اطلاعاتی که لازم است درباره خرید میز پینگ پنگ داشته باشید

0
4070
خرید میز پینگ پنگ از نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید میز پینگ پنگ

رشته های ورزشی امروزه تنوع بسیار بالایی پیدا نموده اند و هر کدام دارای قواعد و قوانین خاص خود می باشند. اگر به ورزش کردن علاقه دارید بهتر است اطلاعات لازم را در زمینه ی رشته ی دلخواه خود کسب نموده بعد به انجام فرآیندهای مختص به آن بپردازید. پینگ پنگ یکی از رشته هایی می باشد که در دنیای امروزی طرفداران بسیاری دارد. به طور معمول این بازی توسط ۲ تا ۴ چهار انجام می پذیرد که طبق مجموعه ای از اصول و قوانین مختلف بازیکنان با استفاده از راکتی که در اختیار دارند به توپ ضربه می زنند. میز پینگ پنگ از مهمترین ابزاری می باشد که برای این بازی مورد استفاده قرارمی گیرد و خرید میز پینگ پنگ نیز یکی از مسائلی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

برندهای مختلفی در زمینه ی تولید و عرضه ی این دسته از محصولات ورزشی فعالیت دارند که محصولات تولیدی آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. در ادامه به بررسی چند مدل از میزهای پینگ پنگ می پردازیم تا با دید بهتر و اطلاعات بیشتری اقدام به خرید میز پینگ پنگ نمایید.

۱-ویژگی ها و خصوصیات میز پینگ پنگ مدل ۸p

خرید میز پینگ پنگ با این مدل شما را با مجموعه ای از ویژگی ها و خصوصیات مواجه می نماید که مختص این دسته از محصولات ورزشی می باشد. این میز با مدل ۸P از ام دی اف ملامینه تولید شده و به بازارعرضه می گردد در واقع می توان گفت جنس این میزها از ام دی اف می باشد. طراحی هایی که برای این میزها در نظر گرفته شده است بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار داده و در انتها آن را جمع کنید.

اندازه ای که برای این مدل میزهای پینگ پنگ در نظر گرفته شده است کاملاً نرمال بوده و در زمان جمع آوری نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. شما می توانید این میز را با قابلیت هایی همچون تاشو خریداری نموده و در صورت عدم فضای کافی آن را تا نموده و از شلوغی محیط خود جلوگیری کنید. ام دی افی که در این میزها تعبیه گردیده است صنعتی بوده و توسط ماشین آلات صنعتی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. چوب های مورد استفاده در تولید این میزها دارای قابلیت هایی همچون ضد خش و ضد رطوبت می باشند که مزیت های بسیاری برای شما به همراه دارند.

از نظر اسکلت بندی باید گفت که اسکلت بندی در نظر گرفته شده برای این مدل از میز پینگ پنگ فلزی بوده و می تواند در برابر عوامل مختلف آسیب رسان مقاومت بالایی از خود نشان دهد. خرید میز پینگ پنگ با این مدل قابلیت هایی بسیاری برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با استفاده از آن ها کیفیت و کارایی بالا را به خود هدیه نمایید.

خرید میز پینگ پنگ در ژورنال نوبشو

۲-خرید میز پینگ پنگ مدل کلاسیک کلاس c

دسته ای از میزهای پینگ پنگ وجود دارند که دارای ساختاری کلاسیک بوده و آن ها را به صورت دو تکه تولید می نمایند. شما در زمان خرید میز پینگ پنگ مشاهده خواهید نمود که در زمان جمع کردن میز پایه ها در قسمت پشتی میز قرار گرفته و به راحتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این دسته از میزها مناسب ترین مدل برای افرادی می باشند که با کمبود فضای مواجه هستند زیرا این میزها فضای کمی را اشغال نموده و در زمان جمع شدن نیز می توانند فضای بسیاری را در اختیار شما قرار دهند.

از نظر قیمت باید گفت این مدل از میزهای پینگ پنگ قیمت مناسبی دارند. طراحی های ساده ای که برای این مدل در نظر گرفته شده است سبب گردیده تا قیمت پایین تری نسبت به سایر مدل های موجود در بازار داشته باشند. عمدتاً میزهای کلاسیک را در سه کلاس مختلف تولید نموده و به بازار عرضه می کنند.

  • میز کلاسیک A

میز کلاسیک A دارای صفحه های ملامین بوده و ازجمله ویژگی های بارز آن می توان به ضدخش بودن آن اشاره نمود. شما می توانید با خرید میزپینگ پنگ با این مدل به راحتی پایه ها و ارتفاع این میزها را تنظیم نموده و به دلخواه خود آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

  • میز کلاسیتگ B

دومین کلاس میزهای کلاسیک در زمان خرید میز پینگ پنگ با عنوان کلاس B عرضه می گردند که این میزها نیز دارای خاصیت ضدخش بودن می باشند.

  • میز کلاسیک C

عمدتاً میزهای پینگ پنگ کلاس C را متفاوت با دو مدل قبلی می سازند که تفاوت آن ها در جنس صفحه می باشد. صفحه های تعبیه شده بر روی این میزها از جنس نئوپان رنگ شده می باشد که بسیار مقاوم بوده و کیفیت مناسبی دارند. شما می توانید میزهای کلاسیک را در باغ ، منزل ، باشگاه ، کلوپ و… مورد استفاده قرار داده و از استفاده ی ان نهایت لذت را ببرید.

مطالب پیشنهادی
چه عواملی در قیمت توپ فوتبال adidas تاثیر گذار هستند؟

خرید میز پینگ پنگ در ژورنال نوبشو

۳-ویژگی های میز پینگ پنگ ثابت شیشه ای

دسته ای دیگر از میزها که می توانید در زمان خرید میز پینگ پنگ آن ها را انتخاب نموده و از قابلیت های جالب آن بهره مند شوید میزهای پینگ پنگ شیشه ای می باشند. این مدل از میزها دارای صفحه ای از جنس شیشه ی سکوریت بوده که مقاومت بالایی دارند. میزان ضخامتی که برای شیشه ی تعبیه شده بر روی میز در نظر گرفته شده است ۱۰ میلی متر بوده و پایه های میز دارای قطری معادل ۵۰ میلی متر می باشند. ارتفاع این میزها ۷۶ سانتی متر بوده و دارای ۱۷۰ کیلوگرم وزن می باشند.

۴-هر آنچه که باید درباره میز پینگ پنگ ۸ چرخ بدانید

میزهای ۸ چرخ از جمله میزهایی می باشند که در زمان خرید میز پینگ پنگ می توانید بر روی آن ها حسابی ویژه باز کنید. این دسته از محصولات کیفیت بالایی داشته و می توانند رضایت خاطر شما را جلب نمایند. شما می توانید پایه های این میز و میزان ارتفاع آن را به دلخواه خود تغییر داده و آن ها را تنظیم کنید. این میزها را می توان به راحتی حمل کرده و به مکان مورد نظر خود جابه جا نمود. شما می توانید این دسته از میزهای پینگ پنگ را جمع کنید تا فضای کمتری اشغال نماید و به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. از دیگر ویژگی های این میزها می توان به جنس صفحه ی آن اشاره نمود که از ملامین بوده و کاملا ضدخش می باشد.

رنگی که برای قسمت پشتی این میزها در نظر گرفته شده است چکشی بوده و ضد زنگ می باشد. همچنین علاوه بر موارد بیان شده باید گفت که میزان ارتفاع این میزها ۷۶ سانت بوده و دارای وزنی معادل ۹۰ کیلوگرم می باشند.

در سراسر دنیا فروشگاه و سایت های بسیاری در زمینه ی عرضه ی میزهای پینگ پنگ فعالیت دارند. از جمله سایتهایی که می توانید توسط آن به راحتی اقدام به تهیه ی وسایل مورد نیاز خود کنید نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا می باشد که شما می توانید با استفاده از این نشانی میتوانید برای خرید میز پینگ پنگ از میان فروشندگان نوبشو یک خرید موفق را تجربه نمایید .

https://www.nobesho.com

خرید میز پینگ پنگ از نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید