اگر برای خرید ساعت مچی اندروید اطلاعات کافی در اختیار ندارید تا پایان مقاله همراه ما باشید

0
4070
ساعت مچی اندروید در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

ساعت مچی اندروید

مهمترین قابلیت ساعت مچی ارتباط با تلفن همراه می باشد به طوری که می توان گفت ساعت مچی اندروید مکمل تلفن همراه هوشمند می باشد با استفاده از ساعت هوشمند دیگر نیازی به خارج کردن موبایل از داخل جیب نیست.

مسلماً هر چه قدر زمان سپری می شود انسان ها به فناوری های جدید احتیاج دارند برای استفاده از تکنولوژی نیاز به وسایل مربوطه می باشد در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید ساعت هوشمند قصد داریم به اطلاعاتی درباره ی کارایی ساعت هوشمند اندروید بپردازیم.

ساعت مچی اندروید برای کارهای معمولی مانند: جواب دادن تماس تلفنی، خواندن پیامک و آگاهی از وضع آب و هوا استفاده می شود.

اما بعضی از افراد معتقد هستند که ساعت باید طوری طراحی شود که بتوان خبرهای روز را به صورت کامل خواند.

ساعت مچی اندروید در ژورنال نوبشو

تمامی وسایل ساخته شده برای برطرف کردن احتیاج های انسان ها طراحی و تولید شده است البته همیشه وسایلی که ساخته شده کاربرد خاصی نداشته و می توان گفت که ناکارآمد هم بوده این نظر برخی منتقدان درباره ی ساعت مچی اندروید می باشد که معتقدند این وسیله کارایی مطلوب ندارد با وجود این نظرات روز به روز مدل ها و برند های جدیدی از ساعت هوشمند به بازار عرضه می شود که جدیدترین ساعت هوشمند توسط کمپانی Apple ساخته می شود.

اولین ساعت های هوشمند که ساخته شد را همان ساعت های دیجیتال سیکو می باشند کمتر کسی پیدا می شود که از این نوع ساعت استفاده نکرده باشد.

ساعت مچی اندروید به جز نشان دادن ساعت امکان پردازش بعضی از کارها و همچنین ماشین حساب را دارا می باشند.

شما می توانید با استفاده از ساعت مچی اندروید بسیاری از کارهای خود را به جای موبایل با ساعت هوشمند انجام دهید هدف اصلی ساعت مچی اندروید استفاده از این محصول و بی نیاز شدن از استفاده گوشی همراه می باشد که تا الان با مشکل رو به رو شده است.

با استفاده از ساعت مچی اندروید می توان عکس گرفت، ساعت ها مکالمه کرد و به عنوان کارت اعتباری از آن استفاده کرد همچنین می تواند وضعیت سلامتی و میزان کالری مصرف شده را مشخص کند. ساعت مچی اندروید به دلیل باتری کوچکی که دارد نمی تواند نیازهای کاربرانش را آن طور که مد نظرشان است برطرف کند.

ساعت مچی اندروید در ژورنال نوبشو

ساعت های مچی اندروید دارای قابلیت های می باشد که به آنها اشاره می کنیم:

  • امکان استفاده از RAM
  • بهره گیری از صفحه نمایش لمسی
  • دارای بلوتوث، حسگر شتاب سنج، ارتفاع سنج، حسگر ضربان قلب و قطب نما می باشد
  • دوربین جداگانه
  • امکان تماس گرفتن و مکالمه طولانی مدت
  • و …

ساعت های هوشمند ۲ نوع هستند ساعت هایی که صفحه لمسی رنگی مانند تلفن همراه دارند این ساعت ها را اصطلاحاً هیبریدی نام گذاری کرده اند.

دسته ی دوم آن‌ها را ساعت های نیمه هوشمند می‌نامند اطلاعات موجود را از طریق یک صفحه LCD کوچک، LED و یا حتی عقربه‌های کوچک روی صفحه ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد.

این در حالی است که یک ساعت هوشمند پیشرفته می تواند اطلاعات بیشتری تحویل دهد اگر چه که ساعت های نیمه هوشمند عمر باتری طولانی تری دارند و برخی از آن‌ها باتری‌های جداگانه‌ای برای ساعت و ویژگی‌های هوشمند دارند.

تنها موردی که باعث می شود یک فرد ساعت مچی اندروید خریداری کند علاقه به این گونه محصولات می باشد داشتن ساعت هوشمند می توان گفت یک امتیاز مثبت محسوب می شود و کسانی که از این محصول استفاده نمی کنند قطعا هیچ مشکلی برایشان پیش نمی آید.

مطالب پیشنهادی
اگر قصد خرید ساعت هوشمند هواوی را دارید پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید

بر خلاف اینکه هیچ استدلالی برای خرید ساعت مچی اندروید وجود ندارد ده ها دلیل وجود دارد که می توان ساعت هوشمند را نخرید از دلایل مهم این تصمیم کوچک بودن صفحه نمایش و همچنین عدم امکان تماشای فیلم در این صفحه کوچک دانست و دلیل دیگر نمی توان روی صفحه نمایش این ساعت مچی اندروید بازی کرد حتی خواندن نوشته های نیز ما را با مشکل رو به رو می کند.

اما دلیل مهم و کوبنده تر این است که موبایل می تواند تمامی کارهای ساعت را در صفحه نمایش بزرگ تر، نرم افزار و سخت افزار بهتری انجام دهد بنابراین استدلال نیازی به ساعت مچی اندروید که یک وسیله اضافی روی مچ دست محسوب می شود نیست.

صفحه نمایش در ژورنال نوبشو

ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی معرفی شد بعد از امتحان های مختلف و برطرف کردن خطاهای موجود امروزه می بینیم که ساعت های مچی اندروید پیشرفت قابل توجهی یافته اند. در نخستین روزهای عرضه ساعت های هوشمند به بازار تنوع محصول خیلی کم بود اما امروزه انواع برند و مدل های ساعت هوشمند وجود دارد که هر شخصی می تواند با در نظر گرفتن سلیقه ی خود خرید کند.

  • ساعت هوشمند ال جی :

شرکت ال جی ساعت هوشمند با سیستم عاملی اندروید تولید کرده که با سیستم عامل Android Wear 2.0 کار می کند البته کاربران می توانند سیستم عامل این ساعت مچیِ اندروید را ارتقا دهند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایش نسبتاً بزرگ AMOLED ،GPS داخلی، سنسور ضربان قلب، اتصال LTE و از همه مهمتر ساپورت برنامه Android Play اشاره کرد.

ساعت هوشمند LG Watch Style از مهمترین ساعت مچی اندروید در بازار می باشد. ساعت LG Watch یک ساعت مدرن با قابلیت اجرای برنامه ها و دارای سیستم عامل اندروید می باشد با این تفاصیر اگر دنبال یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب هستید که صفحه نمایش کوچکی هم داشته باشد و در صورتی که سیستم Android Wear برای مچ دستتان بزرگ است این ساعت هوشمند انتخاب مناسبی می باشد.

چرا ساعت مچی اندروید :

اولین راهنمای خرید ساعت هوشمند سازگاری با موبایل می باشد با وجود اینکه امروزه ساعت های هوشمند متفاوتی وجود دارد اما اگر با تلفن همراه خود سازگاری نداشته باشد امکان اتصال این دو وسیله با هم وجود ندارد حتما برای خرید ساعت هوشمند توجه کنید که با تلفن همراه شما سازگاری داشته باشد. بیشتر ساعت های هوشمند از صفحه نمایش LED با کیفیت برخوردار هستند.

هدف اصلی از داشتن ساعت هوشمند خارج نکردن گوشی از جیب و دسترسی در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعاتی است که در گوشی همراه شما قرار دارد مسئله دیگر در خرید ساعت مچی اندروید طول عمر و شارژ باتری می باشد ساعت های هوشمندی که دارای صفحات بزرگ و رنگی هستند معمولاً زود تر از دیگر ساعت های هوشمند شارژ تمام می کنند و باید هر ۲ روز یک بار ساعت هوشمند خود را شارژ کنید. از لحاظ قیمت هر محصولی بستگی به مزایا و امکاناتی دارد که در محصول به کار رفته است. بنابراین قبل از خرید ساعت هوشمند باید بدانید که چه نیازها و انتظاراتی از ساعت هوشمند دارید و با توجه به احتیاجات خود بهترین گزینه را خریداری کنید.

ساعت مچی اندروید در ژورنال نوبشو

 

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید