فیلتر تصفیه آب و قابلیت های کارآمد آن برای شما

0
4467
فیلتر تصفیه آب در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

فیلتر تصفیه آب

امروزه فیلتر تصفیه آب توانسته است در زندگی مردم سراسر دنیا جایگاه ویژه ای به دست آورد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه سطح کیفیت آب آشامیدنی خود را ارتقا داده و سلامت خود و اطرافیان خود را تضمین نمایید. برندهای مختلفی در زمینه ی تولید فیلتر تصفیه آب فعالیت دارند که هر کدام از محصولات تولیدی آن ها ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را برای شما به همراه دارد. به طور معمول آب های آشامیدنی دارای مقداری نیترات، فلزات سنگین، کلر و سختی های آب می باشند که این موارد هر کدام نوعی آلودگی برای آب های آشامیدنی تلقی می گردند. این دستگاه ها می توانند با از بین بردن این آلودگی ها کمک های شایانی در زمینه ی مصرف آب سالم به شما نمایند. در ادامه ی این بحث از سری مقالات راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا به بررسی نکاتی که باید در زمان تهیه ی این دستگاه ها باید رعایت نمایید پرداخته و قابلیت ها و ویژگی های بارز مدل های مختلف فیلتر تصفیه آب را برای شما شرح می دهیم.

فیلتر تصفیه آب چگونه آلاینده ها را از بین می برد ؟

فیلتر تصفیه آب عملکرد خاص خود را دارد و تنها هدف آن فراهم نمودن آب آشامیدنی سالم برای شما می باشد. این دستگاه ها با حذف نمودن آلودگی ها و آلاینده های آسیب رسان به بدن می توانند کمک های فراوانی به شما نمایند. بیشترین آلاینده ای که در آب آشامیدنی موجود می باشد کلر است و فیلتر تصفیه ی آب با هدف حذف این آلاینده ی شایع تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

علاوه بر کلر این دستگاه ها می بایست گازهای شیمیایی موجود در آب را از بین برده و تمام اثرات آن را پاک کنند. آلاینده ها را نمی توان تنها به همین چند مورد بیان شده ختم نمود زیرا ممکن است درون آب سمومی نیز موجود باشد که مختص محیط زندگی شما بوده و می توانند به بدن آسیب های فراوانی وارد نمایند. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو این آلاینده ها را حذف نموده و آب آشامیدنی سالمی را مورد مصرف قرار دهید باید به دنبال تهیه ی یک فیلتر تصفیه آب مناسب باشید. برای این موارد بهترین فیلتر در واقع فیلتر تصفیه آب به صورت چند مرحله ای می باشد.

این نوع دستگاه ها خود دارای فیلترهای پرکاربردی می باشند که هر کدام قابلیت های خاص خود را برای از بین بردن سموم و آلاینده های موجود در آب دارند. در واقع می توان گفت این دستگاه ها مجهز به فیلترهای الیافی، فیلترهای کربن فعال و فیلترهای اسمز معکوس می باشند.

فیلترالیافی این قابلیت را دارد تا ذراتی مانند گل و لای، شن و ماسه، زنگ آهن و پوسیدگی های مربوط به لوله ی آب را که در داخل آب معلق می باشند از بین برده و آب آشامیدنی شما را در این زمینه کاملاً تصفیه نماید. فیلتر کربن فعال با از بین بردن کلر، تری هالومتان ها، گازهای شیمیایی و طعم و بوی نامطبوع تأثیرات بسزایی در پاک سازی آب دارد که بسیار قابل توجه می باشند. همچنین این نوع از فیلتر تصفیه آب دارای فیلتری با عنوان اسمز معکوس می باشد که می توان که به واسطه ی آن می توان سمومی را در آب حل شده اند را از بین برد. این سموم عمدتاً شامل سختی های آب، نیترات، فلزات سنگین مانند سرب، آرسنیک و کادمیوم می شوند.

مطالب پیشنهادی
با دستگاه تصفیه آب تایوانی آب سالمی را بنوشید

عوامل موثر بر قیمت فیلترتصفیه آب

فیلتر تصفیه آب براساس قابلیت هایی که دارد دارای قیمت های متنوعی می باشد. در واقع می گفت عوامل مختلفی برروی کاهش و یا افزایش قیمت این دستگاه ها تأثیر گذار می باشند که از جمله ی این عوامل می توان به تعداد و نوع فیلترهای به کار رفته در دستگاه، کیفیت تجهیزات آن و طراحی های مربوط به شکل ظاهری اشاره نمود.

فیلتر تصفیه آب در ژورنال نوبشو

برندهای تولید کننده ی فیلتر تصفیه آب و کیفیت کار آن ها

همانگونه که بیان شد در سراسر کشور برندهای مختلفی در زمینه ی تولید و عرضه ی این سری محصولات خانگی فعالیت دارند. این برندها در این زمینه رقابت های بسیاری با یکدیگر داشته و توانسته اند خدمات ارزنده ای به افراد مختلف ارائه نمایند. علاوه بر برندهای ایرانی برندهای خارجی نیز فعالیت های بسیاری در زمینه ی تولید فیلتر تصفیه آب داشته اند که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد. از میان برندهای موجود می توان به سافت واتر، آکوا، آکوا پرو، آکوا پیور و آکوا اسپرینگ اشاره نمود.

خدمات برند سافت واتر و قابلیت های محصولات تولیدی آن

برند سافت واتر یکی از قدیمی ترین برندهایی می باشد که در زمینه ی تولید فیلتر تصفیه آب فعالیت دارد. مرکز اصلی این برند در تایوان واقع گردیده است و می توان گفت این شرکت در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد. شهرت جهانی این برند تایوانی سبب شده تا این دسته از محصولات او به تمام کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده و به طور وسیعی مورد استفاده گیرد. برند سافت واتر برای تولید فیلتر تصفیه آب مکانیزم ها و فناوری های مختلفی را در نظر گرفته است که هر کدام در جایگاه خود قابلیت ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

حوزه ی فعالیت این برند عمدتاً در تولید دستگاه اسمز معکوس می باشد که می توان بخش اعظمی از فعالیت های این شرکت به تولید این دستگاه ها اختصاص یافته است. در بخش های قبل بیان نمودیم که فیلتر تصفیه آب به صورت چند مرحله ی تولید می گردد که هر کدام دارای فیلترهایی مخصوص برای پاک سازی کامل آب آشامیدنی می باشند. این کمپانی نیز برای تولید این دسته از محصولات تمامی این تکنولوژی ها در نظر گرفته و این دستگاه ها را براساس اخرین فناوری های دنیا تولید و به بازار عرضه می نماید. فیلتر تصفیه آب برند سافت واتر به صورت ۸ مرحله ی بوده که عملکرد فوق العاده ای دارد. از جمله فیلترهایی که برای این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به فیلتر کربن، فیلتر پلی پروپلین، فیلتر ممبران، فیلتر فرابنفش، فیلتر قلیایی، فیلتر مینرال و فیلتر مادون قرمز اشاره نمود. هر کدام از این فیلترها کاربردهای خود را دارند و می توانند در زمینه ی تصفیه ی آب به شما کمک های بسیاری نمایند.

شما می توانید با تهیه ی فیلتر تصفیه آب با آرامش خاطر از آب های آشامیدنی استفاده نموده و آن ها مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه های مختلفی در زمینه ی عرضه ی فیلتر تصفیه آب فعالیت دارند که هر کدام توانسته اند محصولات با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

              https://www.nobesho.com

فیلتر تصفیه آب در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید