خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران

0
4519
بلیط هواپیما استانبول به تهران در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بلیط هواپیما استانبول به تهران

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید بلیط هواپیما، می پردازیم به موضوع خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران، پس با ما همراه باشید.

افرادی هستند که سفر برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد حال برخی از این سفرها کاری هستند و برخی دیگر برای تفریح است. خرید بلیط هواپیما یکی از بخش های مهم سفر به شما می رود. سفر کردن با هر گونه وسیله ای معایب و مزایای خاص خود را دارد، سفرهای هوایی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

برای آگاهی بیشتر شما دوستان میخواهیم به پرسش های زیر پاسخ بدهیم:

۱.اصطلاحات بلیط سیستمی و بلیط چارتر به چه معناست ؟

۲.استانبول چگونه شهری است و مکان های دیدنی چه نام دارد ؟

۳. شایسته ترین زمان برای سفر به استانبول کی است ؟

۴. دلیل تهیه بلیط چارتر برای سفر به استانبول چیست و چگونه میتوان آن را تهیه کرد ؟

۵.قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران چقدر است ؟

۶.تایم پرواز هواپیما از استانبول به تهران یا بالعکس چقدر میتواند باشد همچنین فاصله هوایی تهران تا استانبول چقدر است؟

۷.فرودگاه های استانبول کدام اند؟

بلیط هواپیما استانبول به تهران در ژورنال نوبشو

۱: اصطلاحات بلیط سیستمی و بلیط چارتر به چه معناست ؟

در ایران بلیط هواپیما به دو صورت وجود دارد :

  • بلیط سیستمی:

“بلیط سیستمی ” بلیط های هستند که میتوان به صورت مستقیم از خود شرکت های هواپیمایی و یا نمایندگان فروش آن را تهیه کرد و تمام اطلاعات مربوط به پرواز که شامل قیمت و گنجایش پرواز است توسط خود شرکت های هواپیمایی مدیریت میشود.

  • بلیط چارتر:

“بلیط چارتر “خود کلمه چارتر به معنی دربست کرایه دادن است حال میتواند اجاره کردن هتل، قطار، هواپیما و… باشد که در کشور ما بیشتر در حوزه هواپیما وجود دارد.

آژانس های مسافرتی بیشتر اوقات بلیط هواپیما مربوط به مسیر های که رفت و آمد زیادی دارد به صورت عمده خریدداری می کنند تا هزینه کمتری نسبت تهیه تک بلیط داشته باشد.

چارتر کننده به شرکت های هواپیمایی گفته میشود که قسمتی یا همه صندلی های یک پرواز را اجاره کنند.

بلیط هواپیما استانبول به تهران در ژورنال نوبشو

۲: استانبول چگونه شهری است و مکان های دیدنی چه نام دارد ؟

استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره قرار گرفته است چون در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد و تنگه بسفر باعث جدایی دو قاره آسیا و اروپا شده است. استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه محسوب میشود همچنین دارای معماری های بسیار جالب و مردمانی با مهمان نوازی گرم و مکان فوق العاده برای گردشگری و… است. طبق آماری که وجود دارد امروزه ایرانیان زیادی به این شهرزیبا سفر می کنند یکی از این دلیل های مهم این است که اشتراک های بسیار نزدیکی از نظر فرهنگ، میان مردم ایران و ترکیه است.

استانبول شهری است که مکان های دیدنی زیادی دارد و همین امر باعث جلب بیشتر توریست شده که برخی از این مکان های دیدنی عبارتند از: موزه باستان شناسی، برج گالاتا، کاخ توپ کاپی، آب انبار تاریخی باسیلیکا، روملی حصار، کلیسای چورا

بلیط هواپیما استانبول به تهران در ژورنال نوبشو

۳: شایسته ترین زمان برای سفر به استانبول کی است ؟

شایسته ترین و بهترین تایم برای سفر به استانبول به صورت زیر است:

در بهار یعنی از ماه آوریل تا ماه می درجه حرارات بین ۱۵ تا ۲۳ درجه سانتی گراد است.

مطالب پیشنهادی
روش هایی برای داشتن سفری ارزان و راحت

در پاییز یعنی از ماه سپتامبر تا ماه اکتبر درجه حرارات حدودا بین ۱۷ تا ۲۶ درجه سانتی گراد می باشد.

در زمستان بارندگی زیادی در استانبول گزارش شده است و افرادی وجود دارند که به سرما و برف علاقه زیادی دارند که می توانند در این فصل به استانبول سفر کنند و معمولاً ارزانترین بلیط هواپیما برای رفتن به استانبول در این فصل می توانید خریدداری کنید.

قابل ذکر است که در تابستان با وجود گرما و رطوبت برای اینکه توریست های زیادی به استانبول سفر کنند انواع فستیوال ها و کنسرت های بزرگ و… را برگزار می کنند.

۴: دلیل تهیه بلیط چارتر برای سفر به استانبول چیست و چگونه میتوان آن را تهیه کرد ؟

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید ارزان بودن نمیتواند معنای بهتر بودن را بدهد با این حال باید برای تهیه بلیط استانبول باید تمامی نکات را بدانید و با توجه به خواسته و همچنین میزان بودجه خود برای خرید بلیط هواپیما، بلیط چارتر استانبول را تهیه کنید.

امروزه با پیشرفت فناوری و وجود سیستم های آنلاین ارائه دهنده بلیط هواپیما افراد کمی وجود دارند که وقت خود را برای تهیه بلیط به صورت حضوری تلف کنند. این سیستم های آنلاین این امکان را دارد که در هر کجا و هر زمانی تنها با چند کلیک ساده و راحت بلیط خود را تهیه کنید. برای تهیه بلیط چارتر در بعضی از سایت های آنلاین فقط با داشتن یک حساب کاربری از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما آگاه شوید و به راحتی با توجه به فیلتر های موجود برای انتخاب بهترین پرواز میتوانید اقدام به خرید بلیط چارتر کنید.

چارتر ترکیه در ژورنال نوبشو

۵: تهیه بلیط استانبول به تهران چگونه است ؟

بلیط استانبول به تهران به افرادی پیشنهاد میشود که بلیط رفت و برگشت استانبول را خریداری نکرده اند. پرواز استانبول به تهران را میتوان قبل از سفر خریداری کنند.

پرواز استانبول به مقصد تهران از فرودگاه های بین المللی استانبول از زمین بلند میشود و در فرودگاه بین المللی امام خمینی به زمین مینشیند.

برای تهیه بلیط ارزانتر میتوانید بلیط های لحظه آخری خریدداری کنید.

۶: تایم پرواز هواپیما از استانبول به تهران یا بالعکس چقدر میتواند باشد ؟

برای پروازهای مستقیم تهران به استانبول یا برعکس از استانبول به تهران، تایم حدودی آن ۳ ساعت و ۱۸ دقیقه می باشد که این تایم میتواند تغییر کند.

فاصله هوایی تهران تا استانبول حدود ۲۰۴۴ کیلومتر یا ۱۲۷۱ مایل است.

۷: فرودگاه های استانبول کدام اند؟

در هنگام تهیه بلیط چنانچه که فرودگاه مقصد برای شما مهم است می توانید از لیست فرودگاه های استانبول در فیلترهای که در سایت وجود دارد فرودگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید، فرودگاه های استانبول عبارتند از :

  • فرودگاه صابیحه گوکچن استانبول
  • فرودگاه جدید استانبول : که این فرودگاه اصلی می باشد. این فرودگاه در نیمه غربی یا همان بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است.

فرودگاه جدید استانبول پذیرای گردشگران بین المللی و همچنین افرادی که از تهران به استانبول سفر می کنند وارد این فرودگاه میشوند.

فرودگاه در ژورنال نوبشو

 

 

Originally posted on ۰۵/۲۸/۱۳۹۹ @ ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید