چگونه می توان بهترین انتخاب را در ارتباط با هدایای تبلیغاتی خلاقانه داشت؟

0
4812
هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی سعی داریم شما را با تمام اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با هدایای تبلیغاتی خلاقانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. مهم ترین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه توسعه برند و یا توسعه ی یک تجارت می باشد که حس خوشایند و مطلوبی را در فرد خریدار به وجود می آورد. امروزه برند های مختلف از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتری بیشتر و افزایش رونق کسب و کار خود استفاده می کنند. برندهایی که از هدایای تبلیغاتی خلاقانه در فروش و یا ارائه ی خدمت خود استفاده می کنند به مقدار قابل توجهی تمایز خود را با سایر برندهای مشابه به نمایش می گذارند. در ادامه شما را با مهمترین نکات در ارتباط با انتخاب و ارائه ی بهترین هدیه تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ژورنال نوبشو

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مزیت های داشتن هدایای تبلیغاتی خلاقانه

از رایجترین اشتباهاتی که مدیریت برندها و شرکت ها در تهیه ی هدایای تبلیغاتی خلاقانه می کنند این است که تصور می کنند هزینه ی تهیه ی هدایای تبلیغاتی خلاقانه بسیار بیشتر از سایر هدایا و تبلیغات است در حالی که در کنار هزینه ی مناسب این نوع تبلیغ باید به مزایای مهم انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی خلاقانه و همچنین توسعه ی برند اشاره نمود تا نقش مهم آن را در تبلیغ و افزایش شناخت مخاطب از محصول به وضوح دید. از مهمترین مزیت های انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه عبارت اند از:

۱.هزینه ی کمتر:

هزینه ای که صرف تهیه ی هدیه تبلیغاتی می شود نسبت به تهیه ی تبلیغات هایی مانند کارت ویزیت و … بسیار کم تر است و نتیجه و تأثیر آن بسیار بیشتر می باشد.

۲.معرفی بهتر:

با استفاده از ارائه ی هدیه تبلیغاتی یک محصول به طیف وسیعتری از جامعه معرفی می شود.

۳.افزایش میزان وفاداری مشتری:

اگر هدیه تبلیغاتی درست انتخاب شود وفاداری مشتری نیز به آن برند بیشتر خواهد شد و این وفاداری به دلیل ایجاد خاطره و حس خوب در ذهن مشتری است.

مهمترین نکات در ارتباط با انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه

در صورتی که دارای یک برند خاص هستید و یا مدیریت یک شرکت و یا کارخانه را به عهده دارید می توانید با استفاده از انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی میزان فروش را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. البته انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی نیز باید با توجه به نکات مهمی انجام شود که این نکات عبارت اند از:

۱.توجه داشتن به موقعیت و نیاز برند:

مدیریت برند و یا شرکت باید تشخیص دهد که موقعیت کنونی نیاز به داشتن هدایای تبلیغاتی خاص دارد. در صورتی که مدیریت برند به هر دلیلی تشخیص درستی در ارتباط با نیاز به داشتن هدایای تبلیغاتی نداشته باشد، تمام هزینه های مصرف شده بدون نتیجه باقی خواهد ماند.

۲.بررسی مخاطب محصول و یا خدمت ارائه شده:

هر محصول و یا برند مخاطب خاص و ویژه ی خود را دارد به همین دلیل باید برای انتخاب و تهیه ی هدایای تبلیغاتی خلاقانه، مخاطب ها و نیاز آن ها را مورد بررسی ویژه ای قرار داد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ژورنال نوبشو

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

۳.مورد توجه قرار دادن تمام ویژگی های جانبی:

پس از این که مدیریت شرکت و یا برند بهترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب نمود باید به سایر نکات ریز و جانبی هدیه توجه نماید تا بهترین نتیجه را از این نوع تبلیغ بگیرد. از جمله مهمترین نکاتی که در ارتباط با ویژگی های جانبی هدایای تبلیغاتی وجود دارد و می تواند در توسعه برند نقش آفرین باشد می توان به بسته بندی جذاب و شیک، متنی قابل فهم و جذاب، خاص بودن هدیه و هم چنین مورد نیاز بودن آن اشاره نمود.

مطالب پیشنهادی
اطلاعاتی کلی درباره هدایای تبلیغاتی و کاربرد آن

ویژگی های مناسب ترین هدیه تبلیغاتی

ویژگی های خاص هدایای تبلیغاتی می تواند برند را بین سایر برندهای مشابه متمایز کند. برای ایده پردازی و داشتن یهترین هدیه تبلیغاتی باید راهکار های گفته شده در قسمت زیر را مورد توجه قرار داد.

۱.منحصر به فرد بود هدیه:

از مهمترین ویژگی هایی که یک هدیه تبلیغاتی باید داشته باشد منحصر به فرد بودن آن است. در صورتی که هدیه منحصر به فرد باشد در ذهن مخاطب با خاطره های خوب خواهد ماند و در او دیدی مثبت نسبت به برند مورد نظر به وجود خواهد آمد. در صورتی هدیه تبلیغاتی ماندگار می‌شود که منحصر به فرد باشد.

۲.سایز هدیه:

از مهمترین ویژگی هایی که یک هدایای تبلیغاتی خلاقانه باید داشته باشد منحصر به فرد بودن آن است. در صورتی که هدیه منحصر به فرد باشد در ذهن مخاطب با خاطره های خوب خواهد ماند. یکی از بسته بندی های جالب داشتن جعبه شیکی است که محتوای آن مشخص نباشد و مشتری از باز کردن آن و مشاهده کردن محتوای جعبه ی هیجان زده شود و حس خوبی را داشته باشد.

۳.فعال بودن گیرنده هدیه:

بهتر است هدیه تبلیغاتی شما نیاز به انجام دادن کاری داشته باشد تا قابل استفاده شود برای مثال مخاطب پس از سر هم کردن هدیه بتواند از آن استفاده کند. این کار باعث می شود هدیه و برند در ذهن مخاطب ماندگار شود.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ژورنال نوبشو

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

۴.مناسب و خلاقانه بودن هدیه:

خلاقانه و شیک بودن هدیه از مهمترین ویژگی های یک هدایای تبلیغاتی خلاقانه می باشد. به بیان ساده یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه باید ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته باشد و ارزان به نظر نرسد اما برای تهیه آن هزینه زیادی مصرف نشده باشد. هدیه انتخاب شده برای تبلیغ نباید ارزان به نظر برسد و ظاهری کاملاً مناسب و برازنده برند داشته باشد.

۵.همراه داشتن لوگو:

دلیل اصلی ارائه هدیه تبلیغاتی جذب مشتری و توسعه ی برند است به همین دلیل هر هدیه ای که جهت تبلیغ به مشتری ارائه می شود باید دارای لوگوی برند باشد.

۶.ماندگار بودن هدیه:

دقت داشته باشید که هدیه تبلیغاتی باید ماندگار و مناسب انتخاب شود به گونه ای که فرد از داشتن آن لذت ببرد. به عنوان مثال ارائه ی یک گلدان گل کوچک به همراه محصول می تواند مشتری را بسیار خشنود کند. از ویژگی های مناسب ترین هدیه تبلیغاتی می توان به ظاهر مناسب به همراه لوگو اشاره کرد.

 

Originally posted on ۱۲/۱۳/۱۳۹۹ @ ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید