راهنمای خرید تور ارزان

0
5263
خرید تور ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قدم اول برای خرید تور ارزان

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید تور به توضیحاتی در خصوص خرید تور ارزان ترکیه می پردازیم. با ما همراه باشید. اولین قدم که مهمترین قدم نیز می باشد، این است که ابتدا یک آژانس و یا شرکت مسافرتی ارزان قیمت پیدا کنید. احتمالاً اولین کاری که برای پیدا کردن آژانس مسافرتی انجام می دهید، سرچ کردن واژه هایی مانند بلیط هواپیمای ارزان قیمت و یا خرید تور ارزان می باشد. با سرچ کردن این واژه ها در گوگل با سایت های مختلفی روبرو خواهید شد که قیمت خدماتشان با یکدیگر تفاوتی ندارد.

خرید تور ارزان لحظه آخری

بعد از اینکه شما یک آژانس مسافرتی پیدا کردید که نسبت به سایر آژانس ها قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد، می توانید برای خرید اقدام کنید. البته تصور نکنید چون مبلغ کمتری بابت تور می پردازید، پس قرار است با هواپیمایی درجه ۳ پرواز کنید. بلکه کیفیت پرواز شما با سایر مسافران به یک اندازه است. سیاست کاهش کیفیت خدمات مربوط به مسافرت های زمینی است نه هوایی!

در واقع سایت های مسافرتی، برای فروش بلیط های لحظه آخری خود مبلغ کمتری دریافت می کنند. به همین دلیل شما با پرداخت هزینه ای کمتر در مقایسه با سایر مسافرها، پروازی استاندارد، ارزان و با کیفیت خواهید داشت.

داشتن مسافرتی ارزان با رزرو کردن هتل مناسب

بعد از خرید تور ارزان، باید به انتخاب هتلی مناسب فکر کنید.توصیه می کنیم در انتخاب هتل خسیس نباشید! زیرا هتل لحظه آخری ای وجود نخواهد داشت که بتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر، هتلی ارزان رزرو کنید. پرداخت هزینه ی کمتر بابت هتل، می تواند هتل چند ستاره ای را که انتظار دارید به یک مسافرخانه معمولی تبدیل کند.

شما می توانید با رفتن به رستوران های ارزان قیمت و با کیفیت و با صرفه نظر از خرید های غیرضروری خود، هزینه ای که بابت هتل پرداخت کرده اید را جبران کنید.

 خرید تور ارزان در ژورنال نوبشو

قبل از سفر راجع به مقصد خود اطلاعات لازم را به دست آورید

بعد از خرید تور ارزان بهتر است مکان های تفریحی و گردشگری مقصدتان را بشناسید. علاوه بر آن بد نیست بدانید در کدام از قسمت شهر می توانید یک وعده غذای ارزان پیدا کنید و یا اینکه بدانید کدام جاذبه ی گردشگری بلیط ارزان تری نسبت به سایر جاذبه های گردشگری دارد. اگر قصد خرید دارید بهتر است بازار های شهر را بشناسید تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را با کمترین و مناسبترین قیمت خریداری کنید.

برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز می توانید در گوگل جستجو کنید و یا به سایت های مسافرتی مراجعه کنید. با این کار می توانید اطلاعات زیادی راجع به رستوران ها، جاذبه های گردشگری، کافه ها و…کسب کنید.

مطالب پیشنهادی
چگونگی دریافت تور لحظه آخری ترکیه

بلیط چارتری چیست؟

بلیط های چارتری شباهت زیادی به بلیط های لحظه آخری دارد.

بلیط های لحظه آخری را می توان در ساعت های نزدیک به پرواز با مبلغ کم خریداری کرد.در حالی که بلیط چارتری اغلب از هفته های قبل از تاریخ پرواز قابل خریداری می باشد.

خرید تور ارزان و بلیط های لحظه آخری معمولاً در روزهای خلوت سال و به دلیل وجود صندلی های خالی، به فروش می رسد. اما دلیل ارزان بودن بلیط های چارتری، خرید عمده ی آن ها توسط آژانس های مسافربری و یا چارتر کننده ها می باشد.

در واقع آژانس های مسافرتی بلیط پروازهای پر رفت و آمد را بصورت عمده خریداری می کنند و خرید عمده قطعاً هزینه ی کمتری نسبت به خرید تکی بلیط ها دارد. این آژانس های در ساعات پایینی قیمت بلیط ها را کاهش می دهند و هر چقدر به ساعت پرواز نزدیکتر باشند، بلیط را با مبلغ کمتری به فروش می رسانند.

نکته ی قابل توجه این است که چارتر بودن بلیط هواپیما تغییری در کیفیت خدمات نخواهد داد و چیزی از کیفیت پرواز کم نخواهد کرد.

فوت و فن های خرید بلیط

  • برای خرید بلیط هواپیما بهتر است در اواسط هفته اقدام کنید. زیرا قیمت بلیط در اوایل و اواخر هفته قیمت بالاتری نسبت به روز های میانی هفته دارد.
  • در اعیاد و یا روزهای خاصی مانند مناسبت های دینی و مذهبی و یا تعطیلات قیمت بلیط برخی از مناطق نسبت به سایر مناطق دیگر افزایش میابد. مثلاً در روزهای تعطیل قیمت بلیط تهران به کیش نسبت به بلیط کیش به تهران قیمت بسیار زیاد و قابل توجهی دارد.

 خرید تور ارزان در ژورنال نوبشو

  • برای خرید تور ارزان و لحظه آخری می توانید به شبکه های اجتماعی مراجعه کنید و از طریق آن مطلع شوید.
  • قوانین استرداد نکته ای مهم است که قبل از خرید بلیط حتماً باید به آن توجه کنید.
  • برای اینکه پروازتان دچار تأخیر نشود، قبل از خرید بلیط از شرایط آب و هوا مطلع شوید. علاوه بر آن بهتر است بدانید که پرواز هایی که در ساعت های پایانی روز می باشد بیشتر از پرواز های ساعات ابتدایی روز با تأخیر مواجه می شود.
  • قبل از اینکه برای خرید بلیط اقدام کنید، قیمت های بلیط های چارتری را نیز مقایسه کنید. زیرا ممکن از قیمت آن ها در وبسایت های مختلف با یکدیگر تفاوت های زیادی داشته باشند.

 

Originally posted on ۰۵/۲۸/۱۳۹۹ @ ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید