تور ترکیه و عوامل موثر در قیمت آن

0
3418
تور ترکیه قیمت در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت تور ترکیه

یکی از محبوب‌ترین تورهایی که در ایران انجام می‌شود، سفر به ترکیه است که افراد بسیاری خواهان آن هستند. همچنین قیمت تور ترکیه سوال بسیاری از مسافران این کشور است و بیشتر مردم دوست دارند این سفر را با کمترین هزینه انجام دهند. سفر به کشور ترکیه به نسبت دیگر سفرهای خارج از کشور، معمولاً هزینه‌ی فراوانی را در برنمی‌گیرد. خوشبختانه تورهای مختلفی که برای سفر به این کشور برگذار می‌شوند. این هزینه تا حد زیادی کاهش می‌دهد. نهادهای مختلفی تور ترکیه را به صورت زمینی یا هوایی برگذار می‌کنند که هزینه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند که ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید تور به آنها می پردازیم. در حالت کلی قیمت تور ترکیه در زمان‌ها و شرایط مختلف یکسان نیست و عوامل مختلفی در کاهش و یا افزایش قیمت آن تأثیرگذار هستند.

در این مقاله از نوبشو نکاتی را در مورد سفر به ترکیه برای شما بیان می کنیم که می‌توانند در قیمت و هزینه سفر نیز تأثیرگذار باشند. همچنین از شما دعوت می‌کنیم اطلاعات کاملتری را با مطالعه سایر مقالات سایت نوبشو به دست آورید و سپس اقدام به سفر به ترکیه کنید.

https://www.nobesho.com

تور ترکیه قیمت در ژورنال نوبشو

درباره ترکیه بیشتر بدانیم

ترکیه یکی از همسایه‌های کشور ما ایران است که در شمال غربی ایران واقع شده است. مهاجران و مسافران زیادی از ایران همه ساله به آن جا می‌روند. مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می‌کنند و پایتخت آن استانبول است. این کشور در منطقه مهمی از جهان قرار گرفته است و شمال آسیا را به اروپا متصل می‌کند. بخش بزرگ این کشور در قاره آسیا قرار دارد و قسمت کوچکی از آن در قاره اروپا واقع شده است. آب و هوای این کشور کوهستانی است و در طول سال باران نسبتاً زیادی در آن مشاهده می‌شود.

با توجه به محبوبیت این کشور در میان ایرانیان و افزایش سفر به این کشور، نهادهای مربوطه تورهای مسافرتی زیادی را به این کشور برگذار می‌کنند و در رقابت با یکدیگر سعی می‌کنند خدمات بهتری را با قیمت مناسب‌تری ارائه دهند تا مشتریان تور آن‌ها را به عنوان بهترین تور استانبول و ترکیه انتخاب کنند. در ادامه در مورد تورهای مسافرتی به ترکیه و عواملی که قیمت آن را تعیین می کنند برای شما بیان می‌کنیم.

امکانات تورهای ترکیه

بهترین پیشنهاد برای مسافرت و گردشگری در ترکیه، استفاده از تورهایی است که به شکل‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند. بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی اقدام به برگذاری این تورها برای فروش بلیط ‌های خود و کسب سود بیشتر می‌کنند که برای مشتریان نیز به صرفه است. بدیهی است که خدماتی که در هر تور به شما ارائه داده می‌شود، در قیمت نهایی آن تأثیر گذار است. این که سفر شما چند روز طول بکشد، تور ترکیه به صورت زمینی باشد یا هوایی، چه هتلی برای اقامت شما در نظر گرفته شده باشد و حتی اینکه چه وعده‌های غذایی به شما داده می‌شود، قیمت را بالا یا پایین می‌آورند. البته در بیشتر مواقع، اگر موارد خدماتی را نیز به همراه تور مسافرتی خود خریداری کنید، هزینه کمتری نسبت به اینکه به صورت جداگانه آن‌ها را تهیه کنید، پرداخت خواهید کرد.

یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت تور، شهری از ترکیه است که می‌خواهید به آن سفر کند. سفر به شهرهای معروف این کشور مانند آنتالیا، استانبول و آنکارا که درخواست مسافرت به آن‌ها بیش از شهرهای دیگر است، قیمت بالاتری دارند. اگر بخواهید در طول سفر خود و خانواده تان را بیمه کنید نیز باید هزینه آن را پرداخت کنید. فراموش نکنید که بیمه خیال شما از بابت ضررهای مالی احتمالی راحت می‌کند و سعی کنید که حتما خود را بیمه کنید.

مطالب پیشنهادی
خرید اینترنتی تور ترکیه لحظه اخری

تور ترکیه قیمت در ژورنال نوبشو

زمان تور ترکیه

  • زمان و فصل سفر

یکی از مهمترین فاکتورهایی که قیمت تور ترکیه را دچار افزایش یا کاهش می‌کند، زمان و فصلی از سال است که تور در آن برگذار می‌شود. شهری که بیشترین مسافرت را به خود می‌بیند، استانبول است که از جنبه‌های مختلف می‌توان بهترین زمان سفر به آن را تعیین کرد. برای اشخاصی که برای خرید جنس و یا بازار رفتن به این شهر یا شهرهای دیگر ترکیه می‌روند، بهترین موقعیت زمانی است که جشنواره‌های مختلف و فستیوال‌های خرید با تخفیف‌های متنوع برگذار و ارائه می‌شوند. بدیهی است که در تورهای مسافرت به ترکیه در این زمان قیمت بالاتری نسبت به مواقع دیگر دارند.

  • آب و هوای زمان سفر

جنبه دیگری که می‌تواند زمان مناسب سفر را تعیین کند، آب و هوای آن زمان از سال است. در مواقعی که بارندگی شدید است یا هوا بسیار گرم و یا بسیار سرد می‌باشد، میزان مسافرت کم شده و در نتیجه هزینه سفر نیز کاهش می‌یابد و در این زمان تورهای برگذار شده قیمت پایینی دارند. از نظر آب و هوا در فصل بهار، از بهترین هوای استانبول و ترکیه می‌توان استفاده کرد. پس از آن در فصل پاییز نیز این کشور هوای دلچسبی دارد. علاوه بر این معمولاً در این فصول جشنواره‌های خرید و مراسم مختلف نیز برگذار می‌شود. اما با وجود این آب و هوای خوب به دلیل کم بودن میزان مسافرت در این فصل‌ها، آفرهای تور استانبول و ترکیه از قیمت مناسبی برخور دارند.

در فصل تابستان به دلیل تعطیلات میزان مسافرت افزایش یافته و تورهای ترکیه نیز با افزایش قیمت مواجه می‌شوند و تقریباً می‌توان گفت که گران‌ترین فصل سال برای این مسافرت تابستان است. تورهایی که در تعطیلات دیگر نیز برگذار می‌شوند نسبت به زمان‌های دیگر قیمت بالاتری دارند. در مقابل فصل زمستان به دلیل آب و هوای آن، ارزان‌ترین فصل برای مسافرت به ترکیه است. البته در این فصل می‌توان از جشنواره خرید به مناسبت کریسمس بهره برد.

تور ترکیه قیمت در ژورنال نوبشو

نکاتی که در سفر به ترکیه بهتر است بدانید!

علاوه بر مواردی که در مورد تور ترکیه و تأثیر آن‌ها در قیمت این تور گفته شد، مواردی است که دانستن آن‌ها برای داشتن سفری بهتر به شما کمک می‌کند. در این کشور پلیس‌های زیادی وجود دارند تا امنیت را برقرار کنند، اما بهتر است شما نیز مواظب اموال خود باشید و در مکان‌های شلوغی مانند خیابان استقلال و میدان تقسیم مواظب وسایل ارزشمند خود باشید و تا حد امکان در این مکان‌ها تردد نکنید. توجه داشته باشید که پرچم این کشور برای مردم آن دارای ارزش و احترام است پس در رفتار خود دقت کنید تا دچار مشکل نشوید. فراموش نکنید که برای سفر به ترکیه باید دست کم ۶ ماه تا زمان تاریخ انقضای پاسپورت شما باقی مانده باشد و در نهایت قوانین این کشور در مورد حمل و مصرف مواد مخدر بسیار سخت گیرانه است.

 

Originally posted on ۱۱/۲۵/۱۳۹۹ @ ۷:۵۵ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید