کلکسیون زیباترین قاب های موبایلی برای موبایل شما

0
9584
خرید قاب گوشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید قاب گوشی چه ضرورتی دارد؟

افراد بسیاری وجود دارند که تصور می کنند با خرید قاب گوشی ظاهر گوشی زشت به نظر خواهد رسید. اما با توجه به قیمت بالای گوشی موبایل و نبودن وسع مالی در خرید سریع و جایگزین کردن گوشی مورد نظر بهتر است از قاب گوشی برای محافظت از آن استفاده نمایید. خرید قاب گوشی قبل از صدمه دیدن گوشی از ملزومات می باشد و در صورتی که گوشی آسیب جدی را دید دیگر خرید قاب فایده ی چندانی را ندارد. در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل شما را با مهم ترین دلایل برای الزامی بودن خرید قاب گوشی آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

خرید قاب گوشی در ژورنال نوبشو

مهم ترین دلایل خرید قاب گوشی عبارت اند از:

۱.جلوگیری از وارد شدن صدمه های فیزیکی به گوشی:

برخورد بسیاری از وسایل در طول روز با زمین شاید چندان جبران ناپذیر نباشد و آسیب جدی را نبیند اما گوشی همراه یکی از مهم ترین وسایل شخصی هر فرد است و برای محافظت از آن در برابر صدمات فیزیکی خرید قاب گوشی از الزامات محسوب می شود. در بعضی از مواقع ضربه دیدن گوشی که قاب ندارد سبب کاهش شدید میزان کارایی گوشی و یا صدمه هایی می شود که در چنین شرایطی گوشی غیر قابل تعمیر خواهد شد.

۲.محافظت از اطلاعات موجود در گوشی:

با توجه به این که تمام اطلاعات مربوط به مخاطبین و … در گوشی همراه هر شخصی ذخیره شده است در صورت آسیب دیدن گوشی امکان از بین رفتن اطلاعات نیز وجود خواهد داشت به همین دلیل برای محافظت از گوشی و تمام اطلاعات موجود در آن خرید قاب گوشی امری واجب است.

۳.حفظ میزان قیمت هر گوشی:

افراد بسیاری وجود دارند که به صورت مداوم اقدام به تعویض گوشی همراه خود می کنند و دوست دارند گوشی های سری جدید را نیز امتحان کنند اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید بهتر است از قاب گوشی برای محافظت از آن استفاده نمایید زیرا در صورت نداشتن قاب و برخورد با زمین دچار آسیب هایی خواهد شد که هنگام فروش و یا تعویض آن با کاهش قیمت بسیار زیادی رو به رو خواهید شد.

خرید قاب گوشی در ژورنال نوبشو

قاب ها گوشی به چند دسته ی کلی تقسیم می شوند؟

قاب های گوشی که برای محافظت از گوشی خریداری و مورد استفاده قرار گرفته می شوند در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با انواع قاب گوشی آشنا کنیم،با ما همراه باشید.

  • راگد:

مهم ترین و برترین ویژگی این نوع قاب گوشی قدرت بسیار بالا در محافظت از گوشی می باشد. البته در برابر قدرت بالای محافظت از گوشی دارای وزن بالایی نیز است. برای افراد بسیاری زُمخت بودن و درشت نشان داده شدن گوشی اهمیت چندانی را در برابر محافظت از گوشی نخواهد داشت و اقدام به انتخاب این نوع قاب می کنند. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که در حفظ یک گوشی سابقه ی خوبی ندارید این قاب از بین انواع قاب گوشی یکی از مناسب ترین انتخاب های ممکن خواهد بود.

این نوع قاب گوشی علاوه بر کناره های گوشی لبه های روی صفحه ی گوشی را نیز محافظت می کند. به دلیل ضخامت زیادی که دارند برای آقایان یک قسمت بر روی قاب و برای نگهداری بر روی کمربند تعبیه شده است.

  • تاف:

میزان ضخامت این مدل قاب نسبت به قاب های راگد بسیار کمتر می باشد، البته این نوع قاب از بین انواع قاب گوشی مقداری به حجم گوشی اضافه کرده و آن را سنگین تر می کند. اگر قصد خرید قاب گوشی از مدل تاف را دارید بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که مقداری از لبه های صفحه را نیز بپوشاند.

  • اسلیم:

مهم ترین ویژگی این قاب سبک و ظریف بودن آن می باشد . افرادی که به وزن قاب اهمیت بسیاری می دهند بهتر است اقدام به خریداری قاب گوشی از این مدل نمایند. در صورتی که دوست دارید ظاهر گوشی نمایان باشد و استایل آن به هم نخورد این مدل قاب یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

  • قاب گوشی کتابی:

این یکی از انواع قاب گوشی ها با نام کلاسوری نیز شناخته شه است و مهم ترین ویژگی آن حفاظت از گوشی از پشت و جلوی گوشی به طور کامل می باشد. مقدار محافظت از گوشی در این نوع قاب در مدل های مختلف متفاوت خواهد بود. برترین مزیت استفاده از این مدل قاب گوشی استفاده راحت در داخل کیف است.

مطالب پیشنهادی
اطلاعاتی که بهتر است درباره ی لوازم جانبی اپل بدانید

خرید قاب گوشی در ژورنال نوبشو

  • بامپر:

مهم ترین ویژگی قاب های گوشی بامپر وزن پایین و ضربه گیر بودن آن می باشد. طراحی این قاب به گونه ای است که از لبه های گوشی محافظت می نماید به همین دلیل دارای لبه هایی با ضخامت بالا هستند. این مدل قاب ها دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند اما میزان محافظت از گوشی به نسبت قاب های دیگر کمتر است.

  • قاب شارژ:

اگر گوشی شما به صورت مداوم شارژ خالی می کند خرید قاب گوشی از مدل شارژ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از این مدل تمام امکانات شارژ گوشی برای آن فراهم خواهد شد. در این مدل بدون این که به پاور بانک احتیاجی داشته باشید می تواند از باتری تعبیه شده ی آن استفاده نمایید. البته وزن این قاب به نسبت قاب های دیگر بالا است.

ژورنال نوبشو

انواع جنس های قاب گوشی کدام اند؟

انواع قاب گوشی با جنس های بسیار متفاوتی تولید می شود و در صورت خرید قاب گوشی نیاز و بودجه ی خود را نیز مد نظر داشته باشید.

  • لاستیکی( ژله ای، سلیکونی):

قاب هایی که از جنس های سیلیکونی، ژله ای و یا لاستیکی ساخته می شوند بدون شک دارای جنسی نرم و انعظاف پذیر می باشند. سبب خنثی شدن شدت ضربه ها شده و قیمت بسیار مناسبی را دارند. تنها عیب این قاب چرک شدن زود هنگام آن است.

  • پلاستیک:

میزان قدرت قاب هایی از جنس پلاستیک برای محافظت از گوشی در برابر ضربه بسیار معمولی می باشد و اگر قصد خرید قاب گوشی از این نوع را دارید اطلاع داشته باشید که تنوع این نوع قاب ها از هر نوع دیگری بیشتر است.

  • چرم:

قاب چرم یک حالت کلاسیک دارد و در صورت اصل بودن دارای قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی است اما از نظر کیفیت و زیبایی قابل مقایسه با سایر قاب ها نمی باشد. این نوع قاب ها ظاهر بسیا شیک و کلاسیکی دارند.

ژورنال نوبشو

  • فیبر کربن
  • آلکانترا
  • فلز

 

Originally posted on ۰۵/۰۴/۱۳۹۹ @ ۵:۱۶ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید