خرید پستانک نوزاد با کیفیت

0
4415
پستانک نوزاد باکیفیت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

پستانک نوزاد باکیفیت

همراهان گرامی امروز می خواهیم در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید وسایل نوزاد به بررسی موضوع خرید پستانک نوزاد باکیفیت با شما همراه باشیم. مادران بسیاری برای آرام و ساکت کردن کودک خود از پستانک استفاده می کنند و بیشترین نیاز کودکان به پستانک برای خواب بهترو آرام شدن درد می باشد.

سوال بسیاری از مادران قبل از خرید پستانک نوزاد باکیفیت، پذیرفتن یا نپذیرفتن پستانک توسط کودک است. مادران با سوالات دیگری همچون کدام نوع پستانک از میان انواع پستانک نوزاد مناسب تر برای استفاده کودک می باشد؟ و آیا با رشد کودک باید نوع پستانک را تعویض کرد؟ و بسیاری از سوالات دیگر که در ادامه به این سوال ها به ساده ترین حالت ممکن پاسخ خواهیم داد.

پستانک نوزاد باکیفیت در ژورنال نوبشو

مهم ترین مزایای خرید پستانک نوزاد باکیفیت و استفاده از آن برای کودک چیست؟

در این قسمت از مقاله به مزایای خرید پستانک نوزاد باکیفیت توجه داشته باشید.

  • درصورتی که مادر نوزاد به بیماری پوستی خاص و یا بیماری دیگری مبتلا باشد و به راحتی نتواند به کودک شیر دهد، می تواند با استفاده از بطری شیر کودک و یا پستانک کودک را آرام کند.
  • بسیاری از پدر و مادر ها خرید پستانک نوزاد باکیفیت را با هدف آرام کردن نوزاد خود انجام می دهند. البته بیشتر والدین جدید این ویژگی را دارند و دلیلی اصلی آن هم عدم دارا بودن توانایی در ساکت نمودن کودک می باشد.
  • در صورتی که کودک بنا به دلایل مختلف خواب خوبی را نداشته باشد، وجود پستانک می تواند به راحت خوابیدن کودک کمک فراوانی کند.
  • در شرایطی مانند مریضی کودک، پستانک مناسب می تواند بسیار کارآمد باشد. هنگامی که کودک مریض باشد و نیاز به معاینه شدن داشته باشد، پستانک می تواند حواس کودک را پرت کرده و درد او را تسکین ببخشید. مهمترین دلیل تکسین درد کودک با استفاده از پستانک، به خاطر آوردن سینه ی مادر او است.
  • هنگام سفر کردن و به همراه داشتن کودک، خرید پستانک نوزاد باکیفیت و استفاده از آن می تواند به مادر کودک جهت داشتن یک سفر راحت تر کمک فراوانی کند. اگر سفر با وسیله ی نقلیه ی هوایی باشد، استفاده پستانک مناسب برای کودک سبب می شود کودک فشار هوا را کمتر متوجه شده و اذیت نشود.
  • بسیاری از کودکان به دلیل استفاده نکردن از پستانک سعی در آرام کردن درد خود با مکیدن انگشت می کنند که در آینده ترک کردن چنین عادتی بسیار دشوارتر از ترک کردن عادت مکیدن پستانک خواهد بود.

انواع پستانک با کیفیت کدام اند؟

قبل از خرید پستانک نوزاد باکیفیت بهتر است با انواع پستانک نوزاد و ویژگی های آن ها آشنا شوید تا هنگام خرید، مناسب ترین نوع را برای کودک خود انتخاب نمایید.

  • پستانک نوع سیلیکونی

از رایجترین و مطرح ترین نوع پستانک باکیفیت، پستانک سیلیکونی می باشد که توسط بیشتر شرکت ها تولید و در بازار عرضه می شود. نحوه ی ساخت این نوع پستانک باکیفیت به این صورت است که مولکول های پستانک به صورت یکی درمیان از اکسیژن و سیلیکون ساخته شده است و به حالتی زنجیر وار به هم متصل شده اند.

مطالب پیشنهادی
قیمت اسباب بازی در تهران

بیشتر والدین از این نوع پستانک به جهت در دسترس بودن و راحتی تمیز شدن برای کودک خود استفاده می کنند. از مهمترین ویژگی های پستانک سیلیکونی می توان به موارد گفته شده در قسمت زیر اشاره کرد.

پستانک نوزاد باکیفیت در ژورنال نوبشو

  • ضد آب
  • فعالیت شیمیایی کم
  • سرعت اکسایش کم
  • جلوگیری کردن از جذب مزه های مختلف
  • استحکام بالا
  • محبوبیت بالا بین خانواده ها
  • پستانک نوع لایتکس

پستانک لاتیکس یکی از انواع پستانک هایی است که والدین هنگام خرید پستانک نوزاد باکیفیت، به آن توجه می کنند.

این نوع پستانک بسیار نرم و لطیف بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد که این نرمی و لطافت بالا امکان ضرر رساندن به سلامت کودک را دارد. کودک در بسیاری از مواقع در قسمت لثه خود احساس خارش می کند و با استفاده از روش مالیدن پستانک به لثه برای برطرف نمودن خارش استفاده می کند که به دلیل لطافت زیادی که این نوع پستانک دارد امکان کنده شدن قسمتی ازآن بالا است.پستانک نوزاد باکیفیت در ژورنال نوبشو

امکان وجود حساسیت نوزاد به لاتکس نیز وجود دارد و در صورت وجود حساسیت کودک به نوع لاتکس والدین می توانند برای خرید پستانک نوزاد باکیفیت، نوع سیلیکونی آن را امتحان کنند.

  • پستانک یک تکه

یکی دیگر از انواع پستانک، پستانک یک تکه می باشد که می تواند از نوع سیلیکونی و یا لاتکس باشد. مهمترین ویژگی و مزیت این نوع پستانک عدم وجود چند تکه در ساختار آن بوده که از خفگی و آسیب رسیدن به کودک جلوگیری خواهد کرد.

  • پستانک چند تکه

پستانک چند تکه بسیار رایج می باشد و می تواند شامل سرپستانک، صفحه ی نگه دارنده ی سر پستانک، و حلقه تشکیل می شوند. این نوع پستانک در اندازه های مختلف برای کودک در رده های مختلف تولید و عرضه می شود. پستانک چند تکه برای چهار رده ی مختلف گفته شده در قسمت زیر تولید می شود.

  • صفر تا سه ماهه
  • سه تا شش ماهه
  • شش ماهه تا هجده ماهه
  • و هجده ماهه تا سی و شش ماهه

انواع سری پستانک کدام اند و چه ویژگی هایی دارند؟

سر پستانک نوزاد باکیفیت به دو دسته ی معمولی یا همان بادامی و نوع ارتودنسی تقسیم می شود.

  1. نوع سری معمولی:

    کودکانی که در کنار استفاده از پستانک از شیر مادر نیز استفاده می کنند، می توانند از نوع سری بادامی یا معمولی استفاده کنند و مهمترین دلیل این نوع پستانک میزان شباهت زیاد سری آن با نوک سینه ی مادر است. با استفاده از این نوع سری کودک هیچ تفاوتی را با چیزی به غیر از سینه ی مادر احساس نخواهد کرد.

  2. نوع سری ارتودنسی:

    تفاوتی که این نوع سری با نوع معمولی دارد، شیب بیشتر نوک سری می باشد که امکان حرکت دادن زبان کودک را بیشتر می کند. این طراحی به جلوگیری از رشد نا هم تراز دندان های کودک کمک خواهد کرد.

 

Originally posted on ۰۹/۱۵/۱۳۹۹ @ ۸:۰۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید