محبوب ترین هدایای تبلیغاتی خاص

0
5360
هدایای تبلیغاتی خاص در ژورنال نوبشو
امتیاز مقاله از دید شما

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

هدایای تبلیغاتی خاص

امروز قصد داریم ویژگی های محبوب ترین هدایای تبلیغاتی خاص را به شما در این مقاله از سری مقالات راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی خاص اثر گذاری و اثر بخشی منحصر به فردی دارند، به دلیل خاص بودن آن ها نسبت به هدایای معمولی که در بازار وجود دارند می توانند برای شما تازگی داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی خاص از اجناس با بهترین برندها و بسته بندی شیک و جذاب تشکیل شده است که مطمناً توجه مشتری را به خود جلب می کند و فرد را تشویق می کند که مشتری ثابت کالاها و برند مورد نظر شما شوند.

هدایای تبلیغاتی خاص در ژورنال نوبشو

هدایای تبلیغاتی خاص چه انواعی دارند ؟

  • هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

این نوع هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و غرفه های مختلف آن دیده می شوند و عموماً ارزان قیمت هستند، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی شامل خودکار و روانویس های زیبا، لیوان های بزرگ دسته دار، جاکلیدی، کیف مدارک و.. می باشد که این هدایای تبلیغاتی در تیراژهای بالا تهییه و توزیع می شوند.

  • هدایای تبلیغاتی کارشناسی

هدایای تبلیغاتی کارشناسی برای مخاطبان خاص خود ارائه می شوند که به صورت الکترونیک هستند مانند پاوربانک، فلش و هارد و چراغ مطالعه و.. این هدایای کاربردی به نسبت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی گران تر و تاثیر گذار تر هستند.

  • هدایای تبلیغاتی مدیریتی

این نوع هدایای بسیار با کیفیت و لوکس هستند و بسیار ارزشمند هستند که شامل ست های مدیریتی و کتب نفیس و با ارزش و… می باشد.

  • هدایای ویژه خودرو

این نوع هدایا بیشتر برای افرادی که کسب و کارشان با خودرو است پیشنهاد می شود زیرا وسایلی همچون شارژر فندکی، فلش و آفتابگیرهای تبلیغاتی بسیار مناسب کارشان است و فراموش نشدنی هستند.

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی خاص چه کاربردهایی دارد؟

تمام کسب و کارهایی که نیاز به تبلیغ و بازاریابی دارند به دنبال بهترین ایده و بهترین روش تبلیغ هستند که بتوانند نظر مخاطبان خود را جلب کنند، بیشتر مدیران موفق و با سیاست برای معروف شدن نام محصول یا کالا و یا هر چیزی که بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی خاص با برچسب نام شرکت و کالای خود استفاده می کنند و سعی می کنند از هدایای با کیفیت و کاربردی برای تبلیغات خود انتخاب کنند که تأثیر گذاری کار خود را دو چندان کنند.

افرادی که در زمینه ی بازاریابی تجربه دارند برای پزشکان و مهندسان و افرادی که رسته ی کاری بالایی دارند از هدایای لوکس و لاکچری استفاده می کنند که در خور شخصیت مخاطبان خاص خود باشد هر چند که این نوع هدایا شاید هزینه های بیشتری را برای آن ها داشته باشد اما اگر به یک نتیجه ی تبلیغاتی خوب برسند ارزش هزینه کردن را دارد.

شرکت های بزرگ و معتبر که درآمد بالایی دارند و تبلیغات در کار آن ها بسیار موثر است از ساعت مچی های لوکس برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند و این نوع ساعت مچی های گران قیمت را برای افراد خاص استفاده می کنند.

البته برای تبلیغات از ساعت های دیواری زیبا نیز استفاده می کنند که پیش زمینه ی آن را اسم شرکت و کالای خود را هک می کنند که قابل دید باشد.

مطالب پیشنهادی
اطلاعاتی کلی درباره هدایای تبلیغاتی و کاربرد آن

هدایای تبلیغاتی خاص در ژورنال نوبشو

  • خودنویس تبلیغاتی لوکس

خودنویس شاید یک هدیه ی تکرای به نظر رسد اما استفاده از خودنویس های گران قیمت و زیبا که ارزش بالایی دارند و از نقره و طلا در آن ها استفاده شده است می تواند جذاب و منحصر به فرد باشد و برای تبلیغات شما تأثیر گذار و مناسب باشد .

خودنویس در ژورنال نوبشو

ست های چرم مردانه و زنانه مانند جاکلیدی های چرم و کیف پول چرم و.. می تواند بسیار جذاب و متفاوت باشد، استفاده از این نوع هدیه های تبلیغاتی این اطمینان را به شما می دهد که مخاطبان شما هیچ گاه برند و اسم شرکتتان را فراموش نمی کنند و یکی از مشتریان پر و پا قرصتان می شوند.

  • لیوان تبلیغاتی لوکس

لیوان های تبلیغاتی یک هدیه ی ارزان قیمت اما تأثیر گذار هستند، شما می توانید اسم و لوگوی شرکت خود را با عکس های هنری زیبا بر روی لیوان طراحی کنید تا جلب توجه کند و کار تبلیغات شما را به خوبی انجام دهد.

هدایای تبلیغاتی خاص در ژورنال نوبشو

  • آبجکت های تزیینی

بسیاری از تابلوها و گلدان های تزیینی از بهترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی خاص محسوب می شوند که بسیار تأثیر گذار و جذاب هستند.

  • ست آرایشی بهداشتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی زمانی تأثیر گذار خواهند بود که طبق سلیقه و نیاز مخاطبان شما طراحی شده باشد، اگر کالا و برند تولیدی شما بیشتر مورد استفاده ی بانوان است بهتر است از ست های آرایشی بهداشتی برای تبلیغ خود استفاده کنید.

عطر و ادکلن تبلیغاتی

عطر وادکلن یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس هستند که کلاس کاری شما و برندتان را بالا می برد، استفاده از باکس و جعبه ی شیک می تواند تبلیغات شما را بسیار با کیفیت نشان دهد، اما بجز ظاهر و جعبه ی عطر باید به نوع رایحه و نت آن توجه داشته باشید و از عطری استفاده کنید که مورد پسند بیشتر مردم باشد.

  • کیف سامسونت تبلیغاتی

اگر مخاطبان شما مدیران و مسئولان شرکت های مختلف هستند، کیف سامسونت می تواند یکی از بهترین گزینه های برای تبلیغات شما باشد و باعث می شود برند شما در خاطر مدیران مختلف بماند و توجه آن ها به سوی شرکت شما و مشارکت با شما جلب کند.

  • پاوربانک تبلیغاتی لاکچری

پاوربانک یکی از کالاهایی است که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی است، با طراحی نام شرکت و لوگوی خود بر روی پاور بانک تبلیغاتی خود می توانید توجه بسیاری از مخاطبان خود را به سمت شرکت و کالای خود جلب کنید و مشتریان ثابت خود را پیدا کنید.

برای تبلیغات کار خود سعی کنید تبلیغات خود را هر چند وقت یک بار به روز و آپدیت کنید و از متن ها و جملات تأثیر گذار در کنار لوگوی خود استفاده کنید و نام شرکت خود را با کیفیت و هنر های خاص بر روی هدیه مورد نظر هک کنید.

 ژورنال نوبشو

 

Originally posted on ۱۲/۱۶/۱۳۹۹ @ ۱۰:۰۲ ق.ظ

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید