بهترین مارک چای ساز کدام است و چه مزیتهایی دارد؟

0
6883
بهترین مارک چای ساز در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید چای ساز

بهترین مارک چای ساز از نظر هر کسی و با توجه به نیاز هر شخص متفاوت است. با توجه به کارایی و ظرفیت و طراحی هر مدل این محصول، تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد. ما در این مقاله با معرفی چندین چای ساز معروف به شما سعی در شناساندن بهترین مارک چای ساز به شما داریم. همچنین شما میتوانید با مراجعه به سایت نوبشو به آدرس www.nobesho.com از تنوع محصولات ما لذت ببرید.

لیستی از بهترین مارک چای ساز ها

۱)چای ساز بوش مدل ۵۸۸۳

این دستگاه از نوع بالا و پایین یا همان دم آور میباشد که در آن قوری روی کتری قرار میگیرد، حجم قوری آن ۰.۸ لیتر و جنس فلزی دارد که دارای صافی برای ریختن چای خشک میباشد. حجم کتری آن ۱.۸ لیتر بوده و جنس فلزی دارد. دارای سیستم خاموش کردن خودکار و همچنین جمع آوری سیم است که زیر دستگاه جا گرفته است.

  • نقاط قوت:

دارای سیستم گرم نگه دارنده خودکار

  • نقاط ضعف:

نبود سیستم نمایشگر دما – نداشتن نشانگر میزان حجم آب

بهترین مارک چای ساز در ژورنال نوبشو

۲)چای ساز متئو مدل MTS 19

این دستگاه از مدل بالا و پایین میباشد و از طریق یک پایه برقی گرمای خود را دریافت میکند. کتری آن از جنس پلاستیک و حجم آن ۱.۷ لیتر آب است. دارای نشانگر میزان آب است و دکمه جوش آمدن و گرم نگه داشتن روی دسته آن است. قوری آن از جنس شیشه و حجم یک لیتری دارد. شیشه مقاوم در برابر گرماست و یک صافی داخلی برای چای خشک دارد.

  • نقاط قوت:

مجهز به سیستم گرم نگهدارنده خودکار – دارای نشانگر میزان آب – دارای فیلتر ضد رسوب

  • نقاط ضعف:

عدم وجود صفحه نمایشگر

ژورنال نوبشو

۳)چای ساز فلر مدل TS 070 WP

از برند فلر مدل Ts 070 بهترین مدل آن است. این مدل از نوع بالا پایین است که دارای کتری ۲.۵ لیتری و قوری ۰.۷ لیتری می باشد. به دلیل حجم بالای کتری مناسب برای میهمانی های بزرگ است.

بدنه این کتری از جنس شیشه و پلاستیک ساخته شده به طوری که در برابر حرارت مقاوم باشد. قوری آن نیز که از جنس چینی می باشد بر روی کتری قرار می گیرد که داخل آن یک صافی برای ریخت چایی موجود است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که مجهز به سیستم گرم نگهدارنده خودکار باشد.

  • نقاط قوت:

مجهز به سیستم گرم نگهدارنده خودکار – دارای نشانگر میزان آب

  • نقاط ضعف:

عدم وجود صفحه نمایشگر

بهترین مارک چای ساز در ژورنال نوبشو

۴)چای ساز مدل watson کد ۳۰۰۵

این مدل چای ساز استند دار بوده و از یک صفحه برای گرم کردن کتری و قوری استفاده می کند. جنس بدنه این دستگاه استیل ضد زنگ می باشد. سیستم گرم نگهدارنده استفاده شده در این دستگاه موجب می شود که محتویات درون کتری و قوری گرم بمانند. برای این امر دو کلید تنظیم جوش و تنظیم دمای گرم بر روی دسته کتری قرار داده شده است.

  • نقاط قوت:

قابلیت استفاده همزمان از دو قوری – دارای صافی چای ضد زنگ – دارای کلید اتومات برای تنظیم دما

  • نقاط ضعف:

عدم وجود صفحه نمایشگر – نداشتن نشانگر میزان آب

ژورنال نوبشو

۵)چای ساز هاردستون مدل TM3220

کتری استفاده شده در این دستگاه از نوع استیل بوده و دارای ظرفیت ۱.۷ لیتر می باشد و دارای نشانگر میزان حجم آب است. این دستگاه دارای دو قوری است که یکی از جنس شیشه مقاوم و دیگری از جنس استیل است. همچنین دارای صافی استیل ، سیستم گرم نگهدارنده ، سیستم قطع کن خودکار و استفاده بدون سیم است.

  • نقاط قوت:
مطالب پیشنهادی
نکات طلایی که در مورد یخچال ساید بای ساید سامسونگ باید بدانید

دارای صفحه نمایشگر – دارای نمایش میزان آب – دارای دو عدد قوری – دارای سیستم گرم نگهدارنده خودکار

  • نقاط ضعف:

ندارد

ژورنال نوبشو

۶)دمنوش ساز بایترون مدلBKB-40

جنس این نوع دم نوش ساز نیز همانند چای ساز از شیشه، استیل و پلاستیک ساخته شده است. این دستگاه به طور معمول در بین خانواده هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از چایی زیادی می نوشند. این دستگاه دو حالت دارد حالت جوش و گرم دارنده محتویات درون قوری و کتری. زمانی که آب به نقطه جوش می رسد دستگاه به طور اتومات به حالت گرم نگهدارنده تبدیل می شود و دکمه روشن آن خاموش می شود و موجب دم کشیدن چایی به آرامی می شود.

  • نقاط قوت:

دارای چراغ ال ای دی – دارای نشانگر میزان آب – دارا بودن سیستم گرم نگهدارنده

  • نقاط ضعف:

عدم وجود تایمر – نداشتن صفحه نمایشگر

بهترین مارک چای ساز در ژورنال نوبشو

۷)چای ساز هاردستون مدل TKG2011

این دستگاه دارای یک کتری با محفظه ۲ لیتری می باشد که دسته آن پلاستیکی است. قوری آن نیز از جنس شیشه ساخته شده که درون آن یک صافی استیل ضد زنگ قرار داده اند که تفاله چایی را در درون بریزند.

  • نقاط قوت:

دارای صافی استیل ضد زنگ – دارا بودن سیستم گرم نگهدارنده

  • نقاط ضعف:

عدم وجود تایمر – نداشتن صفحه نمایشگر

ژورنال نوبشو

۸)چای ساز اونیک مدل ۱۱۰

این مدل از نوع استند دار بوده که دارای قوری شیشه ای با ظرفیت ۱.۱ و کتری شیشه ای دارای ظرفیت ۱.۸ لیتر است. در قسمت انتهایی آن چراغ هایی طراحی شده که در تاریکی شب بتوانید حجم آب داخل دستگاه را ببنید. امنیت دستگاه بسیار بالا بوده و در هنگام داغ شدن خاموش می شود. سیستم توقف خودکار نیز در دستگاه وجود دارد.

  • نقاط قوت:

دارای صافی استیل ضد زنگ – دارا بودن سیستم گرم نگهدارنده – دارا بودن سیستم خاموشی خودکار – دارای صفحه نمایشگر – قابلیت تنظیم درجه حرارت – دارای نشانگر میزان آب

  • نقاط ضعف:

ندارد

 ژورنال نوبشو

۹)چای ساز بلزا مدل ۲۱۱۰۲

مدل این دستگاه بالا پایین است، چرا روی کتری از میزان دمای آب داخل خبر میدهد. قوری این دستگاه از جنس شیشه بوده و دارای صافی نگهداره تفاله به درون فنجان است. سیستم گرم نگهدارنده نیز در این دستگاه وجود دارد.

  • نقاط قوت:

دارای چراغ نشانگر بر روی کتری – دارای سیستم گرم نگهدارنده

  • نقاط ضعف:

عدم وجود تایمر – نداشتن صفحه نمایشگر – نداشتن نشانگر میزان آب داخل کتری

ژورنال نوبشو

۱۰)چای ساز فلر مدل TS 286

این دستگاه دارای کتری دو لیتری و قوری ۰.۸ لیتری می باشد که از جنس شیشه است. از ویژگی های اساسی این مدل میتوان به پایه های قفل شونده آن اشاره کرد که دیگر نیازی به نگرانی در مورد لق بودن کتری نیست. این چای ساز سیستم گرم نگه دارنده خودکار ندارد و باید آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

  • نقاط قوت:

دارای چراغ ال ای دی درون کتری – دارای نشانگر میزان حجم آب داخل کتری

  • نقاط ضعف:

عدم وجود تایمر – نداشتن صفحه نمایشگر – نداشتن سیستم گرم نگهدارنده خودکار

 ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید