قیمت مداد رنگی فابر کاستل اصل

0
6353
مداد رنگی فابرکاستل اصل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید مداد رنگی فابرکاستل اصل

فابر کاستل، از با سابقه ترین شرکت های تولید مداد رنگی در جهان است. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالایی که دارند ، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده اند. در کلیه ی مراحل تولید مداد رنگی فابرکاستل اصل استانداردهای کیفی اعمال شده اند.

مداد رنگی فابرکاستل اصل در ژورنال نوبشو

  • مداد رنگی ۲۴ رنگ فابرکاستل، با رنگ های جذاب و درخشان

مداد رنگی ۲۴ رنگ فابر کاستل، دارای رنگ های متنوع و با کیفیت است. رنگ های این نوع مداد رنگی را می توان با هم ترکیب کرد و رنگ های جدید تری بدست آورد. رنگ های آن با کیفیت هستند و بر روی کاغذ نقاشی شما اثر خوبی به جا می گذراند. این نوع مداد رنگی ها بسیار مقاوم هستند، زیرا تکنولوژی SV برای تولید آن ها به کار رفته است.

جعبه مداد رنگی ۲۴ رنگ، بسیار زیبا است و به صورت کشویی باز می شود. این نوع مداد رنگی بخاطر طراحی ۶ ضلعی که دارد ، انگشتان دست را خسته نمی کند و همچنین از بین انگشتان دست نمی لغزد.

مداد رنگی فابرکاستل اصل در ژورنال نوبشو

مداد رنگی ۳۶ رنگ مدل کلاسیک، دارای یک جعبه فلزی می باشد. هنگامی که این نوع مداد رنگی را در دست می گیرید، انگشتان دست تان خسته نمی شوند و همچنین عرق نمی کنند. نوک این مداد ها به صورت استاندارد ساخته شده و همچنین در برابر فشار زیاد بسیار محکم هستند و به راحتی نمی شکنند.

این نوع مداد رنگی، براساس اعلام شرکت تولید کننده، فقط از چوب قابل بازیافت ساخته می شود بنابراین، هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی زند و می تواند مداد محبوب فعالان محیط زیست باشد.

با استفاده از مدل کلاسیک، می توان هر طرحی را ترسیم و رنگ آمیزی کرد. تنوع رنگی در این مدل بسیار زیاد است. بیشتر هنرمندان، این نوع مداد رنگی را بهترین ابزار برای نقاشی های حرفه ای می دانند.

مداد رنگی فابرکاستل اصل در ژورنال نوبشو

مداد رنگی فابرکاستل اصل

  • مداد رنگی ۴۸ رنگ فابر کاستل، مناسب برای کودکان

ساخت یک نوع مداد رنگی، برای افراد غیر حرفه ای و کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. از میان علاقه مندی های کودکان می توان به نقاشی و رنگ آمیزی اشاره کرد. فاکتورهای مهمی در تولید این نوع مداد رنگی در نظر گرفته شده است. از ویژگی های مهم این نوع مداد رنگی، شفافیت و درخشندگی آن است. این درخشندگی رنگ ها بر روی کاغذ، باعث شگفت زده شدن کودک شما می شود.

ژورنال نوبشو

  • مداد رنگی ۶۰ رنگ فابر کاستل ، مدل Sketch با قابلیت پوشش دهی بالا

این مدل، از مداد رنگی های پرطرفدار در دنیا است. همراه این نوع مداد رنگی یک عدد تراش، پاک کن و دو عدد مداد مشکی به بازار عرضه شده است. این مدل دارای کیفیت بالا و مقاوم در برابر پاک شدن است. همچنین رنگ غلیظ و ردی ضد آب دارد.

ژورنال نوبشو

مداد رنگی فابرکاستل اصل

  • مداد رنگی ۱۲۰ رنگ مدل Polychroms با رنگ هایی بسیار زنده

پلی کروموس به معنی چند رنگ است. در ابتدا مداد رنگی های پلی کروموس دارای ۶۰ رنگ بودند. اما مدتی بعد به ۱۲۰ رنگ رسیدند. این نوع مدادها فاقد اسید هستند، بنابراین بر روی انواع سطوح می توان آن را استفاده کرد. این مداد را می توان با مدادهای مومی ترکیب کرد و رنگ های جدیدی به وجود آورد. مداد رنگی های پلی کروموس، از مقاومت بالایی برخوردارند، بنابراین در مقابل نور پاک و یا حتی کم رنگ نمی شوند. درجه مقاومت آن ها با مشاهده یک یا چند ستاره بر روی مداد ها قابل تشخیص است. مداد ها دارای سه درجه خوب، متوسط و بد هستند. این نوع مداد رنگی، ویژگی هایی مانند عملکرد خوب و کارایی، ارزش خرید نسبت به قیمت، کیفیت بالا و… دارد.

مطالب پیشنهادی
قیمت مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم 24 رنگ

ژورنال نوبشو

با مداد رنگی ۱۲۰ رنگ فابرکاستل نگران به اتمام رسیدن مداد و جای خالی مداد تمام شده نباشید زیرا این نوع مدادها از چوب سرو کالیفرنیا ساخته شده اند بنابراین در برابر فشار شکسته نمی شوند و از مقاومت خوبی برخوردارند. همچنین اگر هر کدام از رنگ های بسته مداد رنگی شما به اتمام رسید می توانید به صورت جداگانه آن را خریداری نمایید.

مداد رنگی پلی کروموس به دلیل اینکه نوک نرمی دارد، بافت نرمی روی کاغذ ایجاد می کند. نقاشان حرفه ای، به دلیل روغنی بودن مغزی مداد ها به راحتی می توانند آثاری را با تکنیک محو کردن و هاشور زدن خلق کنند.

نمایندگی های شرکت فابر کاستل، در بیشتر از ۱۵۰ کشور به عرضه ی محصولات آن می پردازند. با استفاده از مداد رنگی های پلی کروموس، نیاز نیست که همیشه مراقب حرکت دست تان باشید زیرا رنگ ها بر روی سطح کاغذ پخش نمی شوند. اگر به دنبال یک رنگ جدید و خاص هستید و نمی توانید آن را پیدا کنید پیشنهاد می شود دو یا چند رنگ از مداد رنگی های پلی کروموس را با هم ترکیب کنید و رنگ جدیدی خلق کنید.

ژورنال نوبشو

مداد رنگی فابرکاستل اصل

با استفاده از این مداد می توانید نقاشی خود را به سرعت رنگ آمیزی کنید. می توانید با میزان تراشیدن نوک مداد، در ضخامت آن تغییر ایجاد کنید. خطوط ضخیمی که این نوع مداد ایجاد می کند، باعث می شود که نقاشی خود را در کمترین زمان رنگ کنید.

رنگ دانه های غلیظ استفاده شده در این نوع مداد رنگی، سبب سریع رنگ شدن سطح مورد نظر شما می شود. هنرمندانی که به ترکیب رنگ آشنایی دارند، مداد رنگی ۱۲۰ رنگ پلی کروموس میتواند بیش از ۱۲۰ رنگ داشته باشد. با ترکیب رنگ، رنگ های جدیدی به وجود می آورید.

 ژورنال نوبشو

این مدل مداد رنگی ، یک چارت رنگی دارد که شباهت زیادی با رنگ های اصلی دارد. این چارت در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این چارت رنگی ، قبل از اینکه نقاشی کشیدن را شروع کنید می توانید از بین مداد رنگی ها ، رنگ مورد نظر خود را بیابید که بسیار شبیه به رنگ داخل چارت می باشد . با استفاده از رنگ های موجود در این مدل مداد رنگی ، می توانید طرح های ظریفی بر روی سطح مورد نظر خود ایجاد کنید.

 

Originally posted on ۱۱/۱۹/۱۳۹۹ @ ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید