خرید اینترنتی مانتو پاییزه

0
6306
مانتو پاییزه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

مانتو پاییزه

می شود گفت انتخاب و خرید مانتو پاییزه برای بسیاری از افراد و به خصوص خانم های مشکل پسند کار سختی است. در حقیقت فصل پاییز یکی از فصل ها می باشد که گردش و پیاده روی را بسیار دلچسب تر می کند اما آب و هوای پاییز به گونه ایست که می تواند شما را غافلگیر کند به این صورت که هوای ساعتی از روز با چند ساعت پس از آن کاملاً متفاوت و شاید هم متضاد می باشد این مورد یکی از دلایلی می باشد که انتخاب را سخت تر می کند و پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید پوشاک زنانه همراه باشید زیرا قصد بیان کردن فاکتورهایی را داریم که در خرید مانتو پاییزه و خرید اینترنتی مانتو پاییزه بسیار موثر و تا حدودی مهم است.

 مانتو پاییزه در ژورنال نوبشو شاید بهتر باشد که بگوییم که ممکن است یک صبح پاییزی دارای یک هوای ابری و یا بارانی باشد و شما با چتر و بارانی از خانه خارج شوید اما در کمتراز چند ساعت این هوا به یک هوای آفتابی تغییر می کند پس بهترین توصیه در انتخاب و خرید مانتو پاییزه این است که خیلی سخت نگیرید اما در این بین در نظر گرفتن همه ی جوانب کار بسیار به جا و خوبی می باشد.

مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید مانتو پاییزه

در انتخاب پوشاک و لباس باید نهایت دقت را در نظر گرفت و از آنجا که مانتو یکی از پرکاربردترین و پراستفاده ترین پوشاک ها در ایران است باید به این مورد یعنی خرید مانتو پاییزه اهمیت بیشتری بدهید تا در حین استفاده راحت تر و دارای آرامش بیشتری باشید پس در خرید اینترنتی مانتو پاییزه بهتر است جوانب زیر را در نظر بگیرید.

  • مدل مانتو با در نظر گرفتن موقعیت

بهتر است قبل از انتخاب هر مانتویی اول این نکته را در نظر بگیرید که این مدل مانتو را برای چه استفاده ای می خواهید خریداری کنید به عنوان مثال قصد خرید مانتو پاییزه برای اداره، دانشگاه، گشت و گذار و دور همی، استفاده روزمره و…. را دارید.

هر مدل مانتو برای هر موقعیتی نوعی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد و مثلاً مدل مانتوی ادارای تفاوت بسیاری با نوعی مانتو با مدل مجلسی و یا برای استفاده روزمره دارد.

می شود گفت اولین و بهترین مورد برای انتخاب مدل مانتو مدل کلاسیک و یا مد روز می باشد در مورد دوم هم باید به قد مانتو توجه کنید و با در نظر گرفتن اندازه ی قدتان، سلیقه، ویژگی های جسمانی و دیگر موارد ظاهری به خرید اینترنتی مانتو پایبزه بپردازید. از دیگر فاکتورهای مربوط به مدل مانتو توجه به این ویژگی است که زیبایی برای شما مهمتر است و یا کارایی مانتوی پاییزه مثل بعضی از پوشاک و مانتوهای پاییزه که ببشتر جنبه ی زیبایی و ظاهری دارند و استفاده از این نوع لباس ها مثل شنل در محیط کار اصلاً کار درست و عاقلانه ای نیست.

  • مدت زمان استفاده از مانتو

مدت زمان استفاده از مانتو به معنای این است که شما چند ساعت در روز از مانتو پاییزه استفاده می کنید به عنوان مثال اگر شما مانتو را برای مصرف روزمره لازم دارید اما قصد خرید مانتو پاییزه برای مجالس و مهمانی را دارید بهتر است این کار را نکنید چرا که باید مانتو پاییزه برای مصرف و استفاده روزمره را تهیه کنید و نه مانتوی مجلسی و یا اداری.

  • جنس

همانطور که گفتیم آب و هوای پاییز غیر قابل پیش بینی است پس باید مانتویی را تهیه کنید که نه به اندازه ی پوشاک زمستانه ضخیم و نه به اندازه ی لباس های تابستانی نخی و گشاد باشد نوعی جنس بین این دو فصل مناسب تر است.

مطالب پیشنهادی
مدل لباس مخمل مجلسی دخترانه

بهتر است در حین خرید اینترنتی مانتو پاییزه به جنس آن توجه کنید که پوشاک و مانتو از پارچه های نرمی مثل بافت و یا مخمل دوخته شده باشند.

  • در خرید اینترنتی یا خرید حضوری به ویژگی های جسمانی خودتان می باشد.

توجه به ویژگی های جسمانی به معنای این است که مانتویی را بخرید که به شما و اندام شما بیاید و به عنوان مثال بتوان با مانتو برخی عیب ها را پوشاند و جلوه ای زیباتر به بدن داد.

به صورت کلی می شود بیان کرد که بهتر است برای اشخاص قد کوتاه مانتو کوتاه نیز خرید و برعکس و یا مانتوهای پلیسه دار برای اشخاص ریز جثه بسیار مناسب تر می باشد.

  • انتخاب کردن رنگ مانتو

انتخاب رنگ مانتو به دلیل تنوع رنگی برای برخی بسیارکار سختی است اما برای انتخاب رنگ شما دو راه بیشتر ندارید یا با توجه به عرف جامعه مانتو خود را بخرید و یا با در نظر گرفتن سلیقه و میل شخصی.

برای راهنمایی بیشتر در این باره می شود بیان کرد که رنگ های تند برای رفتن به اداره ها و یا سرکار گزینه های مناسبی نیستند و یا کسانی که پوست روشنی دارند می توانند رنگ های تیره و برعکس را انتخاب کنند.

 مانتو پاییزه در ژورنال نوبشو

مانتوی پاییزه را بخرم؟

خرید مانتو پاییزه دقیقاً در زمان و محلی مهم می شود که شما وارد یک فروشگاه پوشاک شده اید و یا برای خرید اینترنتی مانتو پاییزه اقدام کرده اید و در فروشگاه فروشنده جدیدترین مدل ها را به شما نشان می دهد و یا در خرید اینترنتی مانتو پاییزه جدیدترین مانتوها در سایت قرار گرفته باشد.

خوب است که بدانید در ابتدای هر فصل فروشگاه های پوشاک مدل هایی از مانتو را خواهند اورد که دارای جنس و طراحی کوتاه مدت می باشند و برای ماه اول پاییز مناسب می باشند.

خرید مانتو پاییزه به صورت چند لایه

 مانتو پاییزه در ژورنال نوبشو برای پیش بینی بهتر آب و هوای فصل پاییز و اذیت نشدن در فصل پاییز بهتر است مانتوهای چند لایه خریداری کنید. به عنوان مثال صبح که از خانه خارج می شوید هوا بارانی است و شما با مانتوی نسبتاً ضخیم نیز از خانه خارج شده اید و بعد از ظهر هوا آفتابی می شود و به همین دلیل باید تا وقتی که کارتان تمام شده و به منزل برمی گردید با همان مانتوی ضخیم دست و پنجه نرم کنید این در حالی است که انتخاب و خرید مانتو پاییزه ی چند لایه می تواند به راحتی مشکل شما را حل کند.

معرفی بهترین مانتو ها در نوبشو

مانتو زنانه مانتو ولیعصر مدل المیرا ۳۴۳۰۲

برند:مانتو ولیعصر
جنس:پلی استر
قد:بلند
مورد استفاده:روزمره

مانتو زنانه ال سی وایکیکی مدل ۸SH562Z8-CR8

برند:ال سی وایکیکی
جنس:ویسکوز , لینن
طرح:طرح‌دار
قد:روی زانو
نحوه بسته شدن:قزن
مورد استفاده:روزمره

مانتو زنانه مانتو ولیعصر مدل ساینا کد ۶۰۴۱۳

برند:مانتو ولیعصر
جنس:کرپ
طرح:ساده
قد:زیر زانو
نحوه بسته شدن:قزن
مورد استفاده:مهمانی

مانتو زنانه مانتو ولیعصر مدل ساینا کد ۶۰۴۰۱

برند:مانتو ولیعصر
جنس:کرپ
طرح:ساده
قد:زیر زانو
نحوه بسته شدن:قزن
مورد استفاده:مهمانی

Originally posted on ۰۶/۰۲/۱۳۹۹ @ ۵:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید