ما را برای آشنایی با ارزنتران دستگاه فکس همراهی نمایید

0
4940
ارزانترین دستگاه فکس در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ارزانترین دستگاه فکس

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید ماشین های اداری قصد داریم تا به شما در آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس کمک نموده و نمونه ها و ویژگی های این دسته از محصولات را بیان نماییم تا بتوانید با آگاهی و دانش بیشتری نسبت به تهیه ی این دستگاه ها اقدام نموده و بهترین خرید خود را تجربه نمایید. فکس از جمله دستگاه های کاربردی به شمار می رود که می توان از طریق آن اقدام به ارسال و یا دریافت نامه های مختلف از جمله اداری نمود. آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس می تواند شما را با مزایای مختلفی از جمله صرف نمودن هزینه های کمتر مواجه نموده و محصولاتی متناسب با بودجه و شرایط فعلی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به معرفی و آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس می پردازیم پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

ارزانترین دستگاه فکس در ژورنال نوبشو

مکانیزم کار دستگاه فکس که بهتراست با آن آشنا گردید

قبل از معرفی و آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس بهتراست به طور خلاصه با مکانیزم کار این دستگاه ها آشنا شوید تا بتوانید با سهولت بیشتری نامه های مختلف خود را ارسال و یا دریافت نمایید. روند کار این دستگاه ها بدین گونه می باشد که ابتدا باید کاغذ مورد نظر خود را که حاوی محتوای نامه می باشد درون دستگاه قرار داده و فرآیند اسکن را آغاز نمود. پس از اسکن و بارگذاری نامه این محتوا از طریق خطوط تلفن به مقصد مورد نظر شما ارسال می گردند.

قبل از ارسال نامه ها باید بدانید که این محتوا با استفاده از مکانیزم های مختلف به کدهای قابل قبول برای دستگاه تبدیل شده و برای ارسال از طریق خطوط تلفن آماده می شوند. تبدیل محتوای نامه ها به این دسته از کدها از طریق دستگاه فکسی که در مبدأ قرار داده شده است صورت می پذیرد و به صورت سیگنال های قابل ارسال به سمت دستگاه مقصد فرستاده می شود. دستگاه فکسی که در مقصد قرار دارد این سیگنال ها را دریافت نموده و آن ها را به نوشته تبدیل می نماید تا بتوان آن ها را بر روی کاغذ چاپ نموده و مورد استفاده قرار داد. این مجموعه اطلاعات و در ادامه آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس می تواند به شما در دست یابی به اهداف مورد نظرتان کمک های شایانی نماید.

ارزانترین دستگاه فکس در ژورنال نوبشو

انواع مختلف دستگاه های فکس و ویژگی های بارز آن ها

دستگاه های فکس را عمدتاً به صورت لیزری، کاربنی و حرارتی تولید نموده و روانه ی بازار می نمایند. در انتخاب این دسته از دستگاه ها باید دقت عمل بالایی را در نظر گرفت و دستگاه را بر اساس نیازهای شرکت خود انتخاب و تهیه نمود. در قالب یک مثال می توان گفت که در صورت کوچک بودن شرکت و پایین بودن میزان نامه های دریافتی و ارسالی باید از دستگاه های فکس حرارتی که دارای سرعت پایین تری نسبت به مدل های دیگرمی باشند استفاده نمود زیرا این دسته از دستگاه های فکس برای این امور بسیار مناسب تر می باشند و می توانید با خیالی آسوده فعالیت های خود را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما برای شرکت هایی که دارای پرسنل بیشتری می باشند دستگاه های فکس لیزری می باشد که سرعت بالاتری داشته و می توانند پاسخگوی نیازهای متنوع کارکنان این شرکت ها باشند. فکس های کاربنی تفاوت چندانی با نوع حرارتی ندارند و برای بیان تفاوت آن ها باید گفت که این دسته از دستگاه های فکس از کاغذهایی تحت عنوان کاربن برای چاپ محتوا بر روی کاغذ استفاده می نمایند تا بتوانند نیازهای شما در این زمینه را برآورده نمایند. آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید از انواع مختلف این دستگاه های فکس بهترین بهره را برده و نمونه های مناسب تری را برای شرکت ها و موسسات خود انتخاب و تهیه نمایید.

ارزانترین دستگاه فکس در ژورنال نوبشو

دستگاه های فکس لیزری امروزه با قابلیت های متنوع و بی نظیر خود به طور گسترده ای توسط ادارات و موسسه های مختلف در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. مقاومت بالای این دسته از دستگاه های فکس به عنوان مهمترین و بارزترین ویژگی آن ها به شمار می رود که شما می توانید با تهیه ی دستگاه های فکس پاناسونیک به راحتی به لوازم و تجهیزات مورد نیاز این فکس ها دست یابید.

مطالب پیشنهادی
مهمترین عوامل تأثیر گذار بر قیمت دستگاه کاغذ خردکن صنعتی

از مهمترین قابلیت های دستگاه فکس لیزری از برند پاناسونیک می توان به برخورداری از اتصال های مختلفی همچون شبکه ی کامپیوتر، ماندگاری بالای چاپ بر روی کاغذ، مجهز بودن به خشاب برای نگهداری کاغذ و حافظه اشاره نمود که هر کدام در جای خود به عنوان یک ویژگی بارز به شما کمک های شایانی نماید. در ادامه به بیان و معرفی ارزانترین دستگاه فکس پرداخته و اطلاعات لازم در حوزه ی آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس را در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی ارزانترین دستگاه فکس

امروزه برندهای مختلفی در زمینه ی تولید ارزانترین دستگاه فکس فعالیت دارند که در این بخش قصد داریم تا به آشنایی با ارزانترین دستگاه فکس بپردازیم. از مهمترین برندهای فعال در این زمینه که می توانید از طریق آن ها دستگاه هایی با کیفیت مناسب و قیمت پایین تهیه نمایید می توان به پاناسونیک، کانن و شارپ اشاره نمود که با تولید محصولاتی باکیفیت بالا توانسته اند محبوبیت بالایی به دست آورند.

بهتر است قبل از تهیه ی این دسته از محصولات تولیدی این برند مجموعه ای از نکات مختلف را در نظر بگیرید تا بتوانید کالاهایی مطابق با نیاز خود تهیه نموده و بهترین خرید خود را تجربه کنید. سرعت دستگاه را در نظر گرفته و در صورت استفاده ی زیاد از دستگاه به دنبال تهیه ی کالایی با سرعت بالا باشید. مقدار حافظه ی لازم و کیفیت چاپ از دیگر نکاتی می باشند که باید براساس نیازهای خود آن را لحاظ نمایید.

 

 

معرفی بهترین دستگاه های فکس در نوبشو

فکس پاناسونیک FM-388CX

برند:پاناسونیک
ابعاد:۲۷۲ × ۳۵۵ × ۱۸۵ میلی متر
وزن:۳٫۵ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:کاربنی
قابلیت کپی:بله
حافظه فکس:۲۸ صفحه
گوشی تلفن:دارد
نوع گوشی تلفن:با سیم

فکس برادر مدل Fax-2840

برند:برادر
ابعاد:۳۶۸x۳۶۰x۳۱۱ میلی متر
وزن:۷٫۹ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:لیزری
قابلیت کپی:بله
رزولوشن فکس:۶۰۰ × ۶۰۰ dpi و ۶۰۰ × ۲۴۰۰ dpi در HQ۱۲۰۰
حافظه فکس:۱۶ مگابایت
گوشی تلفن:دارد

فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

برند:پاناسونیک
ابعاد:۳۶۷x۲۰۰x۱۰۶ میلی متر
وزن:۲٫۸ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:کاربنی
حافظه فکس:۲۸ برگ
گوشی تلفن:دارد
سرعت مودم:۹٫۶ Kbps
شماره گیر خودکار:دارد

فکس پاناسونیک مدل KX-FLB 812 FAX

برند:پاناسونیک
ابعاد:۴۴۰x۴۴۵x۳۱۸ میلی متر
وزن:۱۵٫۷ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:لیزری
رزولوشن فکس:۶۰۰x۶۰۰
حافظه فکس:۱۵۰
گوشی تلفن:ندارد
سرعت مودم:۳۳٫۶ Kbps

فکس پاناسونیک KX-FC265CX

برند:پاناسونیک
تکنولوژی چاپ:کاربنی
رزولوشن فکس:۶۰۰x۶۰۰
حافظه فکس:۲۸
گوشی تلفن:دارد
سرعت مودم:۱۴٫۴ kbps Kbps
سایز کاغذ:A۴
ظرفیت سینی کاغذ:۵۰ برگ

فکس برادر ۲۸۲۰

برند:برادر
ابعاد:۳۷۴x۳۷۴x۲۶۲ میلی متر
وزن:۷٫۲ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:لیزری
حافظه فکس:۸ مگابایت (۴۰۰ برگ)
گوشی تلفن:دارد
سرعت مودم:۱۴٫۴ Kbps
ظرفیت سینی کاغذ:۲۵۰ برگ

فکس حرارتی پاناسونیک مدل KX-FP215

برند:پاناسونیک
تکنولوژی چاپ:حرارتی
قابلیت کپی:بله
رزولوشن فکس:Halftone ۶۴ Level
حافظه فکس:۲۸ برگ
گوشی تلفن:دارد
نوع گوشی تلفن:با سیم
منشی تلفنی:بله

فکس لیزری پاناسونیک مدل KX-MB2030

برند:پاناسونیک
ابعاد:۳۰۴x۴۱۹x۴۳۱٫۸ میلی متر
وزن:۱۲٫۸ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:لیزری
رزولوشن فکس:۶۰۰x۶۰۰ dpi
حافظه فکس:۳۲ MB
گوشی تلفن:دارد
سرعت مودم:۳۳٫۶ Kbps

فکس حرارتی پاناسونیک مدل KX-FT987CX

برند:پاناسونیک
ابعاد:۱۲۱ × ۳۵۲ × ۴۵۰ میلی متر
وزن:۳٫۰ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:حرارتی
قابلیت کپی:بله
حافظه فکس:۲۵ برگ
گوشی تلفن:دارد
نوع گوشی تلفن:با سیم

فکس برادر مدل FAX-2950

برند:برادر
ابعاد:۳۶۸x۳۶۰x۳۱۱ میلی متر
وزن:۷٫۹ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:لیزری
رزولوشن فکس:۶۰۰x۶۰۰
حافظه فکس:۵۰۰ صفحه
گوشی تلفن:دارد
سرعت مودم:۳۳٫۶ Kbps

Originally posted on ۰۳/۰۹/۱۴۰۰ @ ۵:۳۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید