انتخاب و خرید مانتو دانشجویی

0
5064
خرید مانتو دانشجویی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

خرید مانتو دانشجویی

امروز میخواهیم که موضوع انتخاب و خرید مانتو دانشجویی را مورد بررسی قرار بدهیم. تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه همراه باشید.

اشخاص باید پوشش خود را متناسب بامکانی که در آن حضور پیدا می کنند، انتخاب کنند. دانشگاه مکانی عمومی و آموزشی محسوب می شود که باید انتخاب و خرید مانتو دانشجویی متناسب با منوال و شیوه دانشگاه باشد.

با شروع ترم جدید دانشگاه دانشجویان دختر به این فکر هستند که چه مانتوی میتواند برای خرید مانتو دانشجویی مناسب باشد. مهمترین بخش پوشش خانم های ایرانی مانتو آن ها است که برای خرید آن وقت نسبتاً زیادی را صرف می کنند.

خرید مانتو دانشجویی در ژورنال نوبشو

نکات لازم برای انتخاب و خرید مانتو دانشجویی و نگهداری از آن :

یکی از پوشش های ضروری برای خانم های دانشجو، مانتو دانشجویی است که قبل از طرح و الگو باید نکات زیر را در این باره در نظر گرفت:

۱. آزادی عمل

دانشجویان به خصوص خانم های دانشجو به این علت که مجبور هستند چندین ساعت در این پوشش باشند و همچنین با شرکت در پروسه های آموزشی که نیاز به توجه و دقت است باید برای خرید مانتو دانشجویی این موارد را در نظر داشته باشند.

قابل ذکر است که نباید مواردی که در طراحی پوشش های مجلسی و لباس های شیک شب وجود دارد برای انتخاب و خرید مانتو دانشجویی در نظر بگیرید.

۲ . تمیزی

بانوان پژوهشگر می توانند برای تمیز نگه داشتن مانتو دانشجویی و جلوگیری از کثیف شدن آن اقدام به خرید مانتو دانشجویی حداقل ۳ یا ۴ مدل مختلف کنند که بتوانند در طول ماه آن ها را عوض کنند چون استفاده مکرر از یک مانتو باعث میشود که رنگ و کیفیت پارچه از بین رود و همچنین از بین رفتن بافت های پارچه را به دنبال دارد.

بنابراین در انتخاب و خرید مانتو دانشجویی خود دقت کافی را داشته باشید شما میتوانید مانتو را براساس آب و هوای محل تحصیل خودتان خریدداری کنید تا کمتر کثیف و تیره شود و مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

خرید مانتو دانشجویی در ژورنال نوبشو

خرید مانتو دانشجویی ساده :

در محیط دانشگاه برای داشتن استایل های شیک و جذاب و در عین حال رسمی به سراغ مانتو های شیک و ساده بروید و برای خرید آن اقدام کنید.

نکته مهم برای خرید مانتو ساده این است که شما در این مانتو می توانید با پوشیدن آن احساس راحتی زیادی کنید و همچنین با صرف هزینه ای کمتری نسبت به سایر مانتو ها، آن را تهیه کنید.

مثلاً شما عزیزان می توانید با انتخاب یک مانتو ساده با یک پارچه ساده اما با برش خاص، مانتو را از سادگی زیاد بیرون بیاورید و در عین حال بسیار شیک به نظر برسید.

قابل ذکر است که هدف از رسمی بودن مانتو این نیست که رنگ های تیره مانند رنگ مشکی فقط استفاده کنید بلکه شما با ترکیب رنگ های جذاب و روشن استایلی خاص داشته باشید. بنابراین برای خرید مانتو رسمی فقط به سراغ رنگ های تیره نروید.

رنگ روشن در ژورنال نوبشو

خرید مانتو دانشجویی مناسب برای هر فصل :

اغلب خانم ها هم در تابستان به دانشگاه می روند و باید مانتو متناسب با این فصل گرم را تهیه کنند. میتوانید در تابستان مانتوهای را با قیمتی مناسب تهیه کنید، در خرید مانتو رنگ آن در این فصل از اهمیت بالایی برخوردار است چون رنگ ها در دمای بدن اثر گذار هستند.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید پيراهن زنانه شیک

در تابستان به ویژه در بهار که هوا دقیقاً مشخص نیست چگونه است می توانید با پوشیدن و خرید مانتو که جنس آن کتان، حریر و لی است در این فصل که به دانشگاه حضور میروید احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

روپوش های که در بهار از آن استفاده می کنید می تواند در پاییز و زمستان اگر با سردی هوا مشکلی ندارید از آن استفاده کنید و استایل شیکی داشته باشید.

در فصل بهار با خرید مانتو که دارای طرح های بهاری رنگارنگ است یک استایل خاصی داشته باشید.

خرید مانتو دانشجویی که جنس آن نخی است اغلب در فصل های اول سال بیشتر استفاده میشود چون دارای پوشش سبکی است که آزادی عمل را افزایش می دهد.

خرید مانتو دانشجویی در ژورنال نوبشو

نکته ای که باید در انتخاب و خرید مانتو دانشجویی بدانید این است که رنگ های روشن دمای بدن را جذب نمی کند بلکه به بیرون منتقل می کند اما رنگ های تیره گرما را جذب می کنند.

در پاییز می توانید از روپوش کتان استفاده کنید چون تا حدی که امکان دارد از نفوذ سرما به بدن جلوگیری می کند، همچنین می توانید از کاپشن برروی مانتو استفاده کنید.

نکته های مهم برای خرید مانتو :

۱.. افراد چاقی که قصد خرید روپوش دارند از خرید روپوش گشاد و کوتاه خودداری کنند.

۲.. افراد قد بلند میتواند اقدام به خرید مانتو دانشجویی بلند کنند و افراد قد کوتاه و چاق از خرید مانتو بلند خودداری کنند.

۳.. اگر می توانید از مانتوهای جلو باز در دانشگاه استفاده کنید و با قوانین دانشگاه منافاتی ندارد، با استفاده از شلوارهای گشاد بسیار شیک به نظر برسید بنابراین اگر قصد خرید مانتو جلو باز دارد این را در نظر داشته باشید که هر چه ساده تر باشد بهتر است.

۴.. درخرید روپوش دانشجویی بلند با مقنعه، باید به تناسب قد و وزن و حالت چهره توجه داشته باشید همچنین روانشناسی رنگ مقنعه و روپوش را در نظر داشته باشید.

۵.. افرادی که در مناطق خشک و دارای گرد و غبار، در حال تحصیل هستند با خرید مانتو دانشجویی که رنگ آن سرمه ای و طوسی است بسیار مناسب می باشد.

۶.. هنگام خرید مانتو دانشجویی قبل از اینکه به مدل و طرح آن توجه کنید ابتدا جنس مانتو را در نظر داشته باشید چون شما چندین ساعت مجبور هستید که در این پوشش باشید.

۷.. مانتوهای دانشجویی که دارای یقه گرد است بسیار مناسب می باشد.

۸.. دانشجویانی که بیشتر در آزمایشگاه هستند می توانند اقدام به خرید مانتو دانشجویی کنند که دارای جنس پلی استر است، چون کمتر چروک میشوند و به راحتی اتو میشود.

پارچه پلی استر در ژورنال نوبشو

از شما عزیزان که در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک ما را همراهی کردید بسیار سپاسگذاریم امیدواریم که این مقاله دارای مطالب مفیدی بوده باشد که انتخاب و خرید مانتو را برای شما راحت تر کرده باشد.

 

Originally posted on ۰۶/۰۵/۱۳۹۹ @ ۴:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید