معرفی بهترین لپ تاپ های برند ایسوس برای طراحان وب

0
5219
بهترین لپ تاپ ایسوس در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر قصد داریم برای شما بیان کنیم که برای طراحان وب بهترین لپ تاب ایسوس باید دارای چه ویژگی هایی باشد و قبل از خرید لپ تاپ ایسوس باید به چه نکاتی توجه کنید پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشد.

ویژگی هایی که یک لپ تاپ ایسوس برای طراحان وب باید داشته باشد

همانگونه که قبل از خرید لپ تاپ باید به ویژگی های ظاهری آن مثل رنگ، وزن و… توجه کنید، دقیقاً به همان اندازه و بیشتر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ایسوس مهم می باشد که برخی از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن برای کارهایی مثل طراحی وب به شرح زیر می باشد.

بهترین لپ تاپ ایسوس در ژورنال نوبشو

کارایی لپ تاپ

کارایی و سرعت لپ تاپ برای نوع طراحی و کار گرافیکی شما بسیار مهم می باشد که در مجموع به سه بخش تقسیم می شود (پردازنده، RAM و درایو زخیره سازی).

  • پردازنده:

پردازنده در اصل یک بخش بسیار مهم و جدایی ناپذیر همه ی لپ تاپ ها می باشد و وظیفه آن تضمین عملکرد و روان اجرا شدن چند برنامه ی در حال اجرا می باشد. براساس کارایی پردازنده های متفاوتی در بازار می باشد اما از بهترین پردازنده ها برای طراحی وب می توان به Core i5, core i7, AMD Ryzen و Intel Xeon اشاره کرد.

  • RAM:

به سخت افزاری که کار آن ذخیره داده داخل کامپیوتر می باشد را رام می گویند. رام داده ها را به طور موقت در خود ذخیره می کند و هنگامی لپ تاپ ایسوس شما خاموش شود اطلاعات از روی رام پاک خواهند شد. رام خوب باعث کمک به پردازنده می شود مثلاً اگر رام شما از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار باشد موجب می شود پردازنده اطلاعات خیلی بیشتری را همزمان پردازش کند که این در بهبود کارایی لپ تاپ بسیار موثر است.

  • درایو یا حافظه ی ذخیره سازی:

درایو ذخیره سازی دقیقاً برعکس رام عمل کرده و اطلاعات شما را برای همیشه و هر وقت که شما بخواهید ذخیره می کند. هارد دیسک یا SSD موجب بوت سریع و عملکرد خیلی بهتر پردازنده می شود که اکثر لپ تاپ ایسوس از این نوع هارد دیسک برخوردارند.

بهترین لپ تاپ ایسوس در ژورنال نوبشو

خرید بهترین لپ تاپ ایسوس با صفحه نمایش خوب

خرید یک لپ تاپ با صفحه نمایش مناسب خیلی مهم است که در ادامه به اهمیت آن خواهیم پرداخت.

صفحه نمایشی که دارای رزولوشن بالا باشد یعنی جزئیات کار و رنگ های مورد نظر را بهتر و دقیق تر نمایش می دهد. اندازه ی بزرگ صفحه نمایش هم باعث آسان تر شدن کار طراحی وب می شود. اصولاً برای کار طراحی وب یک صفحه نمایش ۱۵ اینچ استاندارد و عالی می باشد.

ژورنال نوبشو

 

صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید استاندارد و خوش دست

داشتن یک صفحه کلید راحت برای طراحان وب به دلیل طراحی و ارتباط با مشتری ضروری می باشد چرا که باید شما در دکمه های صفحه کلید را به سختی پیدا نکنید و ساعت های زیادی صرف ویرایش ایمیل مشتری ها و تایپ کردن نکنید. همچنین اکثر طراحان وب سایت برای کار از کلید های میانبر استفاده می کنند بنابراین نحوه ی قرار گرفتن کلیدها و طراحی صفحه برای سرعت کار بسیار پر اهمیت است.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید لپتاپ با بودجه حداکثر 3 میلیون تومان

اگر هم خرید لپ تاپ ایسوس را به دلیل صفحه نمایش لمسی می پسندید باید بدانید قدرت زوم کردن صفحه های لمسی راحت تر و با کیفیت تر می باشد.

عمر باتری هم از دیگر ویژگی هایی است که ممکن است برای طراحان وب مهم باشد

بیشتر طراحان وب به دلیل کار زیاد ممکن است عمر باطری برای آن ها بسیار مهم باشد مثلاً ممکن است آن ها بخواهند در یک کافی شاپ، کتابخانه و… کار خود را انجام دهند و عدم دسترسی به برق تا حدودی آزار دهنده است که طراحان وب با داشتن یک باتری قوی می توانند لپ تاپ خود را هر جا که دوست دارند ببرند و کار خود را انجام دهند و استفاده از یک باتری خوب با عمر ۱۲ الی ۱۴ ساعت در روز با خرید لب تاب ایسوس امکان پذیر است.

بهترین لپ تاپ ایسوس در ژورنال نوبشو

معرفی بهترین لپ تاپ های برند ایسوس برای طراحان وب

  • Asus ROG G752 VS
  • ROG زفیروس S GX701GX ایسوس(ASUS ROG Zephyrus GX701GX) با مشخصات Core i7, RTX 2080, 24GB RAM, HDD 1TB
  • ایسوس FX 570UD(Asus FX570UD) با مشخصات Core i7, RAM 12 GB, 1TB
  • ذون بوک پرو Duo ایسوس(Asus zenbook pro Due) مشخصات فنی Core i9, RTX 2060, 32 GB, 1 TB
  • ویووبوک K542UF ایسوس(Asus Vivobook k542UF) و Core i7, 8GB, 1TB, 2GB

برند ایسوس یک برند تایوانی است که جزء بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ در دنیا محسوب می شود که با تولید لپ تاپ های متنوع و با کیفیت با قیمت های به صرفه توانسته است در کشور ما ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

از سری لپ تاپ ایسوس می توان سری های ویوبوک، زفیروس، ذون بوک، لپ تاپ های گیمینگ ROG و… را نام برد.

در خرید لپ تاپ ایسوس به چه نکاتی توجه کنیم (ویژگی های ظاهری و دیگر نکات مهم)

  • قبل از هر چیز باید توجه کنید که یک دستگاه لپ تاپ می خواهید و یا دستگاه لپ تاپی که به حالت معمولی، تبلت و دیگر شکل های خمیده تبدیل می شود.
  • قبل از اینکه به قیمت لپ تاپ مورد نظر توجه کنید دقت کنید که صفحه نمایش لپ تاپ مورد نظر شما باید چه اندازه ای باشد.
  • وزن لپ تاپ هم از دیگر نکاتی است که مهم است چرا که شما می خواهید آن را حمل کنید و اگر سنگین باشد حمل آن برای شما سخت خواهد بود.
  • رنگ لپ تاپ و جنس بدنه هم مهم است چرا که اگر شما بهترین لپ تاپ دنیا را هم از نظر پردازش تهیه کنید اما جنس بدنه آن با کیفیت نباشد با مشکل رو برو خواهید شد.
  • فاکتورها و انتظارات خود از خرید لپ تاپ را مشخص کنید مثلاً لپ تاپ خود را برای کارهای ادارای، کارهای روزمره، کارهای گرافیکی یا طراحی وب سایت و… می خواهید.

ژورنال نوبشو

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید