اگر قصد خرید ساعت هوشمند هواوی را دارید پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید

0
4989
خرید ساعت هوشمند هواوی در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

شرکت هواوی یک شرکت چینی است که در عمده فعالیت آن در حوزه موبایل است اما این شرکت در حوزه تولید ساعت های هوشمند نیز از غافله عقب نمانده و با رونمایی از محصولات جدیدی که تولید می کند خوش درخشیده است. ساعت های هوشمند جدیدی که این شرکت عرضه کرده است خیلی از افراد را به شگفتی وا داشته است و نظرات را به خود جلب کرده است. برای اینکه شما بتوانید درباره خرید ساعت هوشمند هواوی اطلاعات لازم را به دست آورید ما تصمیم گرفته ایم دو مدل از این ساعت را که پر فروش بوده اند و میزان محبوبیت خوبی کسب کرده اند مورد بررسی قرار دهیم.

  • خرید ساعت هوشمند هواوی HUAWEI WATCH GT2

این ساعت ها با امکانات و ویژگی های مفید و خوبی که دارند میتوانند انتخاب مناسب و هوشمندانه ای باشند که از خرید آنها پشیمان نمی شوید. این ساعت چه ویژگی هایی دارد؟ این سؤالی است که در ادامه بررسی خواهد شد.

۱) ظاهری شیک و مدرن، متفاوت با آنچه تا به حال دیده اید!

هواوی همواره در تلاش است که برای محصولات جدیدی که ارائه می دهد طرحی جذاب و جدید انتخاب کند و در این مدل نیز همین راه را پیش گرفته و طراحی آن را خیلی شیک و تمیز انجام داده است.

این مدل در دو اندازه تولید شده که هر کسی بتواند محصولی با سایز متناسب خود را انتخاب کند. سایز کوچک تر برای خانم ها در نظر گرفته است و سایز بزرگتر برای آقایان. در سایز کوچک تر این محصول یک نمایشگر با اندازه ۱.۲ اینچ و ضخامت ۴۲ میلی متر است در حالی در نوع دوم با سایز بزرگتر از یک صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی استفاده شده است و ضخامت آن نیز ۴۶ میلی متر است.

برای خرید ساعت هوشمند هواوی مدل GT2 توجه کنید که این ساعت یک مزیت قابل توجه دارد و آن این است که طراحی آن به گونه ای است که تصویری بدون حاشیه ارائه می دهد و اگر از زاویه های کناری نیز به آن نگاه کنید تصویر ساعت برای شما قابل مشاهده است.

خرید ساعت هوشمند هواوی در ژورنال نوبشو

۲) باتری قدرتمند با میزان نگهداری شارژ برای مدت طولانی تر

در خرید ساعت هوشمند هواوی نوع پردازنده مورد استفاده مهم است. در این مدل، از پردازنده Kirin A1 استفاده شده که فوق العاده کم مصرف است و باعث می شود باتری مدت زمان بیشتری شارژدهی داشته باشد. در صورتی که برخی نکات که از سوی هواوی اعلام شده است رعایت شود باتری آن تا دو هفته دوام می آورد و اگر بخواهید استفاده ی بیشتری از آن داشته باشد یا آن را روی حالت همیشه روشن قرار دهید باز هم تا یک هفته شارژدهی دارد. این باتری میزان ظرفیت ۴۵۵ میلی آمپر را دارد.

۳) امکاناتی که خرید ساعت هوشمند هواوی برای ورزشکاران به وجود می آورد

این ساعت یک دستبند سلامتی رده بالا محسوب میشود و به انواع حسگر های مختلف مجهز شده است به همین جهت برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت ویژه می دهند مخصوصاً ورزشکاران انتخابی فوق العاده عالی است. از جمله حسگرهایی که در این ساعت قرار دارند می توان به سنسور ضربان قلب، سنسور اندازه گیری فشار هوا، سنسور نور محیط، قطب نما، شتاب سنج و ژیروسکوپ اشاره داشت. همینطور با وجود Kirin A1 و برنامه های تخصصی موجود، اطلاعات مربوط به سلامتی با استفاده از الگوریتم هایی که هواوی تعریف کرده آنالیز می گردد تا مطمئن شوید که که خواب شما و ضربان قلبتان در چه وضعیتی قرار دارد.

مطالب پیشنهادی
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به ساعت هوشمند اپل علاقه دارید تا پایان همراه ما باشید

خرید ساعت هوشمند هواوی در ژورنال نوبشو

این نسل جدیدتر GT 2 می باشد که تغییرات مثبتی نسبت به مدل پیشین خود در آن ایجاد شده است. حالا که قصد خرید ساعت هوشمند هواوی را دارید با بررسی این مدل نیز همراه شوید:

۱) طراحی ظاهری اسپرت

برای خرید ساعت هوشمند هواوی مدل GT 2E باید بدانید که یک تفاوت مهم با مدل قبلی خود دارد و آن تفاوت در طراحی و ظاهر ساعت است که بسیار چشمگیر است. در این مدل سعی شده است که تا حد امکان به ساعت ظاهری اسپرت داده شود همینطور به یک بند یکپارچه مجهز شده است. اگر شما رنگ مشکی و یا سفید یخی را بخواهید بند ساعت شما فلورالاستومر خواهد بود و برای رنگ های سبز و قرمز از یک بند TPU استفاده شده است. همینطور برای بهینه سازی بیشتر این محصول برای ورزشکاران، سوراخ هایی روی بند قرار داده شده تا گردش هوا را راحت تر کند.

طراحی ظاهری در ژورنال نوبشو

۲) خرید ساعت هوشمند هواوی و نرم افرار و سخت افزار مورد استفاده در آن

بر روی این ساعت از نمایشگر های Amoled استفاده شده و در سایز ۱.۳۹ اینچی دارای تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ هستند. این نمایشگر لمسی دارای رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل است.

پردازنده Kirin A1 مخصوص رایانه های پوشیدنی است در این ساعت نیز همین پردازنده تعبیه شده است. این مدل جدید با سیستم هایی که دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ و نسخه های بالاتر هستند سازگاری دارد در سیستم عامل های IOS نیز با نسخه های ۹.۰ و بالاتر از آن سازگاراند.

در این مدل علاوه بر سنسور هایی که در مدل پیشین وجود دارد GPS نیز اضافه شده است. ساعت مچی هوشمند GT 2E از ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳۲ مگابایت حافظه رم برخوردار است.

خرید ساعت هوشمند هواوی در ژورنال نوبشو

۳) سایر ویژگی های این مدل برای خرید ساعت هوشمند هواوی

اندازه گیری سطح اکسیژن خون یکی دیگر از ویژگی هایی است که به این ساعت اضافه شده این ویژگی از طریق حسگر مادون قرمز میتواند کار کند. این ساعت دارای میکروفون یا اسپیکر نیست اما به جای آن شما می توانید از قابلیت بلوتوث برای اتصال هندزفری یا هدفون استفاده کنید و آهنگ هایی که بر روی حافظه ۴ گیگابایتی آن ذخیره سازی کرده اید استفاده کنید و هنگام ورزش به آهنگ هایتان گوش کنید. در صورتی که از هدفون بلوتوثی استفاده می کنید بهتر است بدانید که نسخه بلوتوث ان باید ۵.۱ و بالاتر از آن باشد.

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید