معرفی برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

0
5825
مانیتور گیمینگ سامسونگ در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ سامسونگ

مانیتور گیمینگ سامسونگ یکی از رایج ترین صفحه های نمایشگر است که دارای انواع متفاوتی است. تفاوت مانیتورها با تلویزیون ها این است که مانیتورها رزولوشن گرافیک بالاتری دارند. یکی از این مانیتورها، مانیتور گیمینگ است که دارای ویژگی های به خصوصی برای گیم اند، برندهای زیادی در دنیا به طراحی و ساخت مانیتورهای گیمینگ می پردازند؛ یکی از این برندها مانیتور گیمینگ سامسونگ است .

در ادامه با چند مانیتور گیمینگ سامسونگ محبوب آشنا میشویم .

۱) مانیتور گیمینگ CFG70 سامسونگ

مانیتور گیمینگ سامسونگ در ژورنال نوبشو

این نماشگر نخستین مانیتور سامسونگ خمیده جهان شناخته شده و کمی بزرگتر از معمول است، اندازه صفحه این مانیتور ۲۷ اینچ است و طول زمان واکنش ان حدود یک میلی ثانیه است و بازی ها را بدون کوچکترین عیب و وقفه ای اجرا میکند، به همین خاطر توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده .

این مانیتور دارای ۱۲۵ درصد طیف رنگی SRGB است و بخاطر آسیب نرساندن به محیط زیست در مانیتور کادمیوم استفاده نشده، طراحی خاص این مانیتور باعث میشود گیمر خود را در فضایی واقعی تر ببیند. بر روی مانیتور دکمه هایی برای تنظیمات بازی تعبیه شده است و با لولایی که در نظر گرفته شده می توانید با یک حرکت زاویه مانیتور را تغییر دهید. این مانیتو تنها برای بازی نیست بلکه برای انجام کار های اداری نیز بسیار مناسب است .

۷ قابلیت تصویرمانیتور گیمینگ CFG70 سامسونگ :

  • High Bightness بالاترین میزان روشنایی
  • FPS بالا بردن میزان روشنایی نقاط تیره تصویر
  • RTS بالا بردن دمای رنگ ها
  • RPG بهینه سازی برای بازی های ۳ بعدی
  • AOS بالا بردن کنتراست برای افزایش کیفیت تصویر بازی
  • SRGB حالت عادی و استاندارد برای استفاده عادی از مانیتور
  • Chnema تنظیم نور برای تماشای ویدیو

-مشخصات فنی این مانیتور به شرح زیر است :

اندازه صفحه ۲۷ inch
انحنای صفحه ۱۸۰۰ R
کیفیت تصویر ۱۰۸۰ Full HD
نسبت عرض وارتفاع ۹ در ۱۶
به روز رسانی ۱۴۴ Hertz
نسبت درخشندگی ۳۰۰۰ . ۱

-نقاط ضعف این مانیتور :

  • سطح زیادی را روی میز اشغال میکند
  • پایه و صفحه مانیتور لرزش زیادی دارد
  • قیمت این مانیتور تقریباً بالاست

۲) مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل C49HG90

مانیتور گیمینگ سامسونگ در ژورنال نوبشو

این مانیتور غول پیکر به عنوان عریض ترین مانیتور گیمینگ خمیده شناخته می شود و ابعاد ان ۴۹ اینچ است. در این مانیتور فضایی برای مدیریت کردن کابل ها در پایه عمودی مانیتور تعبیه شده شما با این آپشن می توانید میز کاری مرتب داشته باشید. این مانیتور هم مانند مانیتورهای قبلی دارای جایگاهی برای هدست است که در مدل های قبلی پایه در کنار هدست قرار می گرفت اما در این مدل پایه در پشت نمایشگر تعبیه شده .

در مانیتور گیمینگ قبلی برای تغییر زاویه مانیتور لولایی تعبیه شده بود اما در این نمایشگر به دلیل بزرگ بودن ابعاد شرکت سامسونگ به اجبار این آپشن را حذف کرده و پایه ای تحت عنوان HCS را جایگزین کرده، البته این به این معنا نیست که این مانیتور قابلیت تغییر حالت ندارد، شما با استفاده از اهرم HCS این مانیتور میتوانید ارتفاع مانتور را تنظیم کنید، حالت آن را به راست یا چپ تغییر دهید یا نمایشگر را کج کنید، اما نمی توان نمایشگر را مانند مانیتور قبلی عمودی کرد یا به جلو و عقب برد.

مطالب پیشنهادی
مشخصات و اطلاعات انواع مانیتور سامسونگ

رزولوشن این نمایشگر ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ است و یک مانیتور فول اچ دی محسوب می شود. همان طور که گفتیم مهمترین خصوصیت این نمایشگر فوق عریض بودن آن است که در بازی ها فضای بیشتری به شما میدهد و بازی را برای شما لذت بخش تر می کند. از نظر قیمت نیز باید بگوییم این مانیتور نسبتاً قیمت بالایی دارد و به این خاطر بسیاری از گیمرها آرزوی داشتن این نمایشگر را دارند .

ژورنال نوبشو

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل C49HG90 :

اندازه صفحه ۴۸ Inch
کیفیت تصویر ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰
زمان واکنش ۱ milli s
نسبت عرض و ارتفاع ۳۲ در ۹
زاویه دید مانیتور ۱۷۸ درجه
صفحه نمایش AV
به روز رسانی ۱۴۴ Hertz
نسبت درخشندگی ۱ : ۳۰۰۰

۳) مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل CRG5

مانیتور گیمینگ سامسونگ در ژورنال نوبشو

CRG5 جدیدترین مانیتور منحنی گیمینگ سامسونگ است، نرخ به روز رسانی این نمایشگر ۲۴۰ هرتز است و به همین علت وقفه تصویر در بازی ها از بین رفته و صحنه های با سرعت بالا بدون هیچ گونه تاری و به صورت کاملاً واضح نشان داده می شوند . این شرکت با استفاده از مدرن ترین فناوری های گرافیکی بهترین انتخاب برای بازی های با گرافیک بالا بشمار می رود. از نظر ابعاد نیز بر خلاف نمایشگر قبلی اندازه متعارف ۲۷ اینچی دارد و انحنای آن ۱۵۰۰ R است .

این مانیتور بخاطر کیفیت و سرعت تصویر مورد توجه طرفداران بازی های رایانه ای قرار گرفته. CRG5 به لطف کنتراست ۱ : ۳۰۰۰ رنگ های تیره را تیره تر و رنگ های روشن را روشن تر نشان می دهد این ویژگی کمک می کند اجزای تصویر دقیق تر نشان داده شود و بازی را برای شما راحت تر کند .

شما می توانید در تنظیمات مانیتور برای مدل های مختلف بازی تان سبک انتخاب کنید، کیفیت Dual QHD این مانیتور رنگ ها را در تصویر به صورت طبیعی تر نشان داده می شود شما را ساعت ها غرق در بازی می کند .

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل CRG5

اندازه صفحه نمایشگر ۲۷ Inch
نسبت عرض وارتفاع مانیتور ۱۶ در ۹
نوع نمایشگر خمیده
به روز رسانی تصویر ۲۴۰ Hertz
میزان خمیدگی نمایشگر ۱۵۰۰
صفحه نمایش AV
میزان درخشندگی تصویر ۱ : ۳۰۰۰
زاویه دید نمایشگر ۱۷۸
زمان واکنش ۴ Milli s
کیفیت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید