معرفی انواع دستگاه کاغذ خردکن بزرگ

0
7743
دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

معرفی انواع دستگاه کاغذ خردکن بزرگ

اکنون نگهداری از مدارک و اسناد قسمت مهمی از بعضی شغل ها می باشد، اغلب افراد مدارک مهم را بعد از مدتی دور می‌اندازند در این حال ممکن است برخی از افراد سودجو از آن ها سوء استفاده کنند،بنابراین بهتر است در این گونه موارد دستگاه کاغذ خردکن بزرگ را تهیه نمایید و این نگرانی را به راحتی برطرف کنید به گونه ای که مدارک را درون آن قرار می دهید و در مدت زمان کوتاهی دستگاه سند ها را امحا می نماید و هیچگونه آثاری از آن ها باقی نخواهد ماند.

دستگاه کاغذ خردکن بزرگ دارای انواع و مدل های متنوعی می باشد، بسیاری از افراد در اداره‌ها و بانک‌ها از این نوع دستگاه استفاده می‌کنند زیرا کاربرد زیادی دارد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد، کاغذ خردکن اداری نوعی از دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ می باشد که در سازمان ها و ادارات بزرگ که اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد مورد استفاده قرار می ‌گیرد، معمولاً در این جور جاها سندها و مدارک بسیار زیادی موجود می باشد که نابود کردن آن ها کار دشواری است ولی در حال حاضر با کمک این دستگاه بدون هیچ سختی می توانید آن را روشن کنید و کاغذها را خرد کنید.

شیوه امحا کردن کاغذ توسط دستگاه کاغذ خردکن بزرگ

دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ به دو صورت پودری و رشته‌ای کاغذ ها را خرد می کند، نوع پودری نسبت به رشته‌ ای مزایای بیشتری دارد از جمله اینکه دستگاه یا محفظه آشغال خیلی دیر پر می شود و پس از مدت طولانی نیاز به خالی کردن دارد، اما در نوع رشته ایی علاوه بر اینکه مخزن زودتر پر می شود بلکه امنیت آن پایین تر است زیرا کاغذ ها با قطعات درشت تری خرد می شوند.

در صورتی تمایل به راهنمایی خرید دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ دارید بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمایید.

دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ در ژورنال نوبشو

اطلاعاتی که در رابطه با خرید دستگاه کاغذ خردکن بزرگ باید بدانید

دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ می تواند حجم زیادی از اطلاعات را از بین ببرد و این گونه شما هیچ نگرانی بابت حساس‌ترین اطلاعات خود نداشته باشید، برخی از افراد تصور می کنند که از بین بردن سند و مدارک فقط مربوط به کاغذ می باشد ولی دستگاه کاغذ خرد کن این توانایی را دارد که اطلاعات روی سی دی یا فلش و حتی کارت های اعتباری را از بین ببرد، با توجه به اینکه این نوع دستگاه هزینه بیشتری دارد بنابراین باید بابت هزینه ای که پرداخت می کنید نکاتی را مورد توجه قرار بدهید تا از آن استفاده ی بیشتری داشته باشید.

– امنیت دستگاه

سعی کنید دستگاه کاغذ خرد کن که به صورت پودری کاغذها را از بین می ‌برد را خریداری کنید زیرا امکان بازیافت توسط این نوع دستگاه وجود ندارد.

– اساس پایه خرد کردن

یکی از طریقه های تقسیم بندی دستگاه های خرد کن با توجه به شیوه ای است که اطلاعات را از بین می‌برد، خرد کردن های رشته ای که به صورت نوار می باشد در مدت زمان کوتاه صورت می ‌گیرد ولی امنیت زیادی ندارند چرا که قطعات خرد شده سایز بزرگ تری دارند اما در خرد کردن میکروکات می توان از غیر قابل بازیافت بودن کاغذها مطمئن شد.

مطالب پیشنهادی
مدل های گوناگون دستگاه کاغذ خردکن دستی

– سرعت دستگاه

با توجه به اینکه کاغذ خرد کن بزرگ برای جاهای بزرگتری استفاده می شود، مسلماً سندها و مدارک بیشتری برای از بین بردن وجود دارد بنابراین باید یکی از نکاتی که موقع خرید مورد توجه قرار بدهید سرعت دستگاه باشد، معمولاً این نوع دستگاه ها ظرفیت زیادی از کاغذ ها را در بر می گیرند و در مدت زمان کوتاهی آن ها را به قطعات ریزی تبدیل می کنند.

– حجم دستگاه

دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ دارای انواع گوناگونی می باشد و هر کدام از مدل ها دارای حجم متفاوتی هستند بنابراین موقع خرید دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ به این مورد توجه داشته باشید.

دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ در ژورنال نوبشو

بهترین دستگاه کاغذ خردکن

بهترین دستگاه کاغذ خرد کن دستگاهی است که ویژگی های زیر را داشته باشد؛

  • صدای آن بسیار کم باشد.
  • سرعت عمل زیادی داشته باشد به گونه ای که حجم زیادی از برگه ها را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد.
  • محفظه آشغال آن با محفظه ورودی همخوانی داشته باشد.
  • به طور همزمان برگه های زیادی را خرد کند.
  • سوزن های منگنه و کارت های پلاستیک را از بین ببرد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • کیفیت آن بالا باشد.
  • در برابر فشار یا ضربه مقاومت زیادی داشته باشد.

دستگاه کاغذ خرد کن بزرگ مناسب چه مکان هایی است؟

دستگاه کاغذ خرد کن که نام دیگر آن دستگاه صنعتی می باشد مناسب مکان هایی مانند: بانک‌ها، سفارتخانه ها، وزارتخانه ها، مراکز نظامی، فروشگاه ها و سایر مکان هایی که اطلاعات زیادی وجود دارد نام برد.

کارایی دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی

با کمک این دستگاه می توان کاغذ، سی دی، فلش، پونز، منگنه، گیره، کارت اعتباری، دی وی دی، فلاپی، رم و غیره را خرد نمود.

کمپانی های گوناگونی هستند که دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی را به فروش می رسانند شما با کمک آن ها می توانید دستگاه باکیفیتی را خریداری نمایید.

مشخصات فنی انواع دستگاه های کاغذ خرد کن بزرگ با یکدیگر متفاوت است و هر کدام از آن ها از لحاظ اندازه، سرعت، ابعاد خروجی، نوع قطعات ورودی، ولتاژ، جعبه و غیره با یکدیگر متفاوت می باشند.

قیمت این نوع دستگاه بر اساس عامل گوناگونی بیشتر است، در این صورت شما به راحتی می توانید آن را اجاره کنید و طبق زمان مشخص شده صحیح و سالم آن را برگردانید.

در سری مقالات بعد به موضوع دستگاه کاغذ خردکن دست دوم با هزینه مناسب تر می پردازیم.در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم.

 

Originally posted on ۰۶/۲۴/۱۳۹۹ @ ۵:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید