قیمت مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ

0
5570
قیمت مداد رنگی فابرکاستل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

اطلاعاتی در زمینه شرکت فابر کاستل

شرکت فابرکاستل از مهمترین و بزرگترین تولید کنندگان در زمینه مداد رنگی های با کیفیت می باشد که فعالیت گسترده ای را در این مورد به عهده دارد، عرضه مداد رنگی های با کیفیت به نقاط مختلف جهان از اقدامات اصلی این شرکت است، قیمت مداد رنگی فابرکاستل پلی کروم ۲۴ رنگ با توجه به نوع مواد سازنده مشخص می شود.

فابر کاستل مداد رنگی های متنوع و خاصی تولید می کند و شهرت بیشتر این شرکت به دلیل تنوع بالای محصولات به ویژه مداد رنگی های با کیفیت است. فابرکاستل از شرکت های ارائه دهنده مدادهای چوبی با کیفیت در جهان شناخته می شود که هنرمندان و افراد زیادی این نوع مداد را به کار می برند.

کار کردن با مداد رنگی فابرکاستل به راحتی صورت می گیرد، طراحی درونی مداد پلی کروم و استفاده از رنگدانه های ضخیم و مناسب در این مداد باعث می گردد که رنگ های نرم و زیبایی ایجاد شود و در زمان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. مداد رنگی پلی کروم از مهمترین و بهترین مدادهایی محسوب می شود که خرید آن به آسان از مراکز معتبر انجام می پذیرد، با ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید مداد رنگی فابرکاستل همراه باشید. زیرا با مطاله این مطالب می توان از کیفیت بالای این محصول اطمینان یافت.

در مداد رنگی فابرکاستل پلی کروم ۲۴ رنگ از رنگدانه های روغنی خاصی استفاده می شود که برای نگهداری از این مواد معمولاً از نوار چسبان خاصی در دور مداد به کار می برند که از این طریق از گرافیت موجود در مداد محافظت می کند.

این نوع مداد در برابر آسیب هایی چون رطوبت شدید و آب مقاومت دارد و این موارد آسیبی به کار مورد نظر وارد نمی کند، در این مداد از نوار پی وی سی به کار می برند که مقاومت را افزایش می دهد و کار را بهتر جلوه می دهد.

برجسته بودن رنگ های این نوع مداد و جلوه دادن کار به صورت بهتر افراد زیادی را ترغیب به استفاده از مداد رنگی پلی کروم خواهد کرد.

با استفاده از مداد رنگی فابرکاستل می توان طیف های دلخواه رنگ را تولید کرده و طرح های جذاب و متفاوتی به وجود آورد.

بعد استفاده از مداد رنگی فابرکاستل پلی کروم ۲۴ رنگ درخشندگی بالایی مشاهده می گردد.

قیمت مداد رنگی فابرکاستل در ژورنال نوبشو

دلایل اصلی استفاده از مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم کدامند؟

  • داشتن رنگدانه های با کیفیت

هنرمندان و نقاشان از مداد رنگی پلی کروم به دلیل وجود رنگدانه های با درجه بالا استفاده می کنند، رنگ های این نوع مداد دوام زیادی دارند.

  • داشتن مقاومت بالا

مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل در مقابل خم شدن درجه مقاومت بالایی دارند، وارد شدن ضربه های خاصی به این نوع مداد باعث شکستن آن نمی شود و مداد رنگی فابر کاستل محکم و قوی می ماند.

  • ترکیب شدن رنگ ها با رنگ های دیگر

مداد رنگی فابر کاستل به افراد امکان می دهد که در صورت نیاز به استفاده از رنگ های جدیدی بر روی رنگ قبلی این کار را انجام داده به طوری که رنگ قبلی به هم نریزد و ترکیب رنگ زیبایی به وجود آید.

همه افراد قادر به ایجاد این ترکیب رنگ و استفاده از تکنیک خاص نیستند بلکه به آموزش خاصی در این باره نیاز می باشد تا این اقدام به راحتی انجام پذیرد.

  • داشتن ماندگاری بالا

مداد رنگی معمولی را بر هر سطحی نمی توان به کار برد و تنها در موارد خاصی این نوع مداد استفاده می شوند اما مداد رنگی فابر کاستل این ویژگی خاص را دارد که بر سطوح مختلفی طرح های مورد نظر ایجاد می گردد و با ماندگاری بالایی مداد رنگی بر سطوح نشان داده می شوند.

مطالب پیشنهادی
برای خرید یک جعبه لوازم التحریر مناسب چه نکاتی باید رعایت شود؟

درجه سرعت نور این نوع مداد به میزان زیادی است و مقاومت مداد در مقابل آسیب های زیادی افزایش می یابد.

رنگی که بر کاغذ ایجاد می شود از کیفیت بالایی برخوردار است و بعد استفاده از این مداد نیازی به انجام ظریف کاری و… نیست.

قیمت مداد رنگی فابرکاستل در ژورنال نوبشو

بسته بندی مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم

مداد رنگی پلی کروم در مجموعه های کوچک و بزرگی وجود دارد که هر فردی با توجه به زمینه کاری خود می تواند خرید مداد رنگی فابر کاستل را مد نظر قرار دهد.

مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ معمولاً در جعبه های فلزی محکمی قرار می گیرند، با قرار دادن در جعبه مناسب این نوع مداد رنگی به راحتی جا به جا می شود و حمل و نقل آن به آسانی صورت می گیرد.

ژورنال نوبشو

رنگ های موجود در جعبه مداد رنگی فابرکاستل پلی کروم ۲۴ رنگ

در مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ از رنگ های متنوع و مختلفی به کار می برند تا طراحان و افراد حرفه ای بتوانند رنگ های شیک و جذاب را بر سطوح مورد نظر استفاده کنند.

رنگ سفید، رنگ کرم از مهمترین رنگ های موجود در جعبه مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ است، رنگ های خاکستری، خاکستری گرم نیز از مداد رنگی های جذاب پلی کروم محسوب می شود.

لاجوردی، آبی گرم، آبی مایل به قرمز نیز از دیگر مداد رنگی های متنوع موجود در جعبه ۲۴ رنگی پلی کروم می باشد.

قرمز بنفش، نارنجی تیره و رنگ بندی های شیک و متنوعی دیگری وجود دارد که در موارد مختلفی نقاشان و طراحان را ترغیب به تهیه این محصول و استفاده از رنگ بندی های این جعبه می کند.

قیمت مداد رنگی فابرکاستل در ژورنال نوبشو

تعیین قیمت مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ بر چه اساسی صورت می گیرد؟

توسط افراد مختلفی خرید مداد رنگی فابر کاستل صورت می گیرد، مدادهای با کیفیت مد نظر افراد زیادی می باشد و توجه به قیمت مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ از اهمیت زیادی برخوردار است.

با افزایش تعداد رنگ های موجود در جعبه مداد رنگی و خرید رنگ های بیشتر قیمت محصول بالا می رود، کیفیت بالای این محصول از دلایل اصلی تعیین قیمت مداد رنگی فابرکاستل پلی کروم ۲۴ رنگ است.

به عبارت دیگر جعبه ۲۴ رنگ قیمت بالاتری در مقایسه با جعبه های کوچک مداد رنگی پلی کروم دارد، قیمت مداد رنگی فابرکاستل پلی کروم ۲۴ رنگ بر اساس کیفیت بالای این نوع مداد مشخص می شود.

مواد اصلی سازنده مداد رنگی از مهمترین مواردی است که در تعیین قیمت مداد رنگی فابر کاستل پلی کروم ۲۴ رنگ مد نظر قرار می گیرد.

ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۱۱/۱۸/۱۳۹۹ @ ۷:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید