آیا می دانید که چرا خرید اینترنتی گوشی بهتر از حضوری است

0
4231
خرید اینترنتی گوشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید اینترنتی گوشی

فرض را بر این بگذاریم تا از یک گوشی هوشمند که به تازگی تولید شده است خوشتان آمده و قصد دارید آن را جایگزین گوشی قدیمی و از کار افتاده خود کنید. به همین دلیل تصمیم شما خرید این گوشی هوشمند خواهد بود، اما در مرحله بعد باید یک فروشگاه معتبر برای خرید خود انتخاب کنید. برای این کار باید کلی پرس و جو کرده و وقت خود را برای یافتن یک فروشگاه معتبر به هدر دهید. پس از یافتن فروشگاه ممکن است تنوع مدل و رنگ بندی گوشی های هوشمند مورد نظر شما به صورت ناقص باشد. در چنین شرایطی بهترین راهکار خرید اینترنتی گوشی هوشمند است که مزایای بسیار زیادی را در پی دارد.

با ما همراه باشید تا در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید موبایل به توضیحاتی در این خصوص بپردازیم.

خرید اینترنتی گوشی در ژورنال نوبشو

چرا خرید اینترنتی گوشی موبایل بهتر از دیگر روش هاست؟

همان گونه که گفته شد فروشگاه اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد، که موجب می شود تا روز به روز مردم به سمت خرید های اینترنتی سوق داده شوند. بسیاری از مزیت هایی که از آن می توان برای خرید اینترنتی نام برد شامل: حق انتخاب بیشتر در مدل و تنوع رنگی، افزایش قدرت خرید، عدم محدودیت زمانی و مکانی و امکان مقایسه برای خریدار خواهد بود.

هنگامی که شما قصد داشته باشید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید، تنها کافی است تا با استفاده از مرورگر گوشی همراه یا لپ تاپ خود محصول مورد نظرتان را در سطح اینترنت، جستوجو کنید. با این کار شاهد فروشگاه های متعددی خواهید بود که گوشی های موبایل را با تنوع بسیار زیادی به فروش می رسانند. با این کار می توانید در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین روش خرید اینترنتی گوشی همراه خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی گوشی در ژورنال نوبشو

مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید گوشی همراه از فروشگاه اینترنتی به آن توجه کنید؟

چنانچه تجربه خرید آنلاین را داشته باشید، می دانید که برای پرداخت هزینه مورد نظر باید به دو صورت پرداخت آنلاین یا پرداخت درب منزل عمل کنید. بسیاری از فروشگاه ها نوع پرداخت را تعیین می کنند، اما در غیر این صورت چنانچه شما در دسته کاربرانی هستید که پس از افزودن محصول به سبد خرید پرداخت را انجام می دهید، حتماً باید توجه داشته باشید که فروشگاهی را انتخاب کنید تا در این زمینه معتبر باشد.

ممکن است بسیاری از افراد فروشگاه های اینترنتی معتبر را نشناسند. برای شناختن فروشگاه اینترنتی معتبر از فروشگاه های سودجو به دو صورت می توانید عمل کنید. در اولین قدم هنگام وارد شدن به آدرس سایت، توجه داشته باشید که سایت مورد نظر پیش نوشت Https را داشته باشد. حرف s در پایان این آدرس به معنای Security بوده و از امنیت گرفته شده است.

در حقیقت تمامی سایت هایی که از این کلمه در آدرس خود بهره مند هستند، یعنی قبل از شروع فعالیت خود در زمینه فروش اینترنتی محصولات، نسبت به خرید گواهینامه SSL اقدام کرده اند. این گوهی نامه می تواند، اطلاعات بین کاربر و وبسایت را کد گذاری کرده و امکان سودجویی را با استفاده از اطلاعات کاربران به صفر برساند.

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توانید فروشگاه های معتبر را از سایر آن ها تشخیص دهید، نماد الکترونیکی مختص به فروشگاه است. در واقع تنها فروشگاه هایی که به صورت معتبر شروع به فعالیت می کنند، از این نماد بهره مند خواهند بود. پس بهتر است قبل از خرید اینترنتی گوشی همراه خود به نماد الکترونیکی و گواهی نامه SSL وبسایت مورد نظر توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی گوشی در ژورنال نوبشو

هنگام خرید اینترنتی گوش هوشمند، به چه امکاناتی باید توجه داشت؟

قبل از خرید آنلاین گوشی همراه، بهتر است با جستجو در صفحات راهنما، نسبت به تمامی امکانات و ویژگی های گوشی هوشمند مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. همان گونه که می دانید یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی، بررسی کامل گوشی همراه است که می تواند خریدار را تا حد ممکن راهنمایی کند.

مطالب پیشنهادی
از مزایای خرید اینترنتی قطعات کامپیوتر چه می دانید

در صورتی که فروشگاه مد نظر شما امکان مقایسه موارد مختلف را برای شما فراهم کرده باشد، بهتر است از این قابلیت قافل نشوید و محصول مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید، تا نهایتاً بهترین مورد را از نظر کیفیت و بودجه خود انتخاب نمایید. از جمله ویژگی هایی که باید به آن اهمیت بدهید شامل:

یکی از موارد مهمی که قبل از خرید موبایل باید در نظر داشته باشید، ابعاد آن است. چون اندازه آن رابطه مستقیمی با ایجاد احساس راحتی استفاده از گوشی موبایل برای شما خواهد داشت.

اندازه موبایل در ژورنال نوبشو

  • جنس بدنی گوشی موبایل:

مواد اولیه بکار گیری در تولید بدنه گوشی های موبایل عموماً از فلز و پلاستیک است. در صورتی که میزان مقاومت بدنه برای شما حائز اهمیت بوده، می توانید از متریال فلز و شیشه استفاده کنید.

  • برند تولید کننده محصول:

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید اینترنتی گوشی موبایل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید برند تولید کننده محصول مورد نظر است. در حقیقت انتخاب برند می تواند نشان دهنده عمر مفید گوشی مورد نظر شما باشد.

  • سیستم عامل به کار گرفته شده:

همان گونه که می دانید امروزه برای تولید گوشی های هوشمند از دو سیستم عامل ios و اندروید استفاده می شود. انتخاب سیستم عامل مورد نظر شما می تواند سهولت استفاده از محصول را در پی داشته باشد.

  • شبکه های ارتباطی:

در حقیقت منظور از شبکه ارتباطی در گوشی هوشمند، ارتباط اینترنتی است که امروزه به صورت ۲g , 3g , 4g , 4.5 g , 5g در اختیار کاربران قرار می گیرد.

  • میزان کیفیت صفحه نمایش:

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، بحث کیفیت نمایشگر گوشی هوشمند مورد نظر است. این مسئله ممکن است در اولین روزهای استفاده از محصول خیلی مبحث مهمی به شمار نیاید، اما در دراز مدت می تواند موجب احساس عدم راحتی در کاربر شود.

  • میزان کیفیت دوربین:

مسئله مهم دیگری که هنگام خرید اینترنتی گوشی همراه باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت دوربین محصول مورد نظر است. این مسئله امروزه مهمترین موضوع از نظر کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود.

  • قدرت پردازش گوشی موبایل:

قدرت پردازش گوشی موبایل بیش از همه برای گیمر حائز اهمیت است.

  • حافظه داخلی و امکان ساپورت رم:

همان گونه که می دانید به هر میزان که حافظه ذخیره سازی گوشی شما بالاتر باشد، عکس و اطلاعات بیشتری را می توانید در آن ذخیره سازی کنید.

ذخیره سازی در ژورنال نوبشو

در صورت امکان از نظر متخصصان در این زمینه بهره گیری کنید:

گاهی اوقات هنگام خرید اینترنتی گوشی موبایل یک مورد مشخص را در نظر دارید و در هر شرایطی حاضر به عوض کردن نظر خود نیستید. اما ممکن است شما با جستجو در وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین، گوشی های هوشمند متفاوتی را پسند کنید.

در این حالت از بین موارد متعددی که در نظر دارید باید یک مورد را انتخاب کنید. بهترین کار در چنین شرایطی استفاده از نظر متخصصان در این زمینه است که می توانند به درستی شما را راهنمایی کنند.

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید