مزایای اصلی استفاده از سرویس تعمیر پرینتر در محل

0
8657
تعمیر پرینتر در محل در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

تعمیر پرینتر در محل

اهمیت استفاده از پرینتر: از مهمترین لوازم اداری مربوط به پرینتر است که در خیلی از مراکز و ادارات کاربرد دارد، همچنین این دستگاه برای پرینت گرفتن عکس ها و دیگر موارد به منازل راه پیدا کرده است و در منازل از این وسایل به شدت استفاده می شود.    این پرینترها ابزار کاملاً مناسب و حرفه ای می باشد که در خیلی از کسب و کارها استفاده می شود. با خراب شدن پرینتر بیشتر کارهای یک اداره و مراکز چاپ متوقف می شود و ادامه دادن کار امکانپذیر نیست، به همین دلیل استفاده از خدمات خاصی که باعث می شود تعمیر پرینتر در محل مورد نظر انجام گیرد اهمیت بیشتری دارد زیرا سبب جلوگیری از هدر رفتن زمان می شود.

تعمیر پرینتر در محل در ژورنال نوبشو

خدمات تعمیر پرینتر در محل شامل چه مواردی می شود؟

سرویس تعمیر پرینتر در محل توسط مراکز حرفه ای و معتبر انجام شود. تعمیر پرینترهای دستگاه های مختلف اعم از توشیبا و کانن و HP در تخصص مراکز تعمیر پرینتر در محل می باشد.

در این مرحله اگر نیاز به تعویض کردن قطعاتی در دستگاه باشد این اقدام مهم را تعمیرکار ماهر انجام می دهد، همچنین اگر نیاز به شارژ کارتریج باشد در محل مورد نظر این اقدام را در نظر می گیرد.

سایت نوبشو اطلاعات لازمی برای شناسایی بهترین مرکز انجام دادن خدمات تعمیر پرینتر در محل به شما ارائه می دهد. پس ما را در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید ماشین های اداری همراهی نمایید.

از مهمترین ماشین های اداری که پر مصرف شناخته می شود دستگاه پرینتر است، در خیلی موارد ممکن است پرینتر کار نکند و عملکرد درست این دستگاه با مشکل مواجه شود.

در مواقعی که پرینتر روشن نمی شود و علت آن مشخص نیست می توان از سرویس تعمیر پرینتر در محل استفاده کرد.

اگر چاپ صورت گیرد اما دستگاه پرینتر برگه ها را به درستی چاپ نکند و در این زمینه مشکل وجود داشته باشد بهتر است از سرویس تعمیر پرینتر در محل استفاده کرد و از این طریق مشکل را در محل مورد نظر برطرف کرد.

اگر پرینت ضعیف انجام گیرد و بر روی کاغذ کم رنگ نمایش داده شود می توان خدمات تعمیر پرینتر را در محل مورد نظر انجام داد.

در برخی موارد پینتر کد خطا می دهد و دلیل این خطا مشخص نیست می توان از سرویس تعمیر پرینتر در محل برای حل این مشکل کمک گرفت.

در مواردی که صفحات چاپ می شود اما خطوط و… واضح نیست و دلیل این مشکل مشخص نمی باشد بهتر این است که از سرویس تعمیر پرینتر در محل به کار برد.

اگر صفحه ای که چاپ می شود خطوط سیاه زیادی داشته باشد و برگه چاپ شده خوانا نباشد مناسب تر این است که با تماس تلفنی یا ثبت در سایت مورد نظر از تعمیر پرینتر در محل استفاده کرد.

گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر و ادامه یافتن این مشکل می تواند دلیل بر خراب شدن قطعه ای از دستگاه باشد و نیاز به تعمیر دستگاه به شدت احساس شود.

برای عیب یابی سیستم می توان از سرویس تعمیر پرینتر در محل استفاده کرد و کارشناسان اقدامات مهم را در این زمینه انجام می دهند.

اشتراک گذاری دستگاه پرینتر در شبکه مورد نظر می تواند از طریق سرویس تعمیر پرینتر در محل انجام شود و خطاهای این زمینه رفع گردد.

تعمیر پرینتر در محل در ژورنال نوبشو

مزایای اصلی استفاده از سرویس تعمیر پرینتر در محل کدامند؟

افرادی که از خدمات تعمیر پرینتر درمحل برای دستگاه خود استفاده می کنند با این اقدام به آسانی قادرند روی کاری که تکنیسین ها انجام می دهند ناظر باشند و تمامی اقدامات زیر نظر افراد صورت می گیرد.

در مواردی که حمل و جا به جایی پرینتر برای انجام تعمیرات امکانپذیر نباشد می توان از سرویس تعمیر پرینتر در محل استفاده کرد و نیازی به رفتن افراد به مراکز مختلف، برای تعمیر دستگاه نیست.

با این اقدام در تعمیر پرینترهای مورد نظر سرعت بیشتری مشاهده می شود، کارها با نظم بهتری پیش می رود و تنها با ثبت سفارش تکنیسین های با تجربه ای در محل مورد نظر حضور می یابند.

در مواقعی که نیاز به تعمیر پرینتر و تعویض قطعات پرینتر باشد بدون اینکه دستگاه جا به جا شود می توان تعویض را در محل مورد نظر انجام داد، بیشتر دستگاه های پرینتر حجم زیادی دارد و جابه جایی این دستگاه و بردن به محل تعمیرات کاری مشکل می باشد، تعویض قطعات پرینتر از مهمترین خدماتی است که در هنگام تماس و ثبت این تماس، کارشناسان به مرکز اعزام می شوند.

از دیگر مزیت های سرویس تعمیر پرینتر درمحل مربوط به کاهش دادن هزینه هایی است که برای تعمیر نیاز می باشد، در این مواقع هزینه جابه جایی و منتقل کردن دستگاه پرینت به مکان دیگر حذف می گردد و با قیمت بهتری می توان تعمیر را انجام داد.

مطالب پیشنهادی
ما را برای آشنایی با ارزنتران دستگاه فکس همراهی نمایید

یکی از مهمترین درخواست هایی که در سرویس تعمیر پرینتر درمحل مد نظر قرار می گیرد مربوط به شارژ کردن کارتریج دستگاه می باشد، کارتریج قطعه ای اصلی و مهم در دستگاه پرینتر شناخته می شود و رنگ را این قطعه نگه می دارد تا بر روی کاغذ چاپ شده نمایان گردد.

کارتریج بارها می تواند شارژ شود و چاپ یک کاغذ و کیفیت بالای آن به کارتریج بستگی دارد.

در برخی موارد ممکن است شارژ کارتریج به درستی انجام نشود و کارتریج به طور کلی خراب گردد و نیاز می باشد که قطعه تازه ای در دستگاه به کار رود.

تعمیر پرینتر در محل در ژورنال نوبشو

برای کاربرانی که نمی توانند در تعمیرگاه برای انجام دادن سرویس تعمیر مراجعه کنند و دستگاه شان را برای تعمیر به محل مورد نظر بفرستند این روش کاربرد زیادی دارد زیرا به صورت آنی کارشناسان در محل حاضر می شوند و سرویس را انجام می دهند.

در مواقع خاصی ممکن است یافتن مکان نزدیک که تجربه بالای برای تعمیر دستگاه داشته باشند به راحت امکانپذیر نباشد که در این مورد آشنایی با مرکز سرویس تعمیر پرینتر درمحل اهمیت دارد.

ممکن است مکان خاصی که افراد به صورت حضوری برای تعمیر پرینتر اقدام می کنند تنها برخی از مدل ها و برندهای پینتر را تعمیر کند اما با انجام سرویس تعمیر پرینتر درمحل کارشناسانی به محل فرستاده می شوند که در ارتباط با تمامی مدل های چاپگر تخصص دارند و عیب یابی را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

کارشناسانی که به محل مورد نظر فرستاده می شوند قطعات و ابزارهای مود نیاز خود را برای تعمیر پرینتر دارند.

وضعیت دستگاه با گزارشی که تکنیسین ها به افراد می دهند مشخص می شود و افراد می توانند از عملکرد دستگاه خود اطلاع یابند.

در این مواقع راهنمایی های لازم به افراد داده می شود تا بهتر بتوانند از دستگاه پرینتر خود نگهداری کنند.

کارشناس در ژورنال نوبشو

 

 

معرفی بهترین پرینترهای لیبل زن و لوازم جانبی در نوبشو

پرینتر

برای مشاهده انواع لوازم جانبی پرینتر در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

لوازم جانبی پرینتر لیبل زن و حرارتی

برای مشاهده انواع لوازم جانبی پرینتر لیبل زن و حرارتی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

پرینتر لیبل زن و پرینتر حرارتی

برای مشاهده انواع پرینتر لیبل زن و پرینتر حرارتی در سایت نوبشو وارد لینک زیر شوید

ریبون پرینتر لیبل زن نیک براز مدل WAX/RESIN 110mm x 300m

برند:نیک براز
مشخصات کلی:عرض ریبون: ۱۱۰ میلی متر طول ریبون: ۳۰۰ متر قطر مغزی ریبون: ۱ اینچ مناسب جهت کلیه پرینترهای لیبل زن حرارتی جهت استفاده بر روی کاغذ و پی وی سی

کاغذ مخصوص فیش پرینتر حرارتی مدل protech مدل ۸۰mm

برند:بدون برند
مشخصات کلی:ماندگاری چاپ: ۳ سال ماندگاری چاپ، سایر ویژگی‌ها: کیفیت بالای کاغذ و ماندگاری طولانی، کاملا صاف و بدون پرز جهت سهولت حرکت در پرینتر

کاغذ پرینتر حرارتی ام پی رول مدل AB1 بسته ۱۶ عددی

برند:بدون برند
مشخصات کلی:نوع کاغذ: حرارتی رنگ کاغذ: سفید رنگ چاپ: آبی طول کاغذ: ۴۵ متر عرض کاغذ: ۸۰ میلیمتر کیفیت بالای کاغذ کاملا صاف و بدون پرز جهت سهولت حرکت در پرینتر بسته ۱۶ عددی

برچسب پرینتر لیبل زن نیک مدل NK3018 کاغذی سفید – رول ۸۰۰۰ عددی

برند:نیک
مشخصات کلی:ابعاد هر برچسب: ۳۰ میلیمتر * ۱۸ میلیمتر سه ردیفه جنس: کاغذ تعداد برچسب در هر رول: ۸۰۰۰ عدد

پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP-1000

برند:میوا
ابعاد:۲۳۵x۱۶۱x۲۰۵ میلی متر
وزن:۲۰۰۰۰ گرم
منبع تغذیه:دارد
عرض چاپ:۱۰۸ میلیمتر میلی متر
طول چاپ:حداقل ۴ میلیمتر و حداکثر ۱۷۲۷ میلیمتر
نوع تایپ:EZPL, GEPL, GZPL auto switch
رزولوشن چاپ:۲۰۳ dpi dpi

پرینتر حرارتی میوا مدل TP1000

برند:میوا
ابعاد:۱۳۸ × ۱۴۵ × ۱۹۰ میلی متر
وزن:۱۲۵۰ گرم
عرض چاپ:۸۰ میلی متر
سرعت چاپ:۲۶۰ میلی متر در ثانیه
برش دهنده اتوماتیک:بله
میزان کارکرد برش دهنده اتوماتیک:۱ میلیون برش
درگاه‌های ارتباطی:USB , Ethernet , R۲۳۲

پرینتر حرارتی اسکار مدل POS58U

برند:اسکار
ابعاد:۱۲۵ × ۲۱۶ × ۱۳۸ میلی متر
وزن:۸۵۰ گرم
منبع تغذیه:۱۲ ولت ۱ آمپر
عرض چاپ:۵۷ میلی متر
سرعت چاپ:۱۰۰ میلی متر در ثانیه
برش دهنده اتوماتیک:خیر
درگاه‌های ارتباطی:USB

پرینتر لیبل زن اس ان بی سی مدل BTP-U100t

برند:اس ان بی سی
ابعاد:۲۸۰*۲۲۰*۱۸۵ میلی متر
وزن:۲۳۰۰ گرم
منبع تغذیه:۲۲۰ ولت
عرض چاپ:۱۰۴ میلی متر
رزولوشن چاپ:۲۰۳ dpi
سرعت چاپ:۱۵۰ میلیمتر در ثانیه

Originally posted on ۰۴/۱۰/۱۴۰۰ @ ۶:۵۱ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید