معرفی مدلهای گوناگون دستگاه کپی توشیبا

0
8444
دستگاه کپی توشیبا در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

معرفی انواع مختلف دستگاه کپی توشیبا

از معروفترین انواع دستگاه های کپی این برند که بیشترین کاربرد را در میان انواع دیگر دارند می توان به دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵، دستگاه کپی توشیبا ۴۵۶، دستگاه کپی توشیبا ۱۶۶، دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱، دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio2309a، دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio 2303a اشاره کرد.

دستگاه کپی توشیبا در ژورنال نوبشو

– دستگاه کپی مدل e-studio2303a

نوعی از دستگاه کپی است که در دو حالت ایستاده و رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در اصل نمونه جدید دستگاه کپی توشیبا مدل e-studio می باشد که توسط طراحان به صورت پیشرفته تری ساخته شده است. تنها تفاوت این مدل با نوع قدیمی خود در سرعت بیشتر انجام کار می باشد و از این لحاظ محبوبیت بیشتری به دست آورده است. این وسیله تنها در کپی های سیاه و سفید کاربرد دارد و از آن در موارد رنگی نمی توان استفاده کرد.

مزیت های مختلف دستگاه توشیبا مدل e-studio2303a

  • امکان کاربرد به عنوان اسکنر رنگی
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر با کمک کابل های USB
  • امکان ذخیره فایل ها بر روی سیستم

مهم ترین نکته نحوه ی کارکرد وسیله می باشد که از این لحاظ در دسته دستگاه کپی های لیزری جای می گیرد.

از دیگر نکات مرتبط با این مدل می توان به توانایی دستگاه در کپی ۹۹۹ برگه به صورت متوالی اشاره کرد.

– دستگاه کپی توشیبا مدلe-studio 2309a

نوعی دیگر از دستگاه های کپی مدل توشیبا می باشد که می تواند سرعت چاپ را نسبت به مدل های قدیمی تر افزایش دهد. از جمله موارد کاربرد این وسیله می توان به مدارس، فروشگاه ها، شرکت ها و اداره های دولتی اشاره کرد.

دستگاه کپی توشیبا در ژورنال نوبشو

قابلیت های دستگاه توشیبا مدلe-studio 2309a

  • قابلیت ذخیره سازی تمامی فایل ها بر روی سیستم کامپیوتری
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر با کمک سیم های رابط USB
  • توانایی دریافت کپی سیاه و سفید از انواع نوشته ها
  • استفاده به عنوان اسکنر رنگی در تمامی مراحل
  • کپی و چاپ برروی برگه های A3

این دستگاه بسیار سبک وزن بوده و به راحتی جا به جا می شود. هچنین می تواند به صورت متوالی از حداکثر ۹۹۹ برگه کپی برداری کند.

– دستگاه توشیبا ۱۸۱

کیفیت بالای دستگاه کپی توشیبا ۱۸۱ بتواند خیلی سریع به محبوبیت دست یافته و در عرضه اولیه مورد استقبال اکثر طرفداران برند واقع شود. دستگاه کپی رومیزی قابلیت کپی از ۱۸ برگه در دقیقه را دارد که این موضوع خود یک رکورد محسوب می شود. در ابتدای کار زمان کپی حدود ۶ الی ۷ ثانیه به طول می انجامد اما در گذر زمان موتور دستگاه گرم شده و سرعت بیشتری برای کپی به کار گرفته می شود. قابلیت های این دستگاه همانند انواع دیگر بوده و تنها تفاوت آن ها در سرعت فرآیند کار می باشد.

مطالب پیشنهادی
برای انجام تعمیرات دستگاه کپی شارپ چه باید کرد؟

دستگاه کپی توشیبا در نوبشو

– دستگاه توشیبا ۱۶۶

دستگاه توشیبا با وزنی بالغ بر ۳۳ کیلوگرم و توانایی چاپ و کپی تصاویر سیاه و سفید بر روی کاغذ های A3 و کوچک تر به عنوان یکی از پرطرفدار ترین مدل های دستگاه توشیبا شناخته می شود. این وسیله ی کاربردی قابلیت کپی از ۱۷ برگه در یک دقیقه را دارد و به گفته ی سازندگان آماده سازی اولیه آن برای شروع کار تنها ۲۵ ثانیه زمان می برد.

این دستگاه ظرفیت نگهداری از ۲۵۰ برگه را دارد که حدود ۱۰۰ تای آن در زمان استفاده بر روی سینی خروجی قرار می گیرد.

– دستگاه توشیبا ۴۵۶

این مدل نوعی پیشرفته از دستگاه های کپی تولید شده در برند خود می باشد که از قابلیت پشتیبانی از انواع کاغذ های A3، A4، A5، A6 و B4 برخوردار است. کیفیت کپی، چاپ و اسکنر دستگاه به قدری بالا است که زبان زد تمامی افراد شده و می تواند رضایت خریداران را در اولین استفاده کسب کند. فرآیند کاری دستگاه به طور میانگین چاپ و کپی ۴۵ برگه در دقیقه می باشد. بر اساس ادعای تولید کنندگان و بررسی های انجام شده زمان مورد نیاز برای آماده سازی اولیه حدود ۳۰ ثانیه می باشد.

– دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵

دستگاه توشیبا مدل ۴۵۵ یکی از محبوب ترین مدل های تولید شده در کمپانی معروف توشیبا می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند خدمات مورد نیاز را در سریع ترین زمان ارائه دهد. این دستگاه مجهز به حافظه ی ۶۰ گیگابایتی بوده که در همان لحظه تمامی اطلاعات را ذخیره سازی می کند. کارکنان بخش اداری می توانند اطلاعات موجود بر روی رم دستگاه را در صورت نیاز با کمک سیم رابط USB بر روی سیستم عامل منتقل کنند و یا در صورت عدم نیاز مجدد اطلاعات را به منظور افزایش حافظه پاکسازی کنند.

اطلاعات ارائه شده می تواند برای خریداران دستگاه کپی بسیار مفید واقع شود و انتخاب هر دستگاه را بر اساس نیاز هر شخص برای آنان ساده تر کند. این مسئله با توجه به این که دستگاه کپی از جمله کاربردی ترین لوازم بخش اداری می باشد اهمیت بیشتری پیدا می کند و در مقالات راهنمای خرید دستگاه فتوکپی به انواع آنها می پردازیم.

Originally posted on ۰۷/۱۴/۱۳۹۹ @ ۴:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید