چگونه می توانیم با استفاده از گوشی های اندروید و آیفون مکالمه خود را ضبط کنیم؟

0
4736
ضبط مکالمه با گوشی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ضبط مکالمه با گوشی

با پیشرفت روزانه ی بشر در ارتقا و به روز رسانی انواع وسیله ها بخصوص گوشی های هوشمند و نیاز انسان به ورژن تکامل یافته آن می توانند برای رفع نیاز خود به نسخه های به روز روی بیاورند. یکی از کارایی گوشی های هوشمند ضبط مکالمه می باشد و برای این کار اپلیکیشن های خاصی وجود دارد که می توانید از انواع آن ها برای ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون استفاده کنید.

چگونه می توانیم با استفاده از گوشی های اندروید و آیفون مکالمه خود را ضبط کنیم؟

در بعضی موارد پیش می آید که ضبط مکالمه بسیار واجب باشد اما تمام گوشی ها به صورت خودکار نمی توانند این کار را انجام دهند و لازم است که برنامه ی خاصی را برروی گوشی هوشمند خود نصب کنند اما برنامه ای که قصد نصب آن را دارید برای ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون متفاوت است و شما باید برنامه مخصوص آیفون یا اندروید را به صورت جداگانه دانلود کنید.

امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات بررسی تخصصی موبایل و تبلت به معرفی چند برنامه برای ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون بپردازیم.

ضبط تماس به وسیله گوگل ویس Googel voice:

از جمله راه هایی که برای ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون گوگل ویس است اما اولین و مهمترین نکته در مورد برنامه که باید به آن توجه داشته باشید این است که قادر به ضبط مکالمات ورودی شما است و مخاطب شما از ظبط تماس آگاه میشود. کشور های آمریکا و کانادا از دارندگان این اپلیکیشن هستند و به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار میگیرد اما برای شروع باید یک شماره ی آمریکایی داشته باشید. نرخ مکالمه ی شما بر اساس نوع تماس شما (داخلی یا خارجی) بستگی دارد.

۱-این برنامه شامل ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون می باشد و طریقه ی استفاده از ان به این گونه است که ابتدا: جستجو

۲- وارد کردن شماره مورد نظرتان

۳- قبول کردن شماره ی خود و افزودن کلمه ی بعدی یا next و صبر کنید که گوگل از شما بخواهد شماره ی خود را ثبت و تأیید کنید.

۴- شماره تلفنی که روی هر مدل گوشی (اندروید یا آیفون) دارید را وارد و منتظر کد تأیید بمانید.

۵- پس از دریافت کد حساب گوگل ویس خود را راه اندازی کنید.

اما این برنامه یک تنظیمات کوتاه پایانی دارد که برای راه اندازی حساب کاربری گوگل ویس باید به فعال کردن آن بپردازید.

ابتدا وارد سایت مربوطه شوید، سپس وارد تنظیمات شده و تماس های ورودی را انتخاب کنید و باید در هنگام برقراری تماس و پایان دادن به مکالمه شماره ی ۴ گوشی خود را وارد کنید و پس ازپایان، مکالمه ضبط شده را در گوگل ویس گوش کنید.

ضبط مکالمه با گوشی در ژورنال نوبشو

۱- ضبط مکالمه به کمک پست صوتی:

این برنامه مخصوص گوشی های آیفون می باشد و برای اسفاده از آن باید اپراتور مورد نظر ان را تایید کند که گوشی شما قابلیت دانلود مکالمات ضبط شده را دارد یا نه.

برای نصب آن ابتدا برنامه ی مربوطه یعنی تلفن (phpne) را روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

۲- باید بر روی گزینه ی voicemail کلیک کنید

سپس اگر توانستید تمام مکالمات ضبط شده ی خود را ببینید پس این برنامه روی گوشی شما کارایی دارد. اما اگر شاهد call voicemail دیگر برنامه کارایی خاصی برای شما ندارد و تماس های ضبط شده ی شما در صندوق ورودی اپراتورتان ثبت شده است.

مطالب پیشنهادی
نقد و بررسی تخصصی اسمارت فون  Galaxy S20 5G

قبل از آنکه به ادامه ی معرفی سایر اپلیکیشن ها بپردازیم باید بدانید که برخی از برنامه های ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون ممکن است به صورت کاملاً رایگان نباشد و مشمول هزینه خواهید شد.

۳- برنامه ضبط tapeAcall:

این برنامه نیز برای گوشی های آیفون کاربردی است و تفاوت این برنامه با دو اپلیکیشن پیشنهادی قبل این است که می تواند علاوه بر تماس های ورودی تماس های خروجی را نیز ضبط کند و شما می توانید تماس های انجام گرفته را ذخیره و هر زمان که لازم است و به ان نیاز دارید گوش دهید و اما مراحل نصب به این روش است:

برای ضبط مکالمه خروجی ابتدا برنامه را دانلود و پس از راه اندازی، روی Record کلیک کنید و پس از تأیید شماره تلفن مورد نظر call را فشار دهید و بار دیگرAdd call که مخاطب مورد نظرتان را بالا بیاورد و هنگام برقراری تماس برای شروع ضبط Marge را فشار دهید.

اما برای تماس ورودی لازم است که باز هم دکمه ی Record را فشار دهید.

۴- برنامه call Recorder:

این برنامه که برای اندروید طراحی شده است نسبت به سایر اپلیکیشن ها از کارایی ساده تری برخوردار است و یکی از مزایای آن ضبط مکالمه به صورت خودکار بوده بدون آنکه شما بخواهید برای شروع ضبط از دکمه ی خاصی استفاده کنید و می تواند گروه های تماسی که شامل خروجی، ورودی و همه ی تماس ها می باشد را برای شما دسته بندی کند و شما با وارد شدن به تنظیمات می توانید گزینه ی مورد نظرتان را برای یک مکالمه خودکار انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی برنامه این است که می توانید تنها مکالماتی که بعضی وقت ها برای مسئله های کاری و یا… برای شما واجب است را ضبط کنید. به شما پیشنهاد می دهیم که چنین برنامه ای را به راحتی در گوشی خود بدون استفاده از رمز خاصی قرار ندهید.

روش کار با این برنامه برای تماس ورودی و خروجی به این صورت است که شما تماس خود را برقرار می کنید و اگر برنامه روی حالت خودکار باشد شروع به ضبط آن می کند و هنگامی که به تماس خود خاتمه دادید می توانید آن را به راحتی در خود برنامه و قسمت خاص خودش مشاهده کنید.

ضبط مکالمه با گوشی در ژورنال نوبشو

۵- ضبط تماس با Smart call Record:

این برنامه نیز یکی دیگر از ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون است و برای اندروید مناسب است.

کارایی این برنامه نیز مانند call Recorder است ولی تنها تفاوتی که دارد این است که در این نسخه حتی دسترسی به امکانات خاصش نیز به صورت رایگان امکان پذیر می باشد.دلیل معرفی دو برنامه شبیه به هم این بود که گاهی اوقات گوشی شما یکی از آنها را ساپورت نمی کند و می توانید به سراغ اپلیکیشن بعدی بروید.

به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از ضبط مکالمه مخاطبتان را از انجام این کار از سوی خودتان آگاه کنید. امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی درباره ی ضبط مکالمه با گوشی های اندروید و آیفون در اختیار شما قرار داده باشیم.

 

Originally posted on ۰۹/۰۶/۱۳۹۹ @ ۱۰:۳۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید