با دستگاه تصفیه آب تایوانی آب سالمی را بنوشید

0
8562
دستگاه تصفیه آب تایوانی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با خیال راحت به آشامیدن آب بپردازید. این دستگاه ها از جمله وسایلی می باشند که برای شهرهای بزرگ ضرورت داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. همانگونه که می دانید آب آشامیدنی این شهرها دارای مجموعه ای از آلاینده ها می باشد که این آلاینده ها و آلودگی ها می توانند آسیب های فراوانی را به بدن وارد نمایند. شما می توانید با تهیه دستگاه تصفیه آب تایوانی این دسته از مشکلات خود را برطرف نموده و سلامت خود و اطرافیان خود را تضمین نمایید. برای توضیحات بیشتر در این خصوص با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا با ما همراه باشید.

دستگاه تصفیه آب تایوانی در ژورنال نوبشو

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که هر انسان در طول روز باید ۸ الی ۱۲ لیوان آب بنوشد و باید به آن اهمیت بسیاری بدهد تا بتواند نسبت به سلامت خود اطمینان یابد. اما نوشیدن آبی که دارای آلاینده ها و سموم مختلف می باشد نیز برای شما زیان بار بوده و پیامدهای ناگواری به همراه دارد.

در میان تمام برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب می توان به مینروا اشاره نمود که توانسته است تاکنون در میان مردم محبوبیت های بسیاری کسب نماید. این برند تایوانی سازنده ی بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشد و محصولات عرضه شده توسط آن کیفیت بسیار بالایی دارند. دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا توانسته است با کیفیت بالای خود تأییده ی استاندارد جهانی بهداشت را کسب نموده و گام های مهمی در زمینه تولید این سری محصولات بردارد. این دستگاه ها قادر می باشند تا میزان سختی آب را به طور چشمگیری کاهش داده و به شما در آشامیدن آب سالم کمک های بسیاری نمایند. دستگاه تصفیه آب تایوانی عمدتاً می تواند بین ۳۰ الی ۹۰ که یک عدد نرمال و استاندارد در زمینه ی سلامت بدن می باشد از میزان سختی های آب از بین برده و آب را پاک سازی کند.

در این دستگاه ها از سیستم های پیشرفته ای استفاده شده است که از میان آن ها می توان به سیستم اسمز معکوس اشاره نمود که قابلیت های بی نظیری در از بین بردن میزان آلاینده ها و آلودگی های آب دارد. این سیستم بهترین سیستم و یا روشی می باشد که امروزه برای تصفیه ی آب از آن استفاده می گردد. این برند تایوانی محصولات خود را در مدل های متنوعی تولید نموده و به بازار عرضه می نماید. از جمله ی این مدل ها می توان به ۶ مرحله ای معدنی ساز، ۷ مرحله ای یونیزه ی قلیایی ساز، ۸ مرحله ای اکسیژن ساز و ۸ مرحله ی یو وی دار اشاره نمود که در از بین بردن میکروب ها می توانند بسیار قدرتمند عمل نمایند.

  • ویژگی های بارز دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا مدل ۸ مرحله ای اکسیژن ساز

همانگونه که بیان شد این شرکت دستگاه های خود را با مدل های متنوعی تولید می نماید. تفاوت این مدل ها در تعداد مراحل تصفیه و فیلترهایی می باشد که برای تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از دستگاه تصفیه آب تایوانی ویژگی های خاص خود را دارد و می تواند برای شما قابلیت های بسیاری به همراه داشته باشد. از جمله قابلیت ها و خدمات این مدل می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • تولید شده توسط برند مینروا از کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا
  • مجهز به ۸ مرحله فیلتراسیون با روش اسمز معکوس
  • مجهز به فیلترهای اکسیژن ساز که دارای خواص آنتی باکتریال می باشند
  • مجهز به پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار ۱۶ لیتری تایوانی
  • دارنده ی نماد اصالت محصول و اطمینان از اصلی بودن آن
  • خدمات نصب و ارسال رایگان برای مصرف کنندگان
  • مجهز به فیلتر ممبران ۱۳ لایه ی هولوگرام رنگی
  • مجهز به فیلترهای کاملاً گیاهی برای تصفیه ی کربن
  • مجهز به فیلتر معدنی ساز و فیلتر یونیزه قلیایی ضد سرطان
  • قابلیت هایی که بهتر است درباره تصفیه آب مینروا مدل هفت مرحله ای بدانید

این مدل از دستگاه تصفیه آب تایوانی نیز قابلیت های خود را دارد. در واقع می توان گفت این مدل کاملاً مشابه مدل قبل بوده با یک سری تفاوت های جزئی. از قابلیت های مدل ۷ مرحله ای تصفیه آب مینروا می توان به فیلتر قلیایی کننده آب اشاره نمود که دارای خواص ضد سرطانی می باشد. همچنین این دستگاه همانند مدل ۸ مرحله ای به سیستم اسمزمعکوس، پمپ و مخزن تحت فشار ۱۶ لیتری تایوانی، فیتر ممبران ۱۳ لایه هولوگرام رنگی، فیلتر ۱۰۰ درصد گیاهی پیش تصفیه ی کربن و فیلترمینرال معدنی ساز اشاره نمود. تنها تفاوت این دستگاه با مدل ۸ مرحله ای در تعداد فیلتراسیون آن ها می باشد که این مدل عمل تصفیه ی آب را با کمک سیستم اسمز معکوس در ۷ مرحله انجام می دهد.

مطالب پیشنهادی
آیا برای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا به راهنمایی احتیاج دارید؟

دستگاه تصفیه آب تایوانی در ژورنال نوبشو

مدل فرابنفش  مینروا و کیفیت بالای تصفیه ی آب توسط آن

این مدل از دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا عمل تصفیه را طی ۸ مرحله انجام می دهد. در واقع می توان گفت این دستگاه مجهز به سیستم ۸ مرحله ی اسمز معکوس می باشد که با فیلترهای باکیفیت خود به بهترین نحو عمل پاک سازی آب آشامیدنی شما را انجام می دهد. این دستگاه قابلیت های منحصر به فردی دارد که ازجمله ی این قابلیت ها می توان به مجهز بودن به فیلتر یو وی اشاره نمود. این فیلتر به شما کمک می نماید تا آب مصرفی خود را انگل زدایی نموده و تمام میکروب های موجود در آب های چاه را از بین ببرید. علاوه بر نکات بیان شده باید گفت این مدل از دستگاه تصفیه آب تایوانی را می توانید برای آب چاه های خانگی، ویلاها و شهرک ها مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر قابلیت ویژه ای که برای این مدل بیان شد این دستگاه به تمام قابلیت هایی که مدل ۸ مرحله ی دستگاه تصفیه آب مینروا به همراه دارد مجهز بوده و شما می توانید با تهیه ی این محصول آرامش خاطر را برای خود و اطرافیان به ارمغان آورید.

دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر وعملکرد بی نظیر آن

یکی دیگر از برندهایی که امروزه در زمینه ی تولید دستگاه تصفیه ی آب محبوبیت بسیاری کسب نموده است سافت واتر میباشد که یک برند تایوانی بوده و توانسته است با تولید و عرضه ی محصولات با کیفیت خود جایگاه ویژه ای در بازار جهانی به دست آورد. عملکرد تصفیه ی آب این دستگاه به طور ۶ مرحله ای بوده و می توان گفت در دسته ی مشهورترین دستگاه های تصفیه آب قرار دارد. این دستگاه در مرحله ی اول می تواند املاح هایی را که درشت می باشند از بین برده و در مرحله ی دوم و سوم تمام سمومی را که در آب می باشد حذف نماید. در مراحل بعدی فیلتر ممبران کلیه ی املاح مضری را که می توانند به بدن شما آسیب وارد نماید از بین برده و در مرحله ی آخر مجموعه ای از املاح مفید به آب اضافه می گردد و در اختیار شما قرار می گیرد.

فروشگاه های بسیاری در سطح کشور به عرضه ی دستگاه تصفیه آب تایوانی مشغول می باشند.. این فروشگاه ها با عرضه ی محصولات با کیفیت می تواند به شما در خرید لوازم مورد نیازتان کمک های شایانی نماید.

https://www.nobesho.com

دستگاه تصفیه آب تایوانی در ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید