معرفی انواع وسایل روی میز اداری

0
5630
وسایل روی میز اداری در ژورنال نوبشو
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

وسایل روی میز اداری

این وسایل را هر شخصی در حین انجام کارهای اداری استفاده می کند حتی بیشتر این ابزارها، وسایل دیگری را که شما در حین کار کردن به آن ها نیاز دارید دسته بندی و سازماندهی می کنند و ما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید لوازم التحریر اداری قصد داریم درباره ی انواع وسایل روی میز اداری و کاربرد آن ها با شما صحبت کنیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید چرا که نکات جالب و کاربردی را برای انتخاب بهتر شما بیان خواهیم کرد. وسایل روی میز ادارای ابزارهایی هستند که هر اداره ای به آن ها نیاز دارد و وجود آن ها برای هر اداره ای لازم می باشد.

معرفی انواع وسایل روی میز اداری

این وسایل با توجه به کاربرد و نیاز شما متفاوت می باشند اما ساده ترین آن ها که اکثراً با آن ها آشنایی دارید و ممکن است در بین تمامی کارمندان مشترک باشند عبارتند از خودکار، مداد، ماژیک، تقویم یا روزشمار، دفترچه یادداشت، کاغذ، کاغذ سوراخ کن، منگنه، قیچی، خط کش، مداد پاک کن و… که همانطور که گفتیم ممکن است این ملزومات جزئی با توجه به نیاز شما کمتر و یا بیشتر شوند اما دیگر وسایل به شرح زیر می باشند.

وسایل روی میز اداری در ژورنال نوبشو

انواع ست های رومیزی اداری و کاربرد آن ها

عموماً برخی از وسایلی که در جهت مدیریت کردن میز اداری مورد استفاده قرار می گیرند دارای طرح و رنگ یکسان می باشند به همین دلیل شما میتوانید نمونه های ست شده آن را برای میز خود خریداری نمایید. تنوع ظاهری این محصولات دست شما را در زمان خرید باز می گذارد و می توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون اتاق وسایل مورد نیاز را انتخاب نمایید.

این وسایل علاوه بر کاربردی بودن ظاهری شیک به میز کار می دهند.

  • ست رومیزی دوتکه ای یا استند لوازم تحریر

این ست ها با توجه به نیاز مخاطب و سلیقه ای که دارد می توانند وسایل مختلفی را در خود جای دهند مثلاً برخی افراد از یک قسمت آن برای جای موبایل استفاده کرده و برخی دیگر کاغذ یادداشت را در ان قسمت می گذارند اما این ست می تواند شامل جا خودکاری و… باشد. این ست ها برای اشخاصی مناسب هستند که دوست دارند از فضای میز خود نهایت استفاده را داشته باشند و یا از وسایل اندکی بر روی میز اداری خود استفاده می کنند.

  • ست رومیزی چند تکه با قیمت ارزان و قسمت بندی جدا

ست هایی هستند که طول آن ها نسبت به عرض بزرگتر می باشد و دارای چندین بخش می باشند و وسایل روی میز زیادی را در خود جا می دهند و بیشتر مناسب کسانی هستند که میزکار آن ها کوچک بوده و برای نگه داری وسایل روی میز اداری محدودیت دارند و یا دارای میز بزرگی می باشند اما به فضای باز بیشتری برای کار نیاز دارند.

  • ست های رومیزی مدیریتی و کلی

این پکیج ها دارای تمام لوازم اداری و انواع رومیزی ها می باشند که شما با تهیه آن ها می توانید تمامی وسایل روی میز اداری را به صورت منظم و هماهنگ تهیه کنید که این موجب می شود چیدمانی شیک و منحصر به فردی بر روی میز شما به وجود بیاید. جنس این نوع ست ها اکثراً از چوب یا چرم می باشد و این ست ها را بیشتر برای اتاق مدیریت و یا اتاق هایی که جلسات در آن ها برگذار می شود تهیه می کنند.

وسایل روی میز اداری در ژورنال نوبشو

ممکن است شما در محل کار خود باید با کاغذها و یا اسناد مهمی روبرو باشید برای محافظت، ساماندهی این کاغذها، دسترسی سریع و راحت به کازینه نیاز دارید که در اندازه ها، طرح ها و شکل های مختلفی در بازار موجود می باشند شما حتی با توجه به نیاز خود می توانید کازینه ی یک یا چند طبقه را خریداری کنید.

  • زیردسته های اداری یا همان تخته شاسی

از دیگر وسایل روی میز اداری می توان به تخته شاسی اشاره کرد که برای دانشجو ها و کارمندها مناسب می باشد. این وسیله را بیشتر دانشجویان و کارمندان تهیه می کنند چرا که حمل خودکار، برگه، اسناد و دیگر وسایل را برای آن ها بسیار راحت می کند و برای شرکت در کلاس ها و سمینارها بسیار مناسب می باشد.

  • انواع پا تقویمی ها

جا تقویمی یا جای روزشمار همانطور که از اسمش پیداست وسیله ای می باشد که شما تقویم اداری خود را در ان می گذارید تا نسبت به کارها و برنامه های روزانه ی خود دقت کافی را داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای خرید لوازم اداری به صورت اینترنتی

پا تقویمی ها در جنس های مختلف مثل کریستال، چوب، پلاستیک و… به بازار عرضه می شوند همچنین مدل های مختلفی نیز دارند که با توجه به نیاز خود می توانید نسبت به تهیه آن ها اقدام کنید.

  • فایل های رومیزی کشویی

برای اشخاصی که وسایل روی میز اداری فراوانی دارند پیشنهاد می شود که فایل های کشویی را که بر روی میز کار قرار می گیرند تهیه کنند. فضای ذخیره سازی این وسیله بسیار زیاد می باشد با اینکه جای کمی را بر روی میز اشغال می کند. اگر قصد نگهداری صحیح و مناسب از مدارک و وسایل خود را دارید و می خواهید علاوه بر نگهداری به ان ها دسترسی سریع نیز داشته باشید بهتر است از این فایل ها استفاده کنید.

وسایل روی میز اداری به نظر اکثر افراد کم اهمیت هستند اما با نبود این وسایل بر روی میز اداری ساماندهی کردن و نظم بخشیدن به کار بسیار سخت می باشد از دیگر ویژگی های این وسایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

این تجهیزات در روحیه دادن به کارمندان، ایجاد نظر مثبت مراجعه کنندگان به ان اداره نسبت به منظم بودن، شیک شدن میز و… بسیار مهم می باشند.

شما می توانید وسایل اداری که بر روی میز کار قرار می گیرند را به صورت حضوری و یا اینترنتی تهیه کنید که ما به شما خرید اینترنتی را توصیه می کنیم زیرا موجب صرفه جویی در وقت و حتی هزینه می شود و دارای مزایای بسیار زیاد دیگری از جمله مقایسه محصولات با یکدیگر از دیدگاه های مختلف، بهره مندی از تخفیفات دوره ای و… می باشد.

وسایل روی میز اداری در ژورنال نوبشو

نمونه ی کازینه چند طبقه و جامدادی از وسایلی که بر روی میز اداره قرار می گیرند.

 

معرفی بهترین لوازم های اداری در نوبشو

لوازم اداری رومیزی

برای مشاهده انواع لوازم اداری رومیزی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

مجموعه لوازم اداری

برای مشاهده انواع مجموعه لوازم اداری در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

اقلام مصرفی لوازم اداری

برای مشاهده انواع اقلام مصرفی لوازم اداری در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

نگهدارنده کتاب کتابیار مدل ۰۰۱

برند:بدون برند
جنس بدنه:پلاستیک
ابعاد:۳۰۰*۳۰۰*۳۰ میلی‌متر
وزن:۵۰ گرم
کشور سازنده:ایران

کازیه پاراکو مدل S01

برند:بدون برند
جنس بدنه:چوب
ابعاد:۳۳x۲۵x۲۳ میلی‌متر
وزن:۱۳۵۰ گرم
کشور سازنده:ایران

جامدادی رومیزی دلی کد DL-9147

برند:دلی
جنس بدنه:پلاستیک
ابعاد:۹x۸x۱۰ میلی‌متر
وزن:۱۵۴ گرم
کشور سازنده:چین

مجموعه لوازم اداری رومیزی ۱۱ تکه میلانو کد ۶۴۸َA

برند:میلانو
کازیه:دارد
جاقلمی (استند خودکار):دارد
جای کاغذ یادداشت:دارد
پایه چسب:ندارد
جامدادی رومیزی:دارد
جای نامه:دارد
جای گیره:ندارد

ست لوازم اداری رومیزی کد ۵۲۰ مجموعه ۱۰ عددی

برند:بدون برند
جنس:چرم
کازیه:دارد
جاقلمی (استند خودکار):دارد
جای کاغذ یادداشت:دارد
پایه چسب:دارد
جامدادی رومیزی:ندارد
جای نامه:دارد

ست لوازم اداری رومیزی مدل پورشه

برند:بدون برند
جنس:چوب و چرم
کازیه:دارد
جاقلمی (استند خودکار):دارد
جای کاغذ یادداشت:دارد
پایه چسب:ندارد
جامدادی رومیزی:دارد
جای نامه:دارد

گیره کاغذ کلیپس مدل D-2 بسته ۱۵ عددی

برند:کلیپس
ابعاد:۱۰x۸x۳ سانتی متر
جنس:پلاستیک
مشخصات:گیره دوبل فانتزی دارای جعبه فلزی

سوزن منگنه کانگرو مدل no.10 دو بسته

برند:کانگرو
مشخصات:سوزن منگنه کانگرو مدل no.۱۰ _ دو بسته

گیره کاغذ اونر کد ۴۸۲۰۰ – بسته ۲۰۰ عددی

برند:اونر
مشخصات:وزن بسته: ۱۳۱ گرم تعداد در هر بسته: ۲۰۰عدد گیره کاغذ رنگی طول گیره: ۲۸ میلی‌متر

Originally posted on ۰۴/۱۲/۱۴۰۰ @ ۶:۰۹ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید