مدل های گوناگون دستگاه کاغذ خردکن دستی

0
5088
دستگاه کاغذ خرد کن دستی در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید دستگاه کاغذ خردکن دستی

کاغذ خردکن دستی یک وسیله برای از بین بردن مدارک و کاغذهای مهم است، این دستگاه کاغذها را به قطعه های ریز و غیر قابل بازیافت تبدیل می ‌کند و نهادها، اداره‌های دولتی یا کمپانی های خصوصی برای نابودی سند های شخصی و خصوصی این دستگاه را مورد استفاده قرار می‌ دهند، دستگاه کاغذ خردکن در انواع گوناگونی مانند: ایستاده، رومیزی و صنعتی طراحی و عرضه می‌ شود که به دو شیوه پودری و رشته‌ ای کاغذها را از بین می برد، مدل کوچکتری از این دستگاه ها وجود دارد که به صورت دستی کاغذ ها را امحا خواهد کرد.

اهمیت وجود دستگاه کاغذ خردکن

دستگاه کاغذ خرد کن دستی جزء دستگاه هایی است که برای بکارگیری در جاهایی که سند ها و مدارک بسیار مهمی وجود دارد حائز اهمیت است، پیشنهاد ساخت این دستگاه کاربردی و مهم موقعی صورت گرفت که مدارک، فلش، و سی دی ها به صورت غیر قابل اطمینانی از بین رفتند و با این کار بعضی از افراد از اسناد و مدارک مهم سو استفاده می کردند.

دستگاه کاغذ خرد کن دستی در ژورنال نوبشو

راهنمای خرید دستگاه کاغذ خرد کن :

خردکن یک وسیله با ارزش است بنابراین برای اینکه بخواهید نهایت استفاده از آن را ببرید و ماندگاری طولانی داشته باشد باید موقع خرید مواردی را مورد توجه قرار دهید، از جمله آن ها به شرح زیر می باشد؛

  • میزان امنیت دستگاه

نوع خرد کردنی که روی کاغذ ایجاد می ‌شود در حقیقت مشخص کننده درجه امنیت دستگاه کاغذ خرد کن دستی است، اگر دستگاه به طور رشته‌ ای کاغذها را در بیاورد امکان خیلی کمی وجود دارد که مجددأ آن ها را به یکدیگر متصل نمود بنابراین در حد برش های پودری امنیت ندارد.

  • اتوماتیک یا دستی بودن دستگاه

در کمپانی ها یا اداره ها که احتیاج به این وسیله بسیار زیاد است نوع اتوماتیک بهتر می باشد زیرا بر اساس ارزیابی ها این وسیله می تواند عملکرد سریع تری داشته باشد، جهت استفاده های خانگی دستگاه کاغذ خرد کن دستی گزینه مناسبی است، شما با استفاده از این نوع دستگاه می توانید کاغذهای مهم را امحا نمایید.

  • گنجایش عملکردی و مخزن دستگاه

اگر برای استفاده شخصی یا خانگی تمایل به خرید این وسیله را دارید بهتر است دستگاه کاغذ خردکن دستی را تهیه نمایید تا در هر بار استفاده به میزان لازم کاغذ را خرد کند ولی دستگاه هایی که ظرفیت بیشتری دارند باید هر بار که روشن می شوند مقدار زیادی از کاغذ را در داخل ظرف قرار داد، بالا رفتن میزان حجم عملکردی دستگاه می بایست با مخزن آن سازگاری داشته باشد زیرا در صورتی که محفظه کوچک باشد در مدت زمان کوتاهی باید مخزن را تخلیه نمود، لازم به ذکر است که اگر نوع دستگاه به صورت پودری باشد در مدت زمان طولانی سطل آشغال دستگاه پر می شود.

  • نوع اسناد از بین برنده

در واقع دستگاه کاغذ خرد کن دستی و اتوماتیک مربوط به از بین بردن کاغذ نمی باشد بلکه می توان هرگونه سند و اطلاعات مهمی در قالب فلش یا سی دی از بین برد.

  • درجه صدای دستگاه

بعضی از دستگاه های خرد کن صدای بیش از اندازه ای را تولید می ‌کنند بنابراین بهتر است دستگاهی را تهیه کنید که درجه صدای آن بالاتر از ۶۰ دسی بل نباشد، برای پی بردن به این موضوع می‌توانید روی دسته بندی دستگاه را مشاهده کنید.

مطالب پیشنهادی
ما را برای آشنایی با ارزنتران دستگاه فکس همراهی نمایید

دستگاه کاغذ خردکن دستی دارای مدل های بسیار متنوعی است و در طرح های گوناگونی تولید و عرضه می ‌شود.

دستگاه کاغذ خرد کن دستی در ژورنال نوبشو

شیوه نگهداری دستگاه کاغذ خرد کن دستی

اگر می خواهید دستگاه کاغذ خرد کن دستی ماندگاری بالایی داشته باشد و قطعات آن دچار آسیب نشود، بهتر است پس از هر بار استفاده آن را روغن کاری کنید، در این صورت می توانید با استفاده از یک برگ کاغذ که آغشته به روغن مخصوص دستگاه شده است این کار را انجام بدهید، بگونه‌ای که کاغذ را وارد دستگاه نمایید و آن را روشن کنید تا در تمامی مراحل عبور کند و با برخورد به قطعات متحرک آن ها را روانکاری می نماید، پس از انجام این مرحله باید چند برگه کاغذ دیگر برای خشک کردن روغن اضافی وارد دستگاه کنید.

مدام دستگاه را تمیز کنید زیرا ذرات کاغذهای خرد شده در بعضی از قطعات وجود دارد و این باعث خرابی قطعات خواهد شد تعمیر کاغذ خردکن دستی دستی باید توسط مراکز معتبر صورت بگیرد، با توجه به اینکه این دستگاه مانند دیگر تجهیزات اداری مشخصات منحصر به فردی دارد بنابراین هر کسی نمی تواند آن را تعمیر نماید و نیاز به علم و دانش در این عرصه دارد.

قطعات درونی دستگاه کاغذ خردکن دستی شامل: ابزارهای مکانیکی، برد دستگاه، انواع چرخ دنده، کاغذ کش و غیره.

کارایی پروسه دستگاه کاغذ خرد کن دستی احتیاج به کارکرد صحیح تمامی قطعات دارد، به همین دلیل به کارگیری صحیح از دستگاه و نگهداری منظم باعث افزایش کارایی آن می شود، در صورتی که می‌خواهید قطعات آسیب نبینند بهتر است موقع وارد کردن کاغذ ها از نداشتن منگنه یا هرگونه وسایل تیز اطمینان حاصل کنید چرا که اگر به این موضوع بی توجهی کنید پس از مدتی برخی از قطعات دستگاه صدمه می بینند.

با توجه به استقبال کاربران از دستگاه کاغذ خرد کن این وسیله در مدل های دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی و دستی زیادی تولید می شود و مدام به طرح ها و امکانات آن اضافه می شود، این دستگاه ارزش زیادی دارد و در صورت خرید باید برای نگهداری از آن قطعات را تمیز کنید و روغن کاری نمایید. هزینه این دستگاه طبق مدل و قابلیت های آن مشخص می شود.

در پایان از تمامی کسانی که این مقاله را مطالعه نمودند متشکرم.

 

Originally posted on ۰۶/۲۴/۱۳۹۹ @ ۵:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید