راهنمای خرید تور سنگاپور ارزان

0
6376
تور سنگاپور ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید تور سنگاپور ارزان

تور سنگاپور ارزان: با توجه به اینکه سنگاپور واقع در ۱۳۰ کیلومتری شمال خط استوا می باشد در طی سال شرایط آب و هوایی بدون تغییری دارد، در ماه های نوامبر تا مارس بارندگی در این کشور زیاد است زیرا بادهای شمال شرقی حاوی رطوبت می باشند، در خصوص بارندگی می‌توان گفت که ماه‌های دسامبر و ژانویه جزو پربارش ترین ماه های سال می باشند، رطوبت معمولی در این کشور تقریباً ۸۴ درصد می باشد و حتی در برخی از روزهای گرم رطوبت وجود دارد، شما به راحتی و با تجهیزات اندکی می توانید برای مسافرت به این کشور آماده شوید.

تور سنگاپور ارزان در ژورنال نوبشو

بهترین موقع خرید تور سنگاپور

با توجه به اینکه کشور سنگاپور در کل سال جاهای دیدنی آن چشم گیر هستند اما در صورتی که برنامه بخصوصی جهت خرید در طی سفر داشته باشید بهترین موقع برای مسافرت به این کشور دوران جشنواره فروش ویژه یعنی ماه ژوئن است و در مقطعی بیش از یک ماه شما می توانید از تخفیف های ویژه در فروشگاه ها بهره ببرید و با هزینه بسیار کمی تمامی خریدهای خود را انجام بدهید، در صورتی که این مدت زمان برای شما مقدور نباشد انتخاب مناسب بعدی جهت فروش مخصوص دوره نزدیک به کریسمس می باشد، در ماه ژانویه و فوریه محل چینی‌ها فروش های ویژه‌ای دارند، در این زمان می توانید از خیابان های زیبا دیدن کنید و از خرید محصولات با قیمت بسیار کم بهره ببرید.

تور سنگاپور ارزان در ژورنال نوبشو

شرایط آب و هوایی سنگاپور

یکی از موارد راهنمای خرید تور سنگاپور ارزان مربوط به اوضاع آب و هوایی است. ژانویه جزء ماه های پر بارندگی این کشور می باشد اما در صورتی که بارندگی شمال شرق خیلی سریعتر از زمان خود بگذرد در این ماه آب و هوای سنگاپور گرم می شود، موقع مسافرت به این کشور یک چتر متوسط را همراه خود ببرید، در ماه فوریه این کشور دمای معمولی دارد زیرا بارندگی کم می شود این ماه جزو ماه های کم بارندگی سنگاپور می باشد، در ماه می به دلیل اینکه جنگل ها برای به وجود آوردن زمین های کشاورزی از بین می روند همراه با دود است و در برخی از شرایط تحولاتی در سمت ایجاد وزش باد به وجود می آید، بنابراین اگر بیماری هایی در رابطه با اختلالات تنفسی دارید بهتر است در این ماه به سنگاپور مسافرت نکنید.

انتخاب تور سنگاپور ارزان

جهت انتخاب تور سنگاپور ارزان باید یک فرم در سایت مربوطه پر کنید سپس بلیط هواپیما را بخرید و هتل مورد نظر را رزرو کنید، برای انجام این امر به قسمت پرواز همراه با هتل بروید و تور سنگاپور را جستجو نمایید در این صورت قیمت ها از ارزان به سمت گران نوشته شده است، قیمت ها طبق نوع هتل، ستاره های آن و … مشخص می شوند.

در حال حاضر سایت های زیادی هستند که با استفاده از آن ها می توانید تور سنگاپور ارزان را تهیه نمایید، تورهای سنگاپور دارای انواع زیادی هستند که هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد در این صورت با سنجش آن ها می توانید تور سنگاپور ارزان را طبق وضعیت خود انتخاب نمایید.

مطالب پیشنهادی
تور سنگاپور تابستان 98

قیمت تور سنگاپور ارزان

قیمت تور سنگاپور با توجه به ماهی که قصد مسافرت دارید مشخص می شود، ولی باید برای دریافت ویزای سنگاپور سه هفته قبل از مسافرت تمامی مدارک ضروری به سازمان مهاجرت صادر شود و پس از طی مراحلی به مقصد فرستاده می شود، این مدت زمان ۷ روز به طول می‌انجامد، ویزای توریستی سنگاپور قابل تمدید نمی باشد و حداکثر دو بار ورود است هر چند مدت زمان صدور آن بستگی به اداره مهاجرت این کشور دارد.

سفر با تور سنگاپور ارزان

در صورتی که سفر نخست شما به سنگاپور می باشد بدون شک روزهای زیادی را در خلیج می مانید، این خلیج یکی از جدیدترین بناهای مدرن را دارد و بهترین جا برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

جاهای دیدنی تور سنگاپور ارزان

پارک ماریانا جزو جاهای دیدنی سنگاپور است که توسط تور سنگاپور ارزان می توانید به آن دیدن کنید، در این قسمت به کل شهر دید دارید همچنین قرار گرفتن در بالای هتل بزرگ و سه کنج که توسط آن می توانید خلیج را نظاره کنید بسیار خاطره انگیز و جذاب است.

باغ های خلیج ماریانا که پر از رنگ های متنوع است جزو مناطق دیدنی سنگاپور محسوب می‌شود و توسط تور سنگاپور ارزان می توانید از آن لذت ببرید، در این قسمت گلخانه های بزرگ صدفی که توصیفی از آب و هوای سرد می باشد وجود دارد، در باغ های خلیج ماریانا گیاهان گوناگونی وجود دارد.

بهترین مکان برای پی بردن به سایز باغ خلیج ماریانا و مشاهده تمام گونه های گیاهی بی ساندز می‌باشد که روبروی باغ قرار گرفته است و به راحتی می توانید به آنجا بروید.

تئاتر در خلیج و مال جزو جاهای سرگرم کننده و چند جانبه است که یک سالن کنسرت برای تماشای تئاتر و … دارد، در این مکان گروه‌های محلی از مالزی و تایلند برای نمایش رقص سنتی حضور دارند برای رفتن به این مکان از تور سنگاپور ارزان استفاده کنید.

جهت خرید تور سنگاپور ارزان می توانید از آژانس هایی که تور لحظه آخری ارائه می دهند تهیه کنید، در آژانس های مسافرتی خدماتی مانند موارد زیر ارائه می‌شود:

  • مسافران بیمه می‌شوند.
  • در بین شهرها گشت و گذار بدون پرداخت هزینه است.
  • به مسافران بلیط رفت و برگشت داده می شود.
  • هتل های با کیفیت رزرو می شود.

تور لحظه آخری بهترین نوع تور سنگاپور ارزان است که آژانس های مسافرتی در یک بازه زمانی مشخص به علت تکمیل نشدن مسافران بلیط های باقیمانده را با تخفیف به فروش می‌رسانند.

در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم.

 

Originally posted on ۰۷/۲۹/۱۳۹۹ @ ۹:۰۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید