استعلام قیمت روز لوازم جانبی و کامپیوتر

0
3308
قیمت لوازم جانبی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر قصد داریم درباره ی برخی از لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و قیمت لوازم جانبی هریک مختصر توضیحی بدهیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

امروزه و با پیشرفت روز افزون فناوری موبایل و کامپیوتر این وسیله های کاربردی تأثیر بسیار زیادی بر زندگی ما گذاشته اند و گاهی اوقات ما به این لوازم احتیاج داریم اما از قیمت آن ها اطلاعی نداریم پس با ما همراه باشید تا به عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوازم جانبی بپردازیم.

  • قیمت روز لپ تاپ و قیمت رم لپ تاپ

در بین تمامی قیمت لپ تاپ می توان گفت که لیست قیمت لپ تاپ ایسوس و قیمت لپ تاپ لنوو مناسبتر است. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لپ تاپ ایسوس و قیمت لپ تاپ لنوو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت لوازم جانبی در ژورنال نوبشو

قیمت لوازم جانبی

قیمت روز لپ تاپ به عواملی مثل هزینه واردات کالا، هزینه گمرک، حمل و نقل و… بستگی دارد.

از عوامل تأثیر گذار بر خود قیمت لپ تاپ می توان به رم یا همان حافظه ی ذخیره سازی و پردازنده، گرافیک، جنس بدنه، عمر باطری، نوع انتظار شما از لپ تاپ، هزینه ای که شما در نظر گرفته اید، وزن و… بستگی دارد.

اگر بخواهیم درباره ی لیست قیمت لپ تاپ ایسوس صحبت کنیم باید گفت که با توجه به کارایی و فناوری های جدیدی که دارند از حدود ۳ میلیون تا چندین میلیون شروع می شوند و این مورد برای قیمت لپ تاپ لنوو هم صدق می کند.

همچنین داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت لپ تاپ ایسوس می باشد. قبل از گرفتن قیمت لپ تاپ ایسوس خوب است توجه کنید که تا چه اندازه ای می خواهید برای لپ تاپ مورد نظر هزینه کنید و فاکتورها و معیارهای شما از خرید لپ تاپ چیست سپس به جستجوی لپ تاپ مورد نظر و فهمیدن قیمت لپ تاپ ایسوس باشید.

قیمت رم لپ تاپ هم به عواملی مثل ظرفیت، شرکت سازنده و.. بستگی دارد که از چند صد هزار شروع می شود و تا چند میلیون ادامه دارد و شما با توجه به نیاز خود می توانید به تهیه آن بپردازید و جالب است اگر بدانید پر فروش ترین رم دارای ظرفیت ۸ گیگابایتی می باشد.

قیمت لوازم جانبی در ژورنال نوبشو

قیمت لوازم جانبی

  • لیست قیمت هندزفری سامسونگ و قیمت هدست

از عوامل موثر بر قیمت هندزفری سامسونگ و سپس قیمت هدست می توان به بیس آن ها اشاره کرد که هر چه با کیفیت تر باشد صدایی که شما خواهید شنید واضح تر و بهتر می شود.

بی سیم بودن و قابلیت های دیگر مثل اتصال از طریق بلوتوث و یا وای فای، حافظه داخلی، مقدار نگهداری شارژ و… هم از دیگر موارد تأثیر گذار می باشند.

درباره ی شباهت های هدست با هندزفری هم می توان گفت که هدست و هندزفری هر دو علاوه بر داشتن دو گوشی یک میکروفون هم برای برقراری ارتباط دارند اما حمل و نقل هندزفری به دلیل نداشتن یک قسمت که بر روی سر قرار بگیرد راحت تر می باشد.

همچنین هدفون و هدست به دلیل اینکه داخل گوش فرو نمی روند و بر روی گوش قرار می گیرند برای استفاده طولانی مدت مناسب تر می باشند.

قیمت لوازم جانبی در ژورنال نوبشو

قیمت لوازم جانبی

  • قیمت فلش ۱۶ گیگ

فلش هم مانند هارد اکسترنال وظیفه نگهداری اطلاعات شما را به عهده دارد و با قرار گرفتن در داخل موبایل و دیگر اشیاء به افزایش حافظه ذخیره سازی کمک می کند.

قیمت فلش ۱۶ گیگ هم با توجه به نوع و شرکت و کشور سازنده متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت فلش ۱۶ گیگ برند اچ پی با برند توشیبا متفاوت است و یا قیمت روز فلش عادی با یک فلش مدل otg متفاوت است. هر چند کارایی و حافظه ی ذخیره سازی با یکدیگر هیچ فرقی ندارد اما فراموش نکنید برند و کمپانی سازنده تأثیر زیادی در قیمت دارد. همچنین داشتن گارانتی هم تا حدودی بر افزایش قیمت موثر است.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید لپتاپ با بودجه حداکثر 3 میلیون تومان

قیمت انواع فلش ها با حافظه ی ذخیره سازی مختلف از چند هزار شروع می شود و تا چند صد هزار ادامه دارد.

  • قیمت ps4 pro و قیمت ps4 slim

Ps4 pro یکی از جدیدترین کنسول های بازی می باشد که هر شخص چه جوان و یا پیر با یکبار بازی کردن با ان دوست دارد یکی از این مدل کنسول پی اس فور تهیه کند و قیمت ps4 proبا توجه به نو و یا دست دوم بودن و همچنین حافظه ی ذخیره سازی آن متفاوت است.

همچنین قیمت روز ps4 با توجه به نوع آن (قیمت پی اس فور اسلیم با قیمت ps4 pro متفاوت است)، گارانتی، حافظه، نو و یا دست دوم بودن، ضمانت، قیمت دلار و… متفاوت است.

بهتر است تنها به دلیل ارزان تر بودن قیمت ps4 slim و یا پرو آن را نخرید و قبل از خرید به دقت توجه کنید که پلی استیشن چهار مورد نظر شما مشکل خاصی نداشته باشد.

ژورنال نوبشو

قیمت لوازم جانبی

  • قیمت شارژر آیفون

قیمت شارژر آیفون اصلی با شارژر کپی و تقلبی آن متفاوت است همچنین توجه کنید که تعداد درگاه خروجی، شدت جریان خروجی، ولتاژ، اندازه سیم، مهلت تعویض، ضمانت کالا و… بر قیمت شارژر بسیار موثر است و نکته دیگر اینکه اکثر شارژرهای آیفون از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

ژورنال نوبشو

قیمت لوازم جانبی

  • قیمت هارد اکسترنال

هارد اکسترنال وظیفه ی نگهداری اطلاعات شما را به عهده دارد و یکی از ضروری ترین ابزارها برای افرادی که اطلاعات مهمی را می خواهند ذخیره کنند و یا به نگهداری عکس ها، فیلم ها، مدارک، پروژه ها و… اهمیت زیادی می دهند می باشد.

امروزه هاردهای اکسترنال با ظرفیت های یک ترابایت، چهار ترابایت، شش ترابایت و… در بازار موجود می باشند و باید دقت کنید هر چه حافظه ی ذخیره سازی هارد بیشتر باشد قیمت هارد اکسترنال شما هم بیشتر خواهد بود.

از معایب هارد با ظرفیت بالا می توان گفت که سرعت پردازش اطلاعات تا حدودی کندتر می شود همچنین وزن هارد هم افزایش پیدا می کند.

از دیگر نکاتی که درباره ی هارد اکسترنال باید گفت این است که پس از خرید خوب است لوازم جانبی مناسب را هم مانند کیف هارد اکسترنال برای محافظت از آن تهیه کنید.

ژورنال نوبشو

قیمت لوازم جانبی

 

معرفی بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در نوبشو

پد ماوس

مشاهده قیمت و مشخصات انواع پد ماوس در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

درایو نوری

مشاهده قیمت و مشخصات انواع درایو نوری در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

هاب usb

مشاهده قیمت و مشخصات انواع هاب usb در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

تجهیزات ذخیره سازی

مشاهده قیمت و مشخصات انواع تجهیزات ذخیره سازی در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

هدفون ، هدست ، میکروفن

مشاهده قیمت و مشخصات انواع هدفون ، هدست ، میکروفن در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

کیبورد

مشاهده قیمت و مشخصات انواع کیبورد در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

ماوس

مشاهده قیمت و مشخصات انواع ماوس در سایت نوبشو ، بزرگترین موتور جستجوی کالا

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید