گذار خواهند بود. چنانچه مشتری بخواهد هر یک از این کیفیت ها را در بالاترین میزان آن در اختیار داشته باشد بایستی هزینه خرید بیشتری نیز برای آن در نظر بگیرد. به صورت دقیق نمی توان گفت که قیمت تلویزیون ال جی ۴K چه مبلغی می باشد اما طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم به راحتی می توان فهمید که این نوع تلویزیون از قیمت بالایی برخوردار است مگر آن که قابلیت های جانبی آن کمتر باشد.

قیمت تلویزیون ال جی4K در ژورنال نوبشو

اثرات مثبت قابلیت های جانبی بر روی قیمت تلویزیون ال جی۴K

برخوردار بودن تلویزیون از قابلیت هایی مانند هوش مصنوعی یا توانایی ذخیره سازی پخش های زنده در حافظه و… از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت تلویزیون اثر گذار می باشد به گونه ای که هرگز نمی توان اثرات آن را نادیده گرفت. اگر شما هم از افرادی هستید که طرفدار برند ال جی می باشید اما به دلیل در اختیار نداشتن بودجه کافی نمی توانید از تلویزیون های این برند تهیه کنید می توانید با کارشناس بخش صحبت کرده و درخواست کنید تلویزیونی به شما معرفی کنند که از قابلیت های کمتری برخوردار باشد. نگران هیچ چیز نباشید زیرا تنوع محصول در این برند به قدری بالا است که می تواند تمامی سلیقه ها و بودجه های افراد را شامل شود.

آیا ابعاد تلویزیونLG 4K می تواند بر روی قیمت آن نیز اثر گذار باشد؟

ابعاد تلویزیون از دیگر مواردی است که تأثیر به سزایی بر روی قیمت تلویزیون دارد. در میان ابعاد تلویزیون و قیمت تمام شده کالا رابطه مستقیمی وجود دارد. یعنی هر چقدر ابعاد تلویزیون انتخابی (تعداد اینچ های آن) بالاتر باشد قطعاً قیمت آن نیز بالاتر می باشد و برعکس ماجرا نیز صدق می کند. کاهش ابعاد تلویزیون باعث کاهش قیمت می شود. با توجه به این توضیحات باید بگوییم که اگر درآمد کافی در اختیار ندارید تلویزیون ابعاد بزرگ مناسب شما نمی باشد بهتر است برای خرید تلویزیون LG 4K به سایز های کوچک تر آن دقت نمایید.

مطالب پیشنهادی
در زمان خرید تلویزیون باید به چه نکاتی توجه داشته باشید

تاثیر لوازم جانبی همراه بر روی قیمت تلویزیون ال جی۴K

اگر به همراه تلویزیون انتخابی بخواهید اسپیکرهای پخش صدا را نیز تهیه کنید لازم است بگوییم برای این لوازم جانبی شاید قیمت جداگانه ای محاسبه شود اما چون کاربرد این گونه دستگاه ها تنها برای تلویزیون می باشد مبلغ آن ها بر روی بهای تمام شده کالا محاسبه می شود. همچنین کیفیت این لوازم جانبی بر روی قیمت تلویزیون بی اثر نمی باشد. همانطور که می دانید تنوع این لوازم نیز در بازار بسیار زیاد است و در صورت نیاز لازم است مدل انتخابی را با بودجه تعیین شده تطابق دهید.

قیمت تلویزیون ال جی4K در ژورنال نوبشو

اثرات برند بر روی قیمت کالاها:

با وجود تورم و تحریم های شدیدی که بر کشور ما حاکم شده است ثبات قیمت در بازارهای داخلی و حتی خارجی کشور از بین رفته و به صورت مداوم قیمت ها در حال بالا و پایین شدن می باشند. اما لازم است بدانید بیشترین اثر منفی تحریم ها و تورم بر روی کالاهایی است که از برند های خارجی برخوردارند، زیرا این کالا ها با ارز وارد ایران می شوند و قیمت دلار نیز تحت تأثیر تحریم ها به شدت افزایش میابد. همچینین برای برند های خارجی هزینه های گمرکی را نمی توان نادیده گرفت. هر کالایی که لازم باشد از مرز کشوری عبور کند و وارد کشوری دیگر شود لازم است توسط نیروی انتظامی یا واحد حمایتی مربوطه کنترل شود و در این زمینه هزینه های اضافی برای کالا در بر دارد.

برند ال جی که یک برند معروف کره جنوبی می باشد پس از ورود به کشور لازم است ابتدا هزینه گمرکی آن را محاسبه کرده و مبلغ آن را به بهای تمام شده کالا اضافه کرد. همچنین برای تلویزیون های LG 4K ریسک هایی شامل حال فروشنده و یا خریدار می شود برای مثال ممکن است فروشنده پس از وارد کردن کالا با دلار گران قیمت مبلغ دلار در داخل کشور کاهش یافته و قیمت کالا افت کند و یا برعکس خریدار تلویزیون را خریداری کند و صبح روز بعد قیمت همان مدل به صورت باور نکردنی کاهش یابد.

سخن پایانی

با وجود تمامی این مشکلات شما می توانید با مراجعه به وبسایت نوبشو با فروشندگان حاضر در نوبشو صحبت کرده و پس از دریافت نظرات آن ها در زمینه کیفیت کالای مورد نیاز و دیگر موارد ذکر شده در بالا برای خرید مدل انتخابی اقدام کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

نکته قابل ذکر این است که با خرید کالا از این فروشگاه نه تنها می توان از تخفیفات ویژه ما استفاده کرد بلکه گارانتی دستگاه به صورت کامل شامل حال شما می شود. پس از تحویل کالا و بررسی صحت و سلامت کارت گارانتی توسط همکار گرامی امضاء می شود.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید