برای دکوراسیون اداری ارزان به چه نکاتی توجه کنیم ؟

0
6181
دکوراسیون اداری ارزان در ژورنال نوبشو
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

راهنمای خرید دکوراسیون اداری ارزان

یکی از مهمترین موارد برای هر محیطی داشتن نظم، آرامش و نشاط کاری است که با یک دکوراسیون اداری مناسب می توان آن را ایجاد کرد اما بسیاری مدیران و مسئولان از این موضوع مهم غافل هستند و توجه زیادی به این موارد ندارند که یکی از مهمترین علل آن می تواند بالا بودن هزینه برای انجام یک کار با کیفیت و شیک باشد که همیشه مدیران ترس خود را از آن بیان می کنند. در این مقاله مواردی بیان شده است که به شما کمک می کند در تهیه یک دکوراسیون اداری ارزان بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

بودن در یک فضای سرگرم کننده و خلاقانه روحیه کارکنان را در شرکت بالا ‌برده و برای افرادی که ساعت طولانی تری مشغول به کار هستند به عنوان یک نیاز مهم شناخته می شود. شرکت های معروف و بزرگ تجاری و بین المللی همواره در جهت تأمین این موارد پیش گام هستند و بهترین محیط ها را برای کارمندان خود فراهم می کنند. در ادامه به معرفی مهمترین موارد، برای تهیه یک دکوراسیون اداری ارزان می پردازیم.

دکوراسیون اداری ارزان در ژورنال نوبشو

  • مبلمان اداری

یکی از مهمترین موارد در دکوراسیون اداری هر مجموعه ای مبلمان اداری آن می باشد که علاوه بر زیبایی و جلوه دادن به محیط کار نقش مهمی در حفظ سلامت جسمانی کارکنان دارد. مبلمان اداری نامناسب نه تنها شما را خسته می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا شما حوصله کمتری برای انجام کارها داشته باشید و ‌دقت شما در کار کمتر بشود. وجود حجم بالای اسناد، مدارک و کاغذ های انباشته شده روی میز هر کسی را عصبانی می کند و همین موضوع باعث پایین آمدن بازده کاری شما می شود.

مبلمان اداری از قسمت های مختلفی تشکیل می شود که مهمترین آن ها: صندلی اداری، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس، میز اداری، میز مدیریت، مبل اداری، میز منشی، پارتیشن، قفسه و کتابخانه و… می باشد که وجود هر کدام تأثیر زیادی در حفظ سلامت کارکنان دارد. اگر شما مسئول خرید سازمان خاصی هستید که باید از رنگبندی سازمانی خاصی استفاده کنید باید این رنگ را در انتخاب و سفارش مبلمان اداری نیز مد نظر داشته باشید ولی اگر شما این محدودیت ها را ندارید می توانید با توجه از سلیقه خودتان برای رنگ بندی محیط کار استفاده کنید و بهترین موارد را برای دکوراسیون اداری ارزان انتخاب کنید که مورد توجه مشتریان و کارکنان قرار بگیرد.

  • نکات مهم به هنگام خرید میز های اداری

یکی از عوامل مهم برای خرید میز اداری، توجه به ابعاد و اندازه‌های محل کار شماست. در نظر گرفتن رنگ چوبی که میزها از آن ساخته شده اند و همچنین مدل صندلی، با توجه به نمای دکوراسیون اتاق کار هماهنگ می‌شود. یکی از پرکاربرد ترین مدل‌های میز اداری برای دکوراسیون اداری ارزان، میزهای چوبی هستند که از انواع چوب به شکل‌های مختلف ساخته می‌شوند. در بازار شما با مدل‌های متنوع و بسیار شیکی مواجه هستید و ممکن است مدل آن ها به صورت چهار پایه یا پایه ‌های یکدست طراحی شده باشد. آنچه مهم است طراحی ویژه میز است، که ممکن است چند تکه و یا یک تکه باشد.

مطالب پیشنهادی
مراحل طراحی داخلی تجاری چگونه است؟

یکی دیگر از انواع مدل های میزهای اداری، میزهای مدرن است که به صورت ترکیبی از چوب، شیشه و فلز ساخته می‌شوند و از تخته های ام دی اف و یا کامپوزیتی برای طراحی و یا شکل دادن به آن ها استفاده می کنند. این گونه از میزها برای بالا بردن پرستیژ شرکت شما بسیار مناسب است.

دکوراسیون اداری ارزان در ژورنال نوبشو

  • صندلی اداری مناسبت

خرید میز و صندلی اداری با کیفیت و محکم موجب می شود که تا مدت زمان بیشتری از کارکرد آن ها خیالتان راحت باشد و به نوعی در هزینه خودتان صرفه جویی کرده اید، چرا که هر چه کیفیت محصول بالا تر باشد عمر بیشتری خواهد داشت و دیرتر فرسوده می شود. به هنگام خرید صندلی اداری، این مورد را در نظر داشته باشید که صندلی حتماً دارای پشتی مناسب و قابل تنظیم، دسته قابل تنظیم، نشیمنگاه نرم، پایه چرخان، پشتی ضد تعریق و ارتفاع مناسب باشد. چرا که بیشتر کارمندان اغلب ساعات روز را بر روی صندلی می گذرانند و اگر میز و صندلی اداری دارای کیفیت بالایی نباشد مشکلات جسمانی زیادی مثل کمر درد و گردن درد برای این افراد ایجاد خواهد شد و که این عامل باعث می شود که کارمندان مجموعه نتوانند در ساعات اداری خود کار مفید و باکیفیتی از خود ارائه بدهند.

درست است خرید دکوراسیون اداری ارزان بسیار مهم است اما اگر کارمندان شما بر روی صندلی نرم و راحتی نشسته باشند حتماً راندمان کار آنها بیشتر خواهد شد و رضایتشان از محیط کار افزایش می یابد.

دکوراسیون اداری ارزان در ژورنال نوبشو

  • انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای محیط اداری

استفاده از کاغذ دیواری برای طراحی محیط کاری چند سالی است که مورد توجه تعداد زیادی از شرکت ها و ادارات قرار گرفته است. وجود طیف های رنگی متنوع، طرح ها و جنس های مختلف در بازار، خریداران را دچار سردرگمی و وسواس می کند. طرح های انتخابی برای این محیط ها بهتر است که مدل طرح مدرن، هندسی و یا ساده باشد. این طرح ها علاوه بر القای حس آرامش به افراد باعث بوجود آمدن انرژی لازم برای انجام فعالیت های شغلی کارمندان می شود.

به کار بردن کاغذ دیواری ساده فضا را شلوغ نمی کند و برای جلوه بهتر می توان از تجهیزات و لوازم دکوری در دفتر استفاده کرد، بهتر است از نقشه های دیواری و یا تابلو برای زیبایی بیشتر استفاده کنید. در نظر گرفتن رنگ و طرح مبلمان و میز و صندلی های اداری قبل از انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است همچنین می توان طرح و رنگ آن را با رنگ پارکت کف اتاق هم ست کرد.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشیم نکات مهمی را برای خرید دکوراسیون اداری ارزان در اختیار شما قرار داده باشیم.

Originally posted on ۰۶/۲۴/۱۳۹۹ @ ۵:۵۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید