خرید بلیط هواپیمای ارزان قیمت

0
4419
بلیط هواپیمای ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید بلیط هواپیمای ارزان

در این مقاله شما را با سایت نوبشو یکی از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت آشنا خواهیم کرد.

بلیط هواپیمای ارزان در ژورنال نوبشو

توضیحاتی درباره بلیط های هواپیمایی ارزان قیمت:

شما ممکن است به دلایل مختلف و مهمی از جمله سفر کاری، دانشجویی و یا سفرهای درمانی یا جمعیت خانوادگی زیاد به دنبال بلیط های ارزان قیمت برای سفر هواپیمایی خود باشید. به همین دلیل شما می توانید به سایت نوبشو مراجعه کرده و از خدمات و آموزش های این سایت استفاده کرده تا حتی در ایام تعطیلات و شلوغی نیز بتوانید بلیط های ارزا ن قیمت و همچنین نحوه ارائه شدن ان ها را پیدا کرده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

پس لازم است که بدانید از سفر هوایی خود چه انتظاراتی دارید و هزینه قابل پرداخت شما چقدر می باشد و تا چه اندازه راحتی سفر برای شما مهم خواهد بود. باقی کارها را به نوبشو بسپارید تا لیست بهترین و معتبرترین آژانس های مسافرتی و بلیط های ارزان قیمت هواپیمایی را در اختیارتان قرار دهد.

بلیط هواپیمای ارزان در ژورنال نوبشو

انواع بلیط های هواپیمایی:

در مجموع ۲ نوع بلیط هواپیمایی وجود دارد = ۱ – بلیط سیستمی ۲ – بلیط چارتر. در واقع نکته حائز اهمیت درباره بلیط های ارزان قیمت هواپیمایی رابطه ی مستقیمی است که بین قیمت بلیط و زمان سفر وجود دارد.

  • توضیحاتی در رابطه با بلیط سیستمی:

بلیط هایی هستند که مستقیماً زیر نظر شرکت های هواپیمایی قیمت گذاری می شود و اینکه شما بلیط را از چه روشی و از چه سایت اینترنتی خرید بلیط استفاده کنید فرقی نمی کند چرا که قیمت بلیط ها همه جا و در هر حالتی با هم برابر می باشد و تغییری در آن وجود نخواهد داشت.

از ویژگی های بلیط سیستمی می توان به امکان کنسل کردن بلیط توسط خریدار اشاره کرد که اگر نتوانید به هر دلیلی از پروازتان استفاده کنید آن را کنسل نمایید. البته این امر شرایطی دارد و قوانین کنسلی توسط شرکت های هواپیمایی تعیین خواهد شد و در هر شرکت متفاوت است. اما در واقع قاعده ای که وجود دارد این است که هر چقدر به ساعت پرواز نزدیک تر شوید و بلیط خود را کنسل کنید جریمه بیشتری شامل شما خواهد شد و باید آن را بپردازید.

خرید سیستمی در ژورنال نوبشو

همچنین اگر بخواهید طبق یک برنامه ای که از پیش تعیین کرده اید از چند ماه پیش بلیط ارزان تهیه کنید انتخاب بلیط سیستمی یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود. برای تهیه ی این بلیط می توانید از سایت نوبشو استفاده کنید معتبرترین و کامل ترین مراجع خرید بلیط سیستمی را در دسترس داشته باشید.

  • بلیط های چارتر :

گاهی ممکن است شما به دنبال بلیط های تخفیف خورده باشید و باید بلیطی غیر از بلیط ایمن سیستمی انتخاب کنیم. یکی از این روش ها برای خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما بلیط چارتر می باشد. این بلیط ها همان بلیط های زیر قیمت می باشند. فروشنده های بلیط چارتر برای آن که بلیط ها را به فروش برساند با عنوان بلیط های چارتر ارزان معرفی می کند و به فروش می رساند.

مطالب پیشنهادی
راهنما برای خرید پروازهای چارتر

در پروازهای چارتری مسافر به هیچ عنوان نمی تواند تاریخ یا ساعت پرواز را تغییر دهد و یکی از تفاوت های ان با بلیط سیستمی در این کنسل کردن پرواز می باشد که در پرواز های چاتری کنسل کردن در اکثر مواقع وجود نخواهد داشت.

فقط و فقط در شرایط خاص کنسل می شوند و مبلغ با کسر جریمه به مسافر عودت داده می شود.

گاهی نیز ممکن است که پروازی از جانب ایرلاین بنا به دلایل و شرایطی لغو شود در این صورت برای هر دو پرواز سیستمی یا چارتری وجه بلیط به مسافران عزیز برگشت داده می شود. هر چند که ممکن است پروسه زمان بر باشد.

ایرلاین در ژورنال نوبشو

چگونه می توان خرید بلیط هواپیما ارزان داشته باشید؟

شما می توانید از طریق سایت نوبشو بلیط های سیستمی ارزان قیمت پیدا کرده و تهیه کنید. این سایت ابزارهای مختلفی در اختیار شما قرار داده است. تقویم قیمتی نمونه ای از این ابزار است.

که از طریق آن زمانی که شما می خواهید بلیطی را برای سفر داخلی یا خارجی خریداری کنید به غیر از تاریخ مورد نظر بلیط هواپیمای ارزان قیمت چند روز گذشته و چند روز بعد از آن روز را برای شما نشان می دهد.

یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت بلیط این است که به جای سفر در روزهای تعطیلات و ایام خاص بلیط خود را برای وسط هفته بگیرید. در این صورت خرید بلیط ارزان هواپیما برای شما کاری سخت و دشوار نخواهد بود و بازهم اگر در حین خرید بلیط یا بعد آن مشکل سوالی برایتان پیش آمد می توانید با تیم متخصص پشتیبانی سایت نوبشو در هر ساعت از شبانه روز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

بلیط هواپیمای ارزان در ژورنال نوبشو

از تفاوت های دیگر بلیط سیستمی و چارتری:

نرخ پرواز برای پروازهای سیستمی برای رده های سنی مختلف متفاوت است. اما برای پروازهای چارتری هزینه برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال هیچ فرقی ندارد اما برای کودکان زیر ۲ سال هزینه بلیط ارزانتر می باشد. نرخ پروازهای چارتری در فصل های خلوت بسیار ارزانتر از انواع دیگر پرواز می باشد.

کمترین نرخ نیز مربوط به زمانی می باشد که چارتر کننده تمام صندلی هایی که اجاره کرده و بلیط هایی که خریداری کرده به صورت تمام و کمال به فروش نرسد در نتیجه بلیط ها را به ارزانترین نرخ ممکن به فروش می رساند تا بلیطی روی دستش نماند.

.

 

 

Originally posted on ۰۵/۲۸/۱۳۹۹ @ ۴:۳۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید