در زمان خرید کاپشن مردانه باید به چه نکاتی دقت کنید؟

0
8471
خرید کاپشن مردانه ارزان در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید پوشاک مردانه ( خرید کاپشن مردانه ارزان )

کاپشن یکی از اصلی ترین بخش های لباس های مردانه در فصل زمستان است که نقش موثری در استایل آقایان خواهد داشت، به همین دلیل است که آقایان در زمان خرید کاپشن حساسیت زیادی به خرج می دهند و می‌خواهد کاپشن انتخابی آنها در عین جذابیت مقرون به صرفه نیز باشد اما توجه داشته باشید که در زمان خرید کاپشن مردانه ارزان کیفیت را فدای قیمت نکنید.

خرید کاپشن مردانه ارزان در ژورنال نوبشو

داشتن اطلاعات کافی در رابطه با جنس و کیفیت دوخت کاپشن می تواند نقش موثری در انتخاب شما داشته باشد. با ورود به سایت نوبشو علاوه بر کسب اطلاعات عنوان شده، می توانید از نمونه های شیک و منحصر به فرد کاپشن مردانه دیدن فرمایید.

http://www.nobesho.com

در زمان خرید کاپشن مردانه باید به چه نکاتی دقت کنید؟

در زمان خرید کاپشن مردانه ارزان نکات زیادی باید مورد توجه قرار بگیرد که شامل موارد زیر می باشند:

  • جنس کاپشن:

پر اهمیت ترین فاکتور در زمان خرید کاپشن جنس آن است امروز پیشرفت های دنیای طراحی مد و لباس سبب شده نمونه های مختلف با جنس های متفاوت از کاپشن مردانه به بازار عرضه شود و شما با یک گشت و گذار کوتاه در میان فروشگاه ها می توانید محصولات متنوعی را مشاهده کنید که همگی از جنس چرم، پشم، کتان و فوم هستند که انتخاب هر یک از آنها به سلیقه و میزان بودجه ای که در نظر دارید بستگی دارد.

  • قابلیت ضد آب:

خاصیت کاپشن به ضد آب بودن آن در برابر باران و برف های زمستانی است پس در زمان خرید کاپشن مردانه ارزان توجه داشته باشید که کاپشن انتخابی شما این قابلیت را داشته باشد که بتواند از ورود و نفوذ آب به داخل جلوگیری کند این قابلیت به واسطه استفاده از لایه های ایزوله در بیرون کاپشن امکان‌پذیر می‌شود.

  • لایه درونی:

کاپشن های دارای لایه درونی ایزوله شده با قیمت ارزان را تنها می توانید در حراجی ها فروشگاه های بزرگ پیدا کنید. از مزیت استفاده از این کاپشن ها می توان به عدم نفوذ سرما و آب اشاره کرد به علاوه با گرم نگه داشتن بدن از بروز بیماری های فصلی جلوگیری می کند. کاپشن های ایزوله شده دارای چند لایه متفاوت هستند به بیان دیگر ما بین لایه بیرونی و لایه درونی ایزوله الیاف مصنوعی یا پشم قرار دارد که در گرم نگه داشتن بدن تأثیر زیادی دارند.

خرید کاپشن مردانه ارزان در ژورنال نوبشو

  • زیپ و بند:

برای خرید کاپشن مردانه ارزان و با کیفیت می توانید همه روزه منتظر حراجی فروشگاه های بزرگ باشید در این شرایط می‌توانید کاپشن با کیفیت و جنس مرغوب را با قیمت بسیار کم خریداری نمایید در زمان دوخت این کاپشن ها از زیپ و بند با کیفیت و مستحکم استفاده می شود و دلیل آن نیز مقاومت در برابر خرابی پس از استفاده مداوم است. برخی کاپشن های اسپرت مردانه نیز دارای بندهایی در کلاه و پایین کاپشن هستند که امکان تنگ کردن کلاه را برای آقایان فراهم می کند.

چه عواملی در قیمت کاپشن مردانه موثر است؟

با توجه به مطالب عنوان شده فاکتورهای مهمی در قیمت کاپشن مردانه تأثیر میگذارد اما اگر به دنبال خرید کاپشن مردانه با قیمت متعادل هستید برخی فاکتورهای عنوان شده را نادیده بگیرید و یا منتظر آف و تخفیف فروشگاه های بزرگ و معتبر باشید. هر حراجی به معنای فروش لباس با کیفیت در قیمت پایین برخی مواقع فروشگاه داران برای فروش جنس های ما نه خود مجبور ارائه تخفیفات هستند.

  • کیفیت دوخت:

با یک جستجوی ساده می توانید به کیفیت محصول ببرید در زمان خرید کاپشن مردانه ارزان قیمت به درزهای دوخته شده‌اند دقت کنید کیفیت دوخت یکی از عوامل موثر بر قیمت کاپشن مردانه است،

  • رنگ کاپشن:

همانطور که می دانید رنگ های تیره بیشتر نور خورشید را به خود جذب می‌کند و در نتیجه سبب گرمای بیشتری خواهند شد کاپشن های رنگ تیره در میان آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. البته انتخاب رنگ کاپشن یک فاکتور مهم هست که تنها سلیقه آقایان در آن دخیل می باشد.

مطالب پیشنهادی
نمائی از سوئیشرت های خلاقانه و راهنمایی برای خرید سوئیشرت در نوبشو

خرید کاپشن مردانه ارزان در ژورنال نوبشو

  • جزییات بیشتر:

از جمله مواردی که می تواند تأثیر زیادی در قیمت کاپشن داشته باشد کلاه است، معمولاً کاپشن های کلاهدار در میان آقایان محبوبیت زیادی دارد، اما گاهی مواقع به دلایل خاص تولیدکنندگان کاپشن های بدون کلاه را نیز به بازار عرضه می‌کند که این نقص تولیدی سبب می‌شود قیمت کاپشن تا حد زیادی کاهش پیدا کند و از مهمترین دلیل کاهش این قیمت عدم علاقه آقایان به این مدل و خرید کم آن است.

  • الیاف درونی:

الیاف، یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در قیمت کاپشن است استفاده از الیاف و پشم با تراکم بالا می تواند از نفوذ سرما جلوگیری کند این الیاف با داشتن منافذ باز گرما را در خود ذخیره سازی می کند نمونه های منحصر به فرد این کاپشن را می‌توانید در بازار مشاهده کنید اما برخی دیگر از کاپشن ها که پف کمتری دارد دارای الیاف های مصنوعی با تراکم پایین هستند که تأثیر زیادی در قیمت کاپشن می گذارد و می توان آن را ارزان تر از نمونه های پف دار خریداری کرد.

  • آستر کاپشن:

در زمان خرید کاپشن مردانه ارزان قیمت می توانید با با توجه به آستر به قیمت اصلی و کیفیت آن پی ببرید معمولاً کاپشن هایی که پشم و آستر سر خود دارند با قیمت بالاتری به فروش می رسند. دوخت شدن کاپشن، آستر و پشم به هم یک لایه قوی در برابر سرما را به وجود می آورد این در حالی است که کاپشن مردانه ارزان مزیت عنوان شده را ندارد.

 

معرفی بهترین کاپشن های مردانه در نوبشو

مدل های کاپشن مردانه در نوبشو

مشاهده انواع کاپشن مردانه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

مدل های پالتو مردانه در نوبشو

مشاهده انواع پالتو مردانه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

مدل های جلیقه پاییزه در نوبشو

مشاهده انواع جلیقه پاییزه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

مدل های کت چرم مردانه در نوبشو

مشاهده انواع کت چرم مردانه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

مدل های کت پاییزه و زمستانه مردانه در نوبشو

مشاهده انواع کت پاییزه و زمستانه مردانه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

مدل های کاپشن مردانه در نوبشو

مشاهده انواع کاپشن مردانه در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

کاپشن

کاپشن مردانه کیکی رایکی مدل MBB1080-001

برند:کیکی رایکی
جنس:پلی استر
طرح:ساده
قد:بلند
یقه:ایستاده
ویژگی‌های ظاهری:کاور
مورد استفاده:روزمره

Originally posted on ۰۶/۱۰/۱۳۹۹ @ ۱۰:۵۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید