آشنائی مدل های مختلف آینه سرویس بهداشتی

0
4296
آینه سرویس بهداشتی در نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مدل های مختلف آینه سرویس بهداشتی در سری مقالات راهنمای خرید دکوراسیون

هر چه زمان رو به جلو پیش می رود خلاقیت ها در هر زمینه ای بیشتر می شود به طور مثال اگر بخواهیم طراحان را (در هر زمینه ای) نسبت به گذشته مقایسه کنیم می بینیم که همه ی آن ها روز به روز در حال پیشرفت هستند. ساده ترین مثال برای این موضوع آینه سرویس بهداشتی است که طرح ها، جنس ها و رنگ های متنوعی دارد. در ادامه هر آن چه باید در این باره بدانید را به شما خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

آینه سرویس بهداشتی در ژورنال نوبشو

وجود آینه سرویس بهداشتی چه ضرورتی دارد؟

همانند سایر وسایلی که وجود آن در یک سرویس بهداشتی ضرورت دارد، آینه نیز اینگونه است، ممکن است شما اکنون این موضوع را درک نکنید، زمانی که به یک سرویس بهداشتی بدون آینه مراجعه می کنید آن گاه می توانید ضرورت وجود آن را درک کنید. یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان برای این وسیله کاربردی نام برد این است که سبب بزرگتر نشان داد فضا می شود. شما می توانید بر اساس نیاز خود مدلی که می خواهید را انتخاب کنید، تقریبا برای هر سلیقه ای می توان مدلی از آن را یافت، از قاب دار و بدون قاب با هر جنسی گرفته تا اندازه های مختلف با توجه به شرایط خریدار آینه سرویس بهداشتی وجود دارد.

هنگام خرید آینه سرویس بهداشتی به چه نکاتی باید دقت کرد؟

زمانی که شما برای خرید آینه مراجعه می کنید نباید بدون فکر و در نظر گرفتن شرایط اقدام به خرید کنید چرا که ممکن است همخوانی کافی وجود نداشته باشد و متضرر شوید پس به نکاتی که در ادامه شرح داده ایم توجه کنید.

  • سایز

اولین چیزی که باید به آن دقت کنید اندازه آینه است، آینه ای که شما انتخاب می کنید باید با سایز روشویی همخوانی داشته باشد، بهتر است آینه انتخابی شما مقداری از روشویی کوچکتر باشد زیرا آینه هایی که از روشویی بزرگتر هستند تنها موجب اختلال در نظم می شوند. در صورتی که روشویی عریضی دارید می توانید از ست چند آینه استفاده کنید.

  • مدل

بهتر است آینه ای که قصد دارید برای روشویی بخرید متناسب با مدل آن باشد، به طور مثال اگر روشویی گرد است، ست آینه سرویس بهداشتی گرد خریداری کنید. آینه هایی که مدل عمودی دارند باعث می شوند که فاصله ی بیشتری بین سقف و کف به نظر بیاید.

  • جنس

از مواد مختلفی برای ساخت آینه استفاده می شود از جمله آن ها می توان به چوب، فرآورده های چوبی، فلز، استیل، آلومینیوم، پلاستیک و PVC اشاره کرد. از آن جایی که در سرویس بهداشتی رطوبت زیادی وجود دارد در نتیجه بهتر است جنس هایی که ضد آب هستند را خریداری کنید.

  • رنگ

در بین تمامی رنگ ها سفید بیشترین محبوبیت را دارد اما اگر شما می خواهید رنگ دیگری انتخاب کنید بهتر است رنگ روشویی، رنگ کاشی یا سرامیک کف را در نظر بگیرید.

  • شلف

خرید شلف کاملا سلیقه ای است و اجباری در آن نیست اما در صورتی که می خواهید از چند وسیله تزئینی یا گلدان استفاده کنید شلف را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • باکس

باکس برای کسانی که به نظم داشتن هر چیزی اهمیت خاصی می دهند بسیار وسیله ای کاربردی است، زیرا می توان تمام وسایل اضافی را در آن قرار داد، البته اگر روشویی شما کمد داشته باشد نیازی به خرید آینه باکس دار نخواهید داشت.

مطالب پیشنهادی
پارکت چیست و چه تفاوت هایی بین پارکت و لمینت وجود دارد

آینه سرویس بهداشتی در نوبشو

آینه سرویس بهداشتی شامل چند مدل می باشد؟

این که بخواهیم نام تمامی مدل های آینه سرویس بهداشتی را نام ببریم تقریبا کار غیرقابل انجام است به این خاطر که تنوع بسیاری در مدل ها وجود دارد. اما به طور کلی می توان یک جمع بندی در خصوص مدل ها انجام داد، که در ادامه آن ها را شرح داده ایم.

  • آینه مدرن
  • آینه کمددار
  • آینه LED کمددار
  • آینه LED همراه با دو روشویی
  • آینه کمددار با درب باز
  • آینه بدون قاب
  • آینه فانتزی با لامپ LED
  • آینه گرد
  • آینه دایره ای بدون قاب
  • آینه قفسه ای یا شلف دار

هر یک از مدل هایی که ذکر کردیم می توانند توضیحی داشته باشند اما از آن جا که عنوان مشخصی دارند در نتیجه از توضیح برای آن ها خودداری کرده و تنها به ذکر نام آن ها اکتفا کردیم.

قیمت آینه سرویس بهداشتی چقدر است؟

با توجه به عنوانی که هر یک از آینه ها دارند می توان تفاوت هر یک را فهمید، این که بخواهیم بگوئیم هر یک دقیقا چه قیمتی دارند ممکن نیست زیرا ثبات قیمت در کشور ما وجود ندارد اما مواردی که باعث افزایش یا کاهش هزینه آن ها می شود به شرح زیر است:

  • جنس

جنسی که برای ساخت هر یک از آینه ها به کار برده می شود با هم متفاوت است، یکی از عواملی که می تواند تاثیر مستقیمی بر هزینه ها داشته باشد جنس آن است. جنس های ضد آب از آن جایی که دوام بیشتری دارند گران تر هستند، علاوه بر آن کیفیت جنس نیز بر هزینه ها تاثیر دارد بدین معنا که کیفیت بیشتر هزینه ی بیشتری به همراه دارد.

  • مدل

این که کدام یک از مدل ها را خریداری می کنید نیز می تواند عاملی برای افزایش هزینه باشد، به طور مثال آینه های کمد دار از آینه های ساده گران تر هستند یا آینه هایی که از جنس PVC ساخته می شوند به طبع از آن هایی که جنس چوبی دارند هزینه ی بیشتری به همراه دارند.

  • اندازه

حتی اندازه آینه هم در افزایش هزینه ها موثر است، هر چه سایز بزرگتر باشد هزینه ها نیز بیشتر خواهند شد زیرا برای ساخت آن از وسایل بیشتری استفاده می شود.

آینه سرویس بهداشتی در نوبشو

از این که تا پایان مقاله ما را همراه کردید نهایت تشکر را داریم، امیدواریم که از این موضوع رضایت کافی را داشته باشید.

 

Originally posted on ۱۰/۰۷/۱۳۹۹ @ ۷:۴۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید